פריצת אוהדי בית"ר לכר הדשא בסיום גמר גביע המדינה, המהומות שפרצו לאחר העונש שספגה בית"ר ירושלים (צילומים: מושיק שמחיוף, מפורסם לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים - להוספת קרדיט יש לפנות למערכת)
פריצת אוהדי בית"ר לכר הדשא בסיום גמר גביע המדינה, המהומות שפרצו לאחר העונש שספגה בית"ר ירושלים (צילומים: מושיק שמחיוף, מפורסם לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים - להוספת קרדיט יש לפנות למערכת)

דעה | רפורמה? תתחילו בהתאחדות לכדורגל

בית"ר ירושלים ואוהדיה נגד בית הדין של ההתאחדות, פרק 9876 - והפעם: עונש ההרחקה מאירופה בעקבות פריצת הקהל לכר הדשא בטקס קבלת גביע המדינה | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.6.23 09:03

כולם מדברים על רפורמה משפטית.

אבל הרפורמה המשפטית האמיתית צריכה להתבצע קודם כל בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

זו לא סיסמא. זו קריאה אמיתית לפעולה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המוסד המיושן והפרימיטיבי הזה בראשות התובע עו״ד ניר רשף, אוסף של אנשים שבמשך שנים פשוט רודפים את בית״ר, בלי בושה וללא משוא פנים, פעם אחר פעם, חרף העובדה שהעניין הפך לפרודיה בתוכניות בידור וזכה לדפי פייסבוק (״רדיוס לבית״ר), הם ממשיכים בשלהם, ביחס מוטה לרעה, באפליה ובענישה חסרת פרופורציות, מנותקת ומכעיסה.

הסיבות הן פוליטיות ואישיות.

התוצאה הרת אסון.

הדחה מאירופה פירושה מכת מוות לבית״ר. גם עצם האיום בזה – במידה וההחלטה לא תתבצע, הוא מיותר, מכעיס ומתסיס. ונראה שהפעם עד כאן. לאוהדי בית״ר נמאס לשתוק.

 

 

 

אחרי שהחלה המהומה ואוהדי בית"ר יצאו לרחובות, ההתאחדות מיהרה להוציא הודעה, לנסות להרגיע את הרוחות. הדליקו מדורה במקום אסור, ועכשיו מזהירים את הציבור מהאש.

כמו בניהול גמר הגביע, כך גם בניהול ההתייחסות לאירוע, ההתאחדות כושלת בהבנת וניתוח המצב ותוצאותיו. העונש המוגזם הוא הראייה לכך.

כל כך חבל שדווקא בימים כל כך טובים לכדורגל שלנו – שוב בית הדין גונב את הפוקוס עם עונש לא מותאם לסיטואציה, בצעד טיפשי, בזוי, מנותק, צעד שאין מאחוריו רבע של מחשבה, צעד שיהיו לו השלכות.

האוהדים זועמים – ובצדק. נגעו להם בגביע, באירופה, והלו – זה יותר גרוע מלהזיז את הגבינה, זה להפוך את הבטן. זה להכניס סכין, ולסובב. זה לירוק להם בפרצוף.

כולם מדברים על רפורמה משפטית.

תתחילו במשרדי ההתאחדות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נאור גוריון

    עונש לא מספק. הגיע הזמן לפרק את בית"ר. הם עדיין לא נענשו בצורה מספקת. אם הם לא יקבלו עונש שיפרק אותם, האלימות שראינו עד עכשיו תהיה כאין וכאפס לעומת מה שצפוי.

  2. רעות שבעה נפשי

    רוצים רפורמה משפטית? מעכשיו מכבי חיפה קובעת מי השופטים במשחקים נגד בית"ר. מה שווה הניצחון, אם המנצח לא יכול למנות את השופטים?
    רוצים רפורמה משפטית? שיריב לוין יחוקק חוק שאתם אלופים ומחזיקי גביע, גם בלי צורך לשחק. שיחלק לכם גביע משלכם והעיקר שתעופו לנו מהספורט ותשאירו את הספורט לאנשים שרוצים להנות ממנו בהגינות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר