יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | זמן לסגירת מעגל

נצחון בחצי הגמר נגד מכבי ת"א יהפוך את העונה הזאת למטורפת ועל כתפיו של יוסי אבוקסיס מוטלת המשימה החשובה. מה שבטוח, הוא יקבל את מלוא הדחיפה מהאוהדים שצמאים כל כך לתואר

פורסם בתאריך: 2.5.23 23:29

אחרי 26 שנה, הגיע הזמן לסגור מעגל. בשנת 1997 בית"ר הפסידה בשלב חצי הגמר למכבי ת"א ונמנע מיוסי אבוקסיס, שחקן הקבוצה באותם ימים, דאבל. כיום, הוא רוצה להביא למועדון גביע – הפעם כמאמן.

לפני 26 שנים הייתי באצטדיון רמת גן וחגגתי עם אוהדי הקבוצה את הזכייה של אלי אוחנה בתואר כדורגלן העונה (הייתי ככה קרוב מלתפוס את זר הפרחים שהוא קיבל וזרק לשער 11 המיתולוגי). ההפסד בחצי הגמר היה "הודות" לשופט דני קורן שמנע מאיתנו דאבל היסטורי עם אחת הקבוצות המרגשות שידעה בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אבוקסיס השחקן בוודאי לא רוצה לזכור את משחקי הגביע עם בית"ר, כשהפסיד פעם אחת בחצי גמר (כאמור למכבי ת"א) ופעמיים בגמר הגביע להפועל תל אביב. לבית"ר יש הזדמנות לחזור למעמד גמר גביע המדינה לאחר שנים שחורות עם משה חוגג, וקואץ' אבוקסיס מכיר מקרוב את תחושת הטעם של זכייה בגביע כשהוא עשה זאת פעמיים – הראשונה עם בני יהודה ושניה עם הפועל באר שבע. בשביל שזה יקרה, בית"ר חייבת לנצח את מכבי ת"א במשחק של להיות או לחדול.

על הנייר, הצהובים-שחורים פחות טובים ממכבי ת"א, אבל מה שתמיד אפיין אותנו הבית"רים – זה הלב. אותו "הלב" הוא בעצם שם המשחק בחצי הגמר מול הקבוצה של קארנקה. הכי חשוב זה לא לפחד ולהסתכל לצהובים-כחולים בלבן של העיניים.

לאבוקסיס אסור לפחד. הוא חייב לשחק במערך של קו של ארבעה שחקני הגנה, ללחוץ את מובילי הכדור של מכבי והכי חשוב לנטרל את ערן זהבי ולהוציא אותו מפוקוס. איך גורמים לזהבי לצאת מפוקוס? זו כבר העבודה של בלמי בית"ר להוציא אותו מריכוז, שירגיש לא בנוח כדי שלא יהיה פקטור במשחק. ברגע שהוא לא בעניינים, המשחק של מכבי נפגע קשות.

שחקני בית"ר יקבלו תמיכה מלמעלה מ-12 אלף אוהדים שייתנו דחיפה אדירה ואני מקווה שנחזור הביתה עם הכרטיס לגמר. אספרייה, שועה וניקולאסקו שלאחרונה נראה רדום ומצוברח חייבים סופר מפוקסים עם ריכוז מלא ומדיוק ליד השער. התקפת בית"ר יכולה להגיע למצבים מול הגנת מכבי ת"א הפגיעה, רק צריך להאמין שזה אפשרי. אחזור ואדגיש שוב כי האחריות הגדולה ביותר מוטחת על המאמן הבית"רי שעל הקווים ואיך שהוא יכין את שחקניו למשחק.

ניצחון של בית"ר בחצי הגמר תהפוך את העונה הזאת למטורפת. אני מקווה מאוד עבור יוסי שינצח את מכבי, יעלה לגמר ויביא לנו את הגביע והתואר שחיכינו לו משנת 2009. אין מישהו שמגיע לו יותר מיוסי. זה ייתן את החותמת והאהבה שהוא יקבל ממי שעדיין לא מקבל אותו במועדון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר