יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)

דעה | למרות הכל מאמין באבוקסיס

בית"ר אומנם לא העפילה לפלייאוף העליון, אך מבחינתי יוסי אבוקסיס הוא המאמן שצריך להוביל את הקבוצה בשנים הקרובות

פורסם בתאריך: 15.3.23 23:42

ששון או אסון. כך אפשר להגדיר את מה שקרה בבית"ר העונה. אחרי רצף הניצחונות המרשים שהוביל את בית"ר לצמרת, כולם כבר היו בטירוף כאילו בית"ר רצה לאליפות. עכשיו כשפחות הולך הלך הרוח נשמע אחרת והמבקרים רוצים לשלוח את כולם הביתה. נקודה אחת מ-12 אפשריות בלבד בארבעת המחזורים האחרונים הזכירו את בית"ר של תחילת השנה וחיסלו את חלום הפלייאוף. מנגד, מ.ס. אשדוד צברה בארבעת המשחקים האחרונים 10 נקודות. בית"ר פשוט עשתה במכנסיים במאני טיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

למעט מכבי נתניה, לבית"ר יש הכי הרבה ניצחונות (9 במספר) ויחד עם זאת הכי הרבה הפסדים (13 בסך הכל) והכי מעט תוצאות תיקו (4 בלבד). מספיק שבית"ר היתה מסיימת במשחקים הצמודים שהסתיימו בהפסד בתוצאת תיקו בסיבוב הראשון, והיא היתה בפלייאוף העליון. מרבית הסיבוב השני של בית"ר היה מטורף, אבל היא סחבה גיבנת לאחר סיבוב ראשון זוועתי, דומה להפועל ירושלים רק בזווית אחרת, בה האדומים בזכות סיבוב ראשון מדהים מצאו את עצמם בפלייאוף העליון בסופו של דבר.
התמזל מזלה של בית"ר והליגה הזאת כל כך חלשה, כך שלמרות ההגנה הכי גרועה בארץ, היא כמעט ומצאה את עצמה בפלייאוף העליון. מצטער להגיד לכם, אבל את הרכבת הזאת בית"ר פספסה בהפסדים להפועל חדרה פעמיים הפסדים בדקות הסיום, להפועל תל אביב ובני ריינה בסיבוב הראשון.
אפשר לבקר את יוסי אבוקסיס על כך שבית"ר פישלה במאני טיים, אך אסור לשכוח שהבעיות החלו עוד לפני הגעתו של המאמן למועדון. הבעיה היא בשורש, כשחלק ממנה מגיע מהאוהדים עם דרישות מופרזות וחוסר מודעות. המועדון גסס בתחילת העונה והיה צריך להבריא אותו, וזה לוקח זמן.
נקודה נוספת שכמעט ולא דובר עליה היא העניין המנטלי והגופני של הקבוצה. לא ייתכן שדן עזריה, לא משחק במשך חצי עונה בעקבות פציעה בלי שאף אחד נותן על כך את הדעת. זה כישלון מערכתי מהדהד בבית"ר, כשיש מאמן כושר שלא מתאים לקבוצה. כשקבוצה לא משחקת כדורגל כמעט על בסיס קבוע במחצית השניה בגלל כושר גופני לקוי ולא מצליחה ללחוץ. אם נוסיף לכך את הפציעות החוזרות ונשנות זה כבר הופך למחדל. לבית"ר היה את אחד ממאמני הכושר הכי טובים בארץ, שלומי ודררו, וטוב יעשה אבוקסיס אם יחזיר אותו לצוות המקצועי.
לא מזמן כתבתי שצריך להאריך את החוזה של אבוקסיס לחמש שנים נוספות. להגיד לכם את האמת, גם עם רצף ההפסדים הזה והיכולת הלא טובה לאחרונה אני דבק בעמדה שלי. לא גמר גביע ולא פלייאוף עליון צריכים להיות בסיס להמשך התקשרות עם מאמן. אני מאמין בדרך של יוסי.
ברגעים כאלה קהל אמיתי נמדד. הגיע הזמן שדווקא בתקופה הקשה הזאת, ובמיוחד כשהקבוצה נמצאת בפלייאוף התחתון האוהדים צריכים להמשיך ולתמוך בכמויות נכבדות. ככה מייצרים עוצמות, יוצרים תרבות ספורט, כששינוי התפיסה יחלחל גם ההצלחות יגיעו בהמשך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר