עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

בבית וגן יודעים: "ורד הוא השחקן הכי חשוב כרגע בבית"ר"

עוד משחק עבר, ועוד שטר נפרע על ידי השחקן החם בארץ. ומה בהמשך? "ישבו איתו לפני ינואר, הוא יפרוש פה"

פורסם בתאריך: 27.10.17 10:16

אם תשאלו את אוהדי בית"ר ירושלים, וככל הנראה כל אוהד כדורגל בישראל, מיהו האיש הכי חם בליגה כיום, הם יבחרו ללא צל של ספק באיש שלובש את הספרה 8 היוקרתית – עידן ורד, השחקן שאחראי באופן ישיר (כיבושים ובישולים) על תשעה מתוך 21 השערים שכבשה בית"ר ירושלים העונה (והיה חלק מהותי ברבים אחרים). במילים אחרות, ולו כדי להתענג על המספרים עוד קצת: ורד אחראי על כמעט 50 אחוז מהשערים שכבשה בית"ר מתחילת העונה הנוכחית.

במוצ"ש תשחק בית"ר ירושלים נגד הפועל אשקלון (20:30 בטדי), ובבית וגן יודעים היטב כי הרבה מהיכולת שתפגין בית"ר תלוי ברגליים של ורד, השחקן שהפך להיות החוליה המשמעותית ביותר במכונה הצהובה. "עידן הוא השחקן הכי חשוב כרגע בבית"ר", מחמיא אחד מהשחקנים בקבוצה. "הוא מתאמן ברמה מאוד גבוהה ונותן בכל אימון 200 אחוז. הוא מוכשר ברמות, הוא גבר, והפלוס שלו הוא שהוא ילד טוב".

"השנה ורד מציג את הנתונים הכי טובים בקריירה שלו, ומגיע לו כי הוא עובד קשה", אומר שחקן שני ומוסיף: "הוא אדם מאוד חיובי, הוא חמוד, הוא גבר בחדר ההלבשה, מאוד דומיננטי ומאוד חשוב למרקם החברתי".

"עידן ורד ובית"ר ירושלים זו התאמה מושלמת", טוען גורם בבית וגן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "עידן שחקן מוכשר, שחקן מצוין. היכולות שלו מוכחות וזה לא חדש".

עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

התאמה מושלמת – עידן ורד ובית"ר (אורן בן חקון)

מלבד אהבת המשחק הגדולה שיש לקשר וחדוות המשחק שהוא מביא לכר הדשא, החיבור עם הקהל והאהבה שהוא מקבל ממנו נותנים לקשר ה'וותיק' – עשור בבוגרים לא הולך ברגל – (למרות גילו הצעיר – 28) המון ביטחון, ורצון להעניק לתומכיו הרבה רגעי נחת ואושר.

ורד של העונה הפך להיות לא רק הבורג המשמעותי של הקבוצה, אלא גם המוציא לפועל. בשני המשחקים האחרונים, כשהקבוצה נתקעה ונראה שהיא הולכת אחורה ומאבדת את עצמה, הגיע הדינמו של בית"ר, לקח אחריות והראה מי המנהיג של הקבוצה היום. נגד מכבי נתניה, לדוגמה, במצב של 1:1, 'שרף' ורד את קו ימין וסחף את הקבוצה לניצחון עם יוסי בניון. במוצאי שבת, במשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר, נתן ורד מחצית שנייה גדולה עם מהלך ענק, שהוביל לגול השני של בית"ר.

 

"ורד עושה מבצעים אישיים שגומרים משחק", מוסיף ומפרגן גורם בבית וגן. "ורד חייב להישאר על הקו, לעשות את האחד על אחד שלו ולא לשחק מתחת לחלוץ. הוא גם צריך לקבל יותר כדורים".

בתחילת העונה ורד אכן קיבל יותר כדורים, ורוב ההתקפות היו עוברות דרכו. לאחרונה יותר ויותר כדורים הולכים לכיוונו של חן עזרא, על קו שמאל, ובתוספת סגנון המשחק של בית"ר, שהפך הגנתי יותר, ורד מתקשה לקבל את כמות הכדורים שהתרגל לקבל בתחילת העונה.

מה שמאפיין את הכדורגל השמח של ורד הוא התרגילים המרהיבים, כולל העקבים היפים – אך בבית"ר טוענים שלא מדובר במשהו חדש, אלא ב'תופעה' מוכרת במתקן האימונים בבית וגן: "תרגילי העקבים שוורד מבצע הם משהו שאנחנו רגילים לראות, ואנחנו שמחים שזה בא לידי ביטוי גם במשחקים. ברגע שיש ביטחון, הכול זורם ונדבק. ייאמר לזכותו של ורד שמגיע לו. שהוא עובד קשה בשביל זה, והלוואי שימשיך ויצליח".

השבוע פורסם כי בית"ר הולכת להציע לקשר חוזה לשלוש שנים בשכר שינוע סביב ה־2.2 מיליון שקלים לשלוש שנים. גורםבכיר מציין כי "אף אחד לא דיבר על העניין ומאיפה הגיע הפרסום, אבל אני משער שישבו עם עידן ורד עוד לפני ינואר ושהוא יישאר בבית"ר. אני חושב שהוא יפרוש פה".

"אני בטוח שעידן חושב על הישארות בבית"ר, כי זה מקום כמו בית בשבילו", טוען אחד מחבריו הקרובים ומוסיף: "חשוב שהוא יישאר עבור בית"ר, ואני מאמין שזה מה שיקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר