ירדן שועה (צילום: אורן בן חקון)
ירדן שועה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ירדן, תחשוב שוב אם כדי לך לעזוב את בית"ר

אם ירדן שועה יעזוב את בית"ר לטובת מכבי ת"א לפי הפרסומים הוא לא יהיה הכוכב הגדול שלה והדרך לכישלון שם קצרה. אם לא חוזה משודרג באירופה עדיף לו להישאר צהוב שחור

פורסם בתאריך: 8.6.23 17:18

כמה מכם היו מאמינים בתחילת העונה שירדן שועה יסיים אותה עם 20 בישולים וחמישה שערים בליגה ובגביע? גם אם תשאלו את ירדן בעצמו, אני בספק אם הוא חשב שהוא יוכל לספק כאלה מספרים דמיוניים. מבחינתו של ירדן זה טבעי לחלוטין שאחרי עונת שיא ברמה האישית הוא יתחיל לפזול החוצה ויכוון לחוזה גדול יותר כל לית ולאתגר מקצועי אחר בקבוצה עם יותר שאיפות. לגיטימי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

למרת זאת, במקרה של ירדן שועה מדובר במקרה מיוחד, מקרה שבו לאורך כל שנותיו בליגת העל במדי בני יהודה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הוא הצליח רק תחת יוסי אבוקסיס וברק אברמוב שידעו להכיל אותו. זה לא במקרה שרק תחת אבוקסיס שועה הצליח. בתחילת העונה, הוא היה נראה כמו צל של עצמו, לא מצא את מקומו ושוב היה נראה שהראש שלו לא בכדורגל. קואץ' יוסי היה ש בכדי גם לאפס אותו וגם למצוא לו תפקיד חדש על המגרש: מחלוץ הוא הפך לפליימייקר, אחד שהכל עובר דרכיו. מעבר לכך שהשינוי הטיב עימו מקצועית, יוסי שם על כתפיו של ירדן אחריות גדולה שאילצה אותו להפגין יכולות מנהיגותיות והבנה שבתפקיד החדש הוא יהיה דומיננטי, מנהיג ועם אחריות גדולה שבעתיים.
בזמן קצר הוא הפך לשחקן החם בליגה ולאחד המוסרים הטובים עם בישולים ברמה טכנית גבוהה מאוד, והפך לשחקן חשוב בסגל של בית"ר.
לשועה יש חוזה לעונה הבאה ובכדי לממש אותו, בית"ר תרצה רשת ביטחון והפליימייקר יצטרך לחתום על חוזה לעוד עונה, בכדי שבמידה ויעזוב זה יהיה בעבור תמורה כלשהי. זה המקום להזכיר שבית"ר רכשה את שועה ב-1.4 מיליון יורו כשאף קבוצה בארץ לא רצתה לגעת בו. הוא חייב את הקריירה שלו לאברמוב ואבוקסיס, הוא חייב לזכור את זה ושלא ישכח מי שיקם אותו.
במידה ועזיבה היא בעבור חוזה גדול בחו"ל זה מובן לחלוטין וזה צריך לקרות בהקדם בכדי שבית"ר תוכל למצוא לעצמה מחליף ראוי לשחקן הכי חשוב בסגל שלה.
במידה והפרסומים נכונים ושועה באמת יעבור למכבי תל אביב, חשוב לי להזכיר לו דבר מאוד חשוב- במכבי תל אביב שועה לא יוכל לעשות אחוז "מהשטויות" שהוא עשה בבית"ר. במכבי הוא לא יזכה להנחות ולא יהיה הכוכב של הקבוצה, אלא יהיה עוד שחקן, ומפה הדרך לכישלון (חרוץ) קצרה מאוד.
במידה ומלך הבישולים כן ירצה להישאר בבית"ר, בעלי בית"ר צריך לעשות הכל בכדי להשאיר אותו בבית"ר בשנים הבאות.
לסיום, כל שחקן שמרגיש כעת מבוקש, שיזכור היכן הוא היה בתחילת העונה ואיך בית"ר נתנה לו את הבמה כשאף קבוצה לא רצתה לגעת בו. בבית"ר צריכים לשחק רק אלה שרוצים להיות בה במאת האחוזים ועם מחוייבות מלאה למועדון כי זו זכות ללבוש את המדים הצהובים שחורים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר