ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מספיק בקושי

משחק הגומלין מול פאוק סולד אאוט, כמות המנויים היא הגדולה ביותר אי פעם, הקהל מגיע בהמוניו, אז מדוע ברק אברמוב לא פותח את הכיס ומביא חיזוק ראוי?

פורסם בתאריך: 3.8.23 16:40

ראשית הערה מקדימה לקורא – הדברים נכתבים טרם משחק הגומלין נגד פאוק סלוניקי בטדי ויכול להיות שהדברים שאכתוב כאן יצבעו בצבעים אופטימיים עם תוצאה חיובית נגד פאוק בגומלין ורכבת ההרים תהיה בכיוון למעלה והלוואי שכך, אבל מציאות לחוד וחלומות לחוד, גם אם נעבור שלב, הרכבת מהר מאוד יכולה לצנוח מטה ובחדות.
ראשית, מחמאות ענק ליוסי אבוקסיס, שעם הכלים הדלים שעומדים לרשותו עשה תוצאה מדהימה והעביר את ההכרעה לטדי, אבל וכאן האבל הגדול אנחנו שבועות בודדים טרם פתיחת העונה, אנחנו כבר נכנסים לשלבים האחרונים של עונת המלפפונים ואם בית"ר ירושלים לא תשכיל להתחזק כראוי, לא בערך ולא בכאילו אלא סוף-סוף תתחזק ולא תיחלש כמו שקרה עד עכשיו, היא תתקשה מאוד לצלוח את העונה הזו בצורה והפליאוף העליון יראה כמו מטרה רחוקה. ורק נזכיר – את העונה אנחנו פותחים עם מינוס 4 (ופוטנציאל למינוס 7) נקודות.

אני לא מבין מדוע ברק אברמוב לא מחזק את הקבוצה כראוי, הקהל שבר את שיא מנויים, המשחק ביום חמישי בטדי יהיה סולד אווט בפעם השלישית מאז ומעולם, ההעפלה לאירופה זה כמה מיליונים טובים, נוסיף לזה את העובדה שהקהל של בית"ר הוכיח אשתקד שהוא מופיע במספרים גדולים למשחקי הבית והרעב קיים, אז מדוע אין רכש בהתאם?
לא יכולה להיות סיטואציה לאורך זמן שבה הרכש לבית"ר לא יהיה בקורלציה ישירה להכנסות הקהל, אם המגמה תימשך בית"ר תאבד את היציעים, הקהל לאורך זמן לא יסבול בינוניות ואפרוריות לא כי הוא קהל רע אלא כי כך מתנהג קהל אגב כל קהל, אם ההצגה לא מעניינת. כן שנה שעברה הקהל הבין את הסיטואציה השנה אין סיבה הקהל מכניס כסף הקהל רוצה הצגה עם עניין.
בקיץ הזה בית"ר עד עתה התחזקה בשחקנים מעבר לשיאם בגילאים לא צעירים ואלו לא השחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, אלו גם לא שחקנים שיכולים לחפות על אובדן המהירות בהתקפה אחרי העזיבה של אספרייה, כהן ואולי חלילה ניקו, שמעבר למהירות שלהם היו נכסים משמעותיים ביותר, לכן חייבת בית"ר להתחזק בצורה משמעותית כבר עכשיו.
בית"ר צריכה מגן ימני מהיר נוסף, עם עדיפות לחידוש חוזה עם אבישי כהן, בית"ר חייבת להתחזק בקשר אחורי 6 קלאסי שידע להשמיד התקפות יריב, בית"ר חייבת להתחזק בשחקן כנף מהיר ובית"ר חייבת להתחזק בחלוץ מהיר נוסף. באופן כללי בית"ר חייבת מהירות בסגל, כרגע זו קבוצה שלא כל כך יכולה לתקוף ולא יכולה לזוז מהר בטח לא לייצר התקפות מעבר אם היא מסתגרת.
לחיוב, ואת זה גם ראוי לומר בית"ר, די יציבה במרכז הקישור ומרכז ההגנה, עמדת השוער מאויישת היטב אבל כמו שאמרתי חסרה הרבה מהירות וכן גם הרבה צבע.
ודבר אחרון הקהל שלנו שבע מאפור. אנחנו רוצים להינות מכדורגל, אנחנו יודעים שאליפות לא ניקח העונה אז לפחות אנחנו רוצים להינות מכדורגל טוב של שחקנים טובים ומעניינים זה מגיע לנו, לפחות זה מגיע לנו, אז שחרר קצת ברק שחרר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר