ברק אברמוב, צחי נקש (צילומים: אורן בן חקון, חגית הורנשטיין)
ברק אברמוב, צחי נקש (צילומים: אורן בן חקון, חגית הורנשטיין)

אברמוב חשב שהוא מצא שותף – זה איש העסקים שסירב להיות בעלי בית"ר

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב הציע לאיש העסקים צחי נקש, עד לאחרונה יו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, שתי הצעות - האחת, להצטרף אליו כשותף בבעלות על בית"ר, והשנייה, לנהל את מחלקת הנוער שלה. אז מדוע הוא השיב בשלילה?

פורסם בתאריך: 4.6.24 11:40

הבעלים של בית"ר ירושלים ברק אברמוב פנה לאיש העסקים החייפאי צחי נקש והציע לו להצטרף אליו כשותף בבעלות על בית"ר, אבל נקש השיב בשלילה – כך נודע ל"רשת העיר".

נקש, ששימש יו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, הודיע על עזיבת המחלקה לאחר עימות, אחד מיני רבים, בינו לבין יואב כץ (הבעלים של הפועל חיפה).

אברמוב זיהה הזדמנות, ועל כן העלה בפני נקש הצעה נוספת – ניהול מחלקת הנוער של בית"ר – אך גם לכך נקש סירב. "נקש הוא איש הפועל חיפה, ושום קבוצה לא מעניינת אותו למרות שהוא כבר בחוץ", מסביר מקורב לאיש העסקים החייפאי.

 

 

 

נקש הציל את מחלקת הנוער של הפועל חיפה כאשר קיבל על עצמו את ניהולה לפני שלוש עונות, תחתיו שבו רבות מקבוצות המחלקה לליגות הבכירות. נקש גם החייה את בית הספר לכדורגל של המועדון, וכיום רשומים בו מאות ילדים.

נקש אישר את הפרטים והסביר מדוע דחה את ההצעה: "זה מסובך, אני לא יכול להגיע לקבוצה כמו בית"ר מאותו מקום שאני מגיע להפועל חיפה. אני אוהד הפועל חיפה ולא עושה את זה כעסק אלא בגלל אהבה לקבוצה. אם אהיה בעלים בלעדי יהיה לי שווה להגיע לבית"ר, אבל אברמוב רוצה להישאר בקבוצה, וזה בסדר מבחינתי ולכן החלטתי לוותר. דובר גם על העברת מחלקת הנוער אבל כרגע זה לא מתאים".


אוהב את הפועל חיפה - נקש (צילום: חגית הורנשטיין)

אוהב את הפועל חיפה – נקש (צילום: חגית הורנשטיין)


 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. מייק

    שישחרר בחינם . בשביל ששאר לו כסף. יש מי שמוכן להסתכן לקחת את ביתר .
    אבל רק ב ח י נ ם . קלעתם בול ט ב י ב התותח על. רק בחינם ותיתפללו שהוא יסכים

  2. נקש אכזבת

    מה לדמות חינוכית שבנה קהילה עם החרפה של ביתר ולה פמילייה . מה צריך אדם הגון לחפש בין השבבניקים , בנצי גופשטיין ושאר הסחי ביציע . אלה אנשים שבאים לכדורגל מסיבות לא נכונות והמשחק זה הדבר האחרון שמעניין אותם . צחי אכזבת .

  3. Shafuy

    מכיר את האבא של נקש, נשמה טובה איש הפןעל קרית חיים. מה למשפחה הישרה והענווה הזו ולפשיסטים של ביתר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר