מיירון ג'ורג' (צילום: יעקב צים, האתר הרשמי בית"ר ירושלים)
מיירון ג'ורג' (צילום: יעקב צים, האתר הרשמי בית"ר ירושלים)

דעה | סיבות לאופטימיות

אומנם באיחור, אבל בית”ר מגבשת את הסגל שלה ונראה שיש מקום לאופטימיות, במיוחד כשמיירון ג'ורג' מסתמן כבינגו. אם היא תפגע בשחקנים הנכונים בחוליית הקישור זו תהיה קבוצת פליאוף עליון

פורסם בתאריך: 7.9.23 23:13

ניסוי הכלים השני של בית”ר ושל הסגל שנבנה בבית וגן יכולים להניח סיבות קלות לאופטימיות. ראשית, הקבוצה עמדה במשימה החשובה ביותר מול מ.ס. אשדוד – השיגה שלוש נקודות וצמצמה את המינוס לנקודה אחת בלבד. מהמשחק הזה, בשלב הזה של העונה, זה הדבר החשוב ביותר שיש לקחת, שכן בית”ר ששיחקה באשדוד היא לא הבית”ר שנראה לאורך העונה.
בכל הקשור לעתיד ולקבוצה המתגבשת, ניתן כבר עתה לעמוד על מספר משתנים חיוביים. החלוץ החדש מיירון ג’ורג’ מתגלה כחלוץ 9 קלאסי. למרות הגודל הפיזי, שזכה להתייחסות יתרה בקרב האוהדים, ניתן לראות שמדובר בשחקן מהיר מאוד, בעל יכולת סיומת גבוהה, בעיטה בשתי רגליים, נגיחה, דיוק וכוח מתפרץ. אם הוא יקבל את הכדור במקום הנכון, הוא יגיע למספר דו ספרתי של שערים, ואלו חדשות טובות מאוד עבור בית”ר. ג’ורג ופריידי יעשו הרבה צרות לכל ההגנות בליגה.

בניגוד לחוליית ההתקפה שנראה שהולכת ומתגבשת נכון, חוליית הקישור עדיין חסרה ותפקדה לא טוב באשדוד. התפקוד של מרכז הקישור הוא סופר קריטי לתבנית המשחק החדשה של אבוקסיס. בית”ר מודל 2023/24 היא כבר לא הקבוצה שבונה על התקפות מעבר. אין לה את המהירות בכנפיים מהעונה שעברה, לכן היא מחזיקה יותר בכדור ובונה את ההתקפות שלה דרך מרכז הקישור. בכדי שהדבר הזה יעבוד, בית”ר חייבת להצליח עם איסמעילה סורו ועם קשר אחד נוסף מעליו. אם סורו הוא אכן סורו של בני יהודה, קשר 6 (דפנסיבי) יהיה הרבה יותר קל עבור בית”ר. אם עדי יונה, דן עזריה, דני הוצ’קו או אפילו יובל אשכנזי, יוכלו לתפקד כשמונה קלאסי כמו קלאודימיר בשעתו, הקבוצה תהפוך לבורג מרכזי בליגה.
מלבד הקישור, בית"ר תהיה חייבת להתחזק במגן ימני, שיקבל את חולצת ההרכב במקום ביטון, ובשחקן כנף נוסף בצד ימין, כשבשלב הזה האגף הזה חסר בתפקוד שלו.
לסיכום: בית”ר מגבשת את הסגל שלה, באיחור אומנם, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם, ואם תשלים את הפערים שלה באגף ימין ואם היא פגעה בשחקנים הנכונים בחוליית הקישור זו תהיה קבוצת פליאוף עליון, שיכולה להפתיע ולהתברג בקומות 4-3. אם לא יושלם הסגל במלואו, הרי שאנחנו צפויים לעונה מאכזבת.
ועוד קטנה על הקהל הבית”רי. כמות הקהל במגרשים היא לא פחות ממטורפת. בעונות האליפות לא היו מספרים כאלו. הקהל רעב והקהל מגיע – אם בית”ר מנגד, תספק לו הצגות כדורגל העונה הוא עוד ימלא פעמים רבות את טדי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר