קיבל הודעת שחרור - דן מורי (צילום ניר קידר)
קיבל הודעת שחרור - דן מורי (צילום ניר קידר)

הבלם דן מורי שוחרר מבית"ר – האם זה צעד נכון?

כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", הבלם קיבל היום (חמישי) הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת

פורסם בתאריך: 10.8.17 13:55

הבוקר, חמישי (10.8) התייצב כהרגלו דן מורי לאימון של בית"ר בבית וגן. אלא שהבוקר הזה לא דמה לאחרים, כי בסיום האימון קיבל הבלם הודעה מראשי בית"ר כי הוא משוחרר מהקבוצה ורשאי למצוא לעצמו קבוצה שתקלוט אותו.

"מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הודיע היום לבלם הקבוצה דן מורי כי הוא משוחרר והוא רשאי למצוא קבוצה אחרת", נמסר מבית"ר. "המועדון מודה לדן על שירותיו. השחקן ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד אשר ימצא קבוצה".

עוד נמסר מבית"ר כי גם השוער השלישי של המועדון – טמיר ללו – קיבל אישור למצוא לעצמו קבוצה על מנת לצבור דקות משחק וניסיון.

שחרורו של מורי, חשוב לציין, היה על הפרק מאז ההדחה של הקבוצה מאירופה ובעקבות היכולת החלשה שהפגין הבלם במשחקי מוקדמות הליגה האירופית.

כפי שכבר פורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", מורי ספג חיצי ביקורת נוקבים מצד גורמים שונים בבית"ר וזכה לקיטונות של ביקורת מצד אוהדי הקבוצה, שהביעו ברשתות החברתיות את תסכולם מהיכולת החלשה שהוא מפגין.

כזכור, בשבוע שעבר צוטט ב"כל העיר" גורם בבית"ר שטען כי "עושה רושם שמורי יעזוב בקרוב את הקבוצה". הרושם הזה, כך התברר היום למורי, היה נכון ומדויק.

מורי, כזכור, שותף בכל ארבעת משחקיה של בית"ר במוקדמות הליגה האירופית והיה לו חלק לא מבוטל ביכולת ההגנתית הדלה שהפגינה הקבוצה. גם בשערים שספגה בית"ר, שמונה בארבעה משחקים, היה לו חלק, כשעיקר הביקורת לכיוונו מגיעה בעיקר בשל השער הראשון שספגה בית"ר בתבוסה נגד באטב פלובדיב הבולגרית, אז מורי לא סגר את השחקן שלו בכדור קרן, מה שהוביל לשער קליל ולאיבוד הביטחון של הקבוצה כולה.

בבית וגן מלאים בביקורת כלפי הבלם וזה עוד לפני התבוסה בבולגריה. ערב המשחק ציין גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר" כי "המשחק של מורי לא מספיק איכותי עבורנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר