מיירון ג'ורג', ירדן שועה ועדי יונה(צילום: יעקב צים, האתר הרשמי בית"ר ירושלים)
מיירון ג'ורג', ירדן שועה ועדי יונה (צילום: יעקב צים, האתר הרשמי בית"ר ירושלים)

דעה | עונה מרגשת לפנינו

גם בתקופות הלחוצות סמכתי על ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס שיעמידו קבוצה חזקה וזה בדיוק מה שמסתמן. אולי לא הכל מושלם, אבל הקישור נראה כמו החלק החזק, מיירון ג'ורג' הוא באנקר בהתקפה, אז אין סיבה שזו לא תהיה עונה מוצלחת

פורסם בתאריך: 7.9.23 23:06

גם כשמד הלחץ בקרב הקהל עלה, נשארתי רגוע וסמכתי (ועדיין סומך) על יוסי אבוקסיס וברק אברמוב, שיעמידו לנו קבוצה ברמה גבוהה. נכון, קצת מבאס שבגלל שזה קורה מאוחר הפסדנו את אלוף האלופים ואת אירופה, אבל יש לנו עונה ארוכה, ולדעתי עדיף להביא אחד כמו סורו בספטמבר מאשר זר כמו הזר של הפועל תל אביב, שהגיע מהליגה הרביעית בספרד ביולי. לשחקנים טובים יש אופציות, ובתחילת החלון הם לא מעוניינים להגיע לישראל. לכן, טוב עשו ראשי בית”ר שחיכו לשחקנים הנכונים ולא החתימו בגלל לחץ הקהל או מינוס הנקודות.

מבחינה מקצועית, אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. כמו כולם, גם אני קצת מתבאס שאבישי כהן חתם במכבי תל אביב ולא ישחק אצלנו, אבל אני גם זוכר שלא מדובר בדני אלבס או מייקון, ושהוא היה חלק מההגנה הגרועה בליגה ובסך הכל נתן כמה משחקים טובים בסוף העונה. אני לא מחסידי בן ביטון, אבל מלבד הזהות הבית"רית של אבישי, לא חושב שהוא שדרוג משמעותי על ביטון. מקווה שאברמוב וג׳קי בן זקן יצליחו שוב להגיע להסכמות בעוד אחת מהעסקאות המוזרות משהו שבית״ר ואשדוד עושות – ושזוהר זסנו המוכשר ינחת פה. חוליית ההגנה שלנו לא שונה יותר מידי מהעונה שעברה, אבל השנה יהיה לנו קישור יותר חזק שיוכל לעזור לה: דני הוצ׳קו יחד עם סורו וקריאף/אשכנזי/עזריה במשחקים שנבוא להתגונן או מיכה/יונה במשחקים שנבוא לתקוף, זאת אחת מחוליות הקישור החזקות בליגה (אולי אפילו ביחד עם תומא).
לגבי החיזוקים הנדרשים לסגל: מלבד מגן ימני עליו כתבתי קודם לכן, ברור לכולם שצריך להתחזק בכנף ימין. נכון לעכשיו יש לנו 7 זרים, כולל קאבלה שיושאל ללאומית כנראה, ולכן אם לא יצליחו להיפטר מתומא, האופציות הרלוונטיות היחידות בשוק הישראלי שיכולות לשפר אותנו הן אילון אלמוג או קני סייף (אולי הייתי גם חושב על ג׳וסף גנדה, אבל לא ראיתי אותו משחק הרבה זמן). אם יגיע זר, אני מקווה מאוד שזה יהיה עוד אחד מהבינגואים של יוסי.
בהתקפה נראה שאנחנו מסודרים עם פריידי ומיירון ג׳ורג׳, שיגרמו להרבה בלמים לא לישון טוב בלילה. יש רק בעיה אחת – שניהם נוטים להיפצע, ומיירון כמעט ולא משלים 90 דקות, לכן הייתי חושב על חלוץ ישראלי שלישי עם ניסיון שיוכל לחלק איתם את העומס. תומר חמד או ניקיטה רוקאביצה הם בהחלט שמות טובים שיביאו איתם גם מקצוענות וגם חוש שערים ורעב.
הניצחון מול אשדוד היה חשוב מאוד ולקראת משחק הבית נגד חדרה אחרי הפגרה, אני קורא מכאן למי שטרם רכש מנוי לעשות זאת. עונה מרגשת לפנינו, תבטיחו לעצמכם מקום קבוע, קדימות במשחקי חוץ וגביע (רק דמיינו אם נגיע שוב לגמר) ובעיקר תמכו כלכלית בקבוצה. וכבר ראינו שזה חוזר אלינו בענק.
הרבה זמן שלא הייתה כזאת אופטימיות בבית”ר כמו העונה, מתרגש כמו ילד לפתוח עוד עונה עם הקבוצה האהובה שלנו שאם מישהו הספיק לשכוח – היא מחזיקת הגביע של ישראל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר