עוד משחק מצוין בשער של בית"ר ירושלים - בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)
בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)

גורם בבית"ר: "בוריס אחראי להרבה מהנקודות האחרונות שלנו"

בבית וגן מחמיאים לשוער, שמציג בחודשיים האחרונים יכולת מצוינת ועוצר במו ידיו את היריבות: "מאז שהוא סופסל הוא פורח ומציל אותנו בכל משחק"

פורסם בתאריך: 11.12.17 15:25

חודשיים ושבוע עברו מאז בוריס קליימן סופסל במשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין. אז, כזכור, השוער שחווה תקופה לא פשוטה ספג ביקורות מכל עבר על היכולת החלשה שהציג ועל כך שהקבוצה ספגה שערים רבים שלא מתאימים לשוער ברמתו ולקבוצה שרוצה לרוץ בצמרת.

מאז שיחקה בית"ר ירושלים שבעה משחקי ליגה, שבהם היא אמנם ספגה 10 שערים, אך כמעט בכל המשחקים הללו קליימן היה השחקן הטוב ביותר בשורות הקבוצה, זה שבלעדיו, כך נדמה, מספר הספיגות היה גבוה בהרבה וזה שבלעדיו בית"ר ירושלים היתה מתקשה להשיג את 16 הנקודות שהשיגה (חמישה ניצחונות, תיקו והפסד). ובדיוק כמו שבבית וגן ידעו לבקר אותו על היכולת החלשה בתחילת העונה, כיום כולם במועדון מלאים בתשבוחות לשוער.

"אני חושב שבוריס שוער מצוין", אומר בנחרצות אחד משחקני בית"ר ירושלים. "היתה לו תקופה פחות טובה, אבל מאז שהוא סופסל הוא פורח ומציל אותנו כל משחק. הוא חד, הוא מרוכז וכמו שכבר אמרתי – הוא שוער מצוין".

קליימן, שחגג בסוף חודש אוקטובר יום הולדת 28, מסיים כידוע את חוזהו בסוף העונה אך טרם קיבל מבית"ר הצעה לחידוש חוזהו, ואחד משחקני הקבוצה מתייחס לעניין ואומר: "אני לא חושב שיש קשר בין החוזה של בוריס ליכולת שהוא מציג. כל שחקן תמיד עושה את הכי טוב שהוא יכול. לפעמים יש תקופות פחות טובות, כמו שהיה לבוריס, אבל הוא שוער מצוין וזה היה עניין של זמן עד שהוא יחזור ליכולת שלו. הוא עבר ימים לא פשוטים בכלל ואנחנו שמחים בשבילו שהוא חזר לעצמו".

 

 

מנגד, גורם בבית"ר דווקא חושב שיש קשר הדוק בין העובדה שקליימן מסיים חוזה לבין היכולת שהוא מציג בחודשיים האחרונים. "בוריס מסיים חוזה בסוף שנה וכבר בחודש ינואר הוא רשאי לסכם בכל קבוצה שהוא רוצה", מסביר אותו גורם ומוסיף: "לטעמי זו אחת הסיבות שהוא נראה טוב היום. הוא צריך לדאוג לעתיד שלו – הוא נשוי ועם ילד וזה בהחלט משהו שנלקח בחשבון".

למרות היכולת המצוינת של קליימן, שבאה לידי ביטוי כמעט בכל משחק בחודשיים האחרונים, בית"ר כאמור מרבה לספוג, אך בבית"ר מדגישים כי אלמלא קליימן היה טור הספיגות גבוה בהרבה, כשהם מזכירים למשל את המשחק מול הפועל באר שבע, שבו השוער היה מצוין ורק בזכותו בית"ר לא חטפה תבוסה, כשגם בניצחון על מכבי נתניה הוא היה האחראי לכך שבית"ר לא סיימה את המחצית הראשונה עם שלושה כדורים ברשת.

גם מול הפועל רעננה לקח קליימן שני שערים של מאה אחוז והשאיר את שלוש הנקודות בטדי. "כבר כמה משחקים שבוריס מוכיח שהוא השוער הטוב בארץ", מדגיש גורם בבית"ר בנחרצות. "אנחנו אמנם סופגים לא מעט, אבל בוריס אחראי להרבה מהנקודות האחרונות שלנו. מול רעננה הוא שוב הציל אותנו והוא נמצא בכושר הטוב ביותר שלו מזה הרבה מאוד זמן".

גורם שני בבית וגן מוסיף ואומר כי "בוריס חזר לעצמו, אפילו מעל המצופה. כנראה שהספסול מול סכנין עשה את שלו ועשה לו פשוט טוב. מאז שהוא הבין את מקומו וראה שהוא לא חסין הוא מציג יכולת מעולה. כיף לראות אותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר