יוסי בניון, קשר בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

סערת בניון: של מי ההחלטה להשאירו על הספסל?

אחרי שסירב לענוד את סרט הקפטן נגד עכו, גדלים הסיכויים שבניון יעזוב בינואר. מקורבים למועדון: "לא יעמדו בדרכו"

פורסם בתאריך: 4.12.17 15:46

ניצחון חוץ 1:3 על הפועל עכו ולמרות זאת אין רגע של שקט במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים: על אף כיבוש הפסגה, גם אם זמנית, האוהדים לא מסופקים, והאיש עם המספר 15 על גבו לא מרוצה ממעמדו.

זה זמן רב שיוסי בניון מסתובב עם רגשות קשים במסדרונות המועדון ועם תחושה שלא מעריכים אותו מספיק בבית וגן, למרות התרומה המקצועית הגדולה מתחילת השנה. השחקן נכנס כמחליף משחק אחר משחק, ופשוט משנה ב-180 מעלות את המשחקים של בית"ר. זאת ועוד: הוא הפך ליקיר האוהדים מאז הגיע לירושלים.

 

יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

כבר באימון ביום שישי, לקראת משחק הניצחון על עכו, בניון לא תורגל בהרכב הפותח ויעקב בריהון הועדף על פניו בהרכב. במשחק עצמו, שלשום בעכו, עלה בניון על כר הדשא רק בדקה ה-78 למרות שהתחמם החל מהדקה ה-50. המאמן, בני בן זקן, העדיף לעלות את ציון צמח כמחליף לפניו, ובניון נותר בצד מתוסכל, וזכה לקריאות עידוד מהקהל. מנגד, 'חטף' המאמן מהקהל קריאות "תתפטר". בדקה ה-88, כאשר איתי שכטר ירד לספסל, הוא ביקש להעביר את סרט הקפטן לבניון – אך האחרון סירב, וקלאודמיר פריירה היה זה שענד את הסרט עד לסיום.

 



 

"יוסי היה מאוד כעוס במהלך המשחק ואחריו, ואפשר להבין אותו", טוען שחקן בקבוצה. "אין ספק שזו הרגשה לא נעימה לשחקן בסדר גודל כזה. התחושה היא שהוא שוקל את עתידו במועדון".

בניון הגיע לבית"ר בקיץ האחרון, לאחר שסיים את חוזהו במכבי תל אביב. על פי מקורביו, הוא עשה ויתור משמעותי מבחינה כלכלית על מנת להגיע לבית"ר, וקיווה לקבל יותר דקות משחק והכרה מקצועית גדולה יותר. "יוסי פשוט אדם ושחקן גדול", טוען גורם במועדון ומוסיף: "מבחינה חברתית הוא מאוד עוזר לצעירים, ותמיד תורם מבחינת התדמית של המועדון. חבל שלא נותנים לו את הכבוד שהוא ראוי לו. הוא בהחלט יכול לתרום, הוא נותן הכול באימונים וגם במוצ"ש, במשחק נגד הפועל עכו, ברגע שיוסי נכנס ראו בדיוק למה הוא צריך לשחק".

 

גם בסביבתו של בניון מביעים ביקורת על ההתנהלות כלפי השחקן: "בשנה שעברה, כשג'ורדי קרויף אימן את מכבי תל אביב, הוא נתן לבניון את המפתחות והוא שיחק יותר מאשר הוא משחק כאן. יוסי רוצה ליהנות מהכדורגל בשנה האחרונה שלו, וחבל שלא נותנים לו את ההזדמנות. אלה המשחקים שהוא אמור לשחק בהם ולפתוח, במיוחד נגד עכו והפועל רעננה. ברור לנו שזו לא החלטה של בני בן זקן, אלא הוראה מלמעלה". גורם נוסף בסביבתו של בניון סיכם ואמר בשיחה עם "ספורט כל העיר": "אי אפשר לדעת מה יהיה, אבל כפי שזה נראה יוסי לא ימשיך בבית"ר. אני חושב שהוא ירצה לעזוב בינואר".

 

בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

מנגד ישנו גם הצד של בית"ר, שם מציינים שוב ושוב כי בניון הוא שחקן מאוד מוערך, אך מדגישים שהעניינים סביבו מאוד רגישים. גורם בכיר במועדון סיפר ביום שישי שעבר ל"ספורט כל העיר" כי אחת הסיבות לכך שיוסי לא שיחק נגד באר שבע היתה אך ורק מקצועית, בגלל שהקבוצה נשארה בעשרה שחקנים, אך המשחק הראה חד משמעית שהסיפור שונה, ומורכב יותר. גורמים המעורים בפרטים מציינים כי במועדון לא יעמדו בדרכו של השחקן אם ירצה לעזוב את בית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר