חגיגות אוהדי בית"ר באיצטדיון טדי (צילום: ארנון בוסאני)
חגיגות אוהדי בית"ר באיצטדיון טדי (צילום: ארנון בוסאני)

דעה | הדליקו את המנורה

הגביע שוב צהוב שחור והקרדיט כולו לברק אברמוב ויוסי אבוקסיס

פורסם בתאריך: 23.5.23 23:33

הגביע שוב צהוב שחור והקרדיט כולו לברק אברמוב ויוסי אבוקסיס

גם האוהד הכי אופטימי של בית"ר ירושלים, שרק בקיץ האחרון היתה רגל וחצי בליגה א', לא האמין שהקבוצה תזכה העונה בגביע המדינה לכדורגל אחרי ניצחון ענק דווקא מול מכבי נתניה – אותה קבוצה שהשפילה אותה במחזור הפתיחה של העונה.

לפני המחמאות לשחקנים, וכמובן לקהל הכי עוצמתי בארץ, צריך לקום ולהצדיע לשני אנשים: המאמן יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב, שחתומים על סיום עונה מטורף וסופר מרגש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

 

 

כילד גדלתי על יוסי אבוקסיס שהוביל את הקישור הבית"רי, ושבר לי ולעוד אלפים רבים את הלב כשהפך להיות אדום. מבחינתי נסגר המעגל והחוב שולם כבר בעונה שעברה, שבה יוסי הצליח להשאיר אותנו בליגה כנגד כל הסיכויים.

אברמוב, שלא הסתיר את אהבתו הגדולה לבית"ר גם כשהיה הבעלים של בני יהודה, הבהיר כבר ביומו הראשון כבעלים כי הוא מגיע לבית"ר אך ורק מאהבה ועל מנת להציל אותה.

כולנו זוכרים היטב את התבוסות המשפילות בתחילת העונה, את ההפסד הכואב בדרבי, ואת ההפסד המאכזב להפועל. קיווינו רק לסיים את העונה בליגת העל, אך אבוקסיס ואברמוב כיוונו גבוה יותר והפכו את בית"ר למרעננת הרשמית של הליגה, החזירו את האמונה של הקהל במועדון, וכאמור הובילו את הקבוצה לזכייה בגביע אחרי 14 שנה.

השניים האלו הדליקו את המנורה מחדש. תודה יוסי (גאון כדורגל שעשה בית ספר למכבי נתניה) ותודה ברק (ראוי להערכה ענקית) על כך שהחזרתם לנו את בית"ר של פעם – בית"ר הכובשת, בית"ר הלוחמת ובית"ר הווינרית.

תודה גם לשועה על ערב מושלם, תודה אספרייה על משחק הירואי, תודה פריידי על שערי הכרעה, תודה ניקולאסקו על הגול הראשון, תודה אבישי על הרגע הבלתי נשכח מול מכבי ת"א בשלב חצי הגמר, תודה זרגרי על הפנדל ההזוי ההוא מול הפועל טבריה, ותודה לכל השחקנים על שהפכתם את העונה הזאת לחלום והבאתם לנו גביע.

ועכשיו, הגיע הזמן לחגוג כי סוף סוף יש לנו תואר, שאגב, כל כך הגיע לנו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר