לא מתחבר - קציקאריס (צילום: ניר קידר)
לא מתחבר - קציקאריס (צילום: ניר קידר)

מתחברת: ניצחון שני ברציפות להפועל, 67:82 מול אילת

דייסון (12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) הוביל את האדומים לניצחון חשוב. פרפרוגולו סיים כקלע המוביל עם 15, הלפרין סיפק 14. אליהו קיבל 22 דקות ותרם 9 נקודות

פורסם בתאריך: 5.11.17 21:43

חודש וחצי מאז פתיחת העונה ואולי הפועל ירושלים מתחילה להראות ניצוצות של קבוצה מחוברת וחזקה. הערב (ראשון), לראשונה העונה, ניצחו האדומים משחק שני ברציפות – 67:82 על הפועל אילת. עוד יותר חשוב, לראשונה העונה הניצחון הזה היה כתוב על הקיר ועל לוח התוצאות כמעט מהרגע הראשון כשאחרי פתיחה מהוססת רצו האדומים ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון ולא הביטו לאחור. ומצד שני, כדי להכניס דברים לפרופורציות הנכונות, יש להדגיש ולהזכיר שהפועל אילת פתחה את העונה בצורה קטסטרופלית וערב המחזור היא דורגה במקום האחרון עם ניצחון בודד מול ארבעה הפסדים.

ואחרי שהדברים נאמרו, אפשר לחזור ולנסות להיות אופטימיים, בטח אם לוקחים בחשבון שביום רביעי תגיע לארנה גלאטסראיי הטורקית, שעד כה לא ניצחה העונה ביורוקאפ, כך שהפועל בהחלט יכולה וצריכה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, וזה כבר בהחלט יכול לעזור לביטחון ולמומנטום, בוודאי אם לוקחים בחשבון את החיזוק שהחתימה הפועל ירושלים מוקדם יותר היום, עם צירופו של הגארד קיילין לוקאס (בן 28, 2.85), שכמובן לא שיחק הערב.

מי שכן שיחק, ודי הרבה, היה ליאור אליהו, שלאחר כמה משחקים שבהם זכה לדקות בודדות או לא שיחק בכלל (במשחק נגד רג'יו אמיליה, נ"ש), היה על הפרקט 22:14  דקות (גם בגלל היעדרותו של בר טימור בשל פציעה ברגל), שבהן קלע 9 נקודות והוסיף 6 כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים. את הקלעים של הפועל הוליך סטרטוס פרפרוגלו שסיים עם 15 נקודות, יותם הלפרין הוסיף 14 נקודות, ג'רום דייסון סיים עם 12 נקודות (וגם 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) כשגם ריצ'רד האוול (10) ואלן אומיץ' (11) סיימו עם דאבל פיגרס בדרך לחלוקת נקודות נאה בין כל שחקני הפועל. טרנס קינזי, שקיבל 22 דקות, נראה עדיין חלוד בעיקר מבחינת הקליעה לסל, אך בהגנה הוא שוב סיפק מספר מהלכים יפים ונראה כי החזרה שלו בהחלט סייעה לפוטיס קציקאריס לייצב את השורות.

 

 

הפועל, כאמור, פתחה היטב את המשחק ואת הרבע הראשון היא סיימה ביתרון דו ספרתי – 8:19 – בזכות יכולת רעה של אילת וסבירה פלוס של השחקנים באדום בהנהגת ג'רום דייסון. ברבע השני אילת התעוררה מעט, אבל ליאור אליהו עם נקודות ושני אסיסטים שמר את היתרון הדו ספרתי אצל הפועל – 29:39 במחצית.

ברבע השלישי ניסתה אילת לחזור למשחק ואף הצליחה לצמק בשלב מסוים עד ל-5 נקודות, אבל יותם הלפרין עם שלשה גדולה ועוד אסיסטים החזירו את הפועל ליתרון הדו ספרתי – 48:69 בסיום הרבע השלישי. גם ברבע האחרון אילת עשתה ניסיון לקאמבק, אבל הלפרין, פרפרוגולו ודייסון דאגו להשאיר את הפועל במרחק ביטחון עד לשריקה האחרונה – 67:82 בסיום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר