אופיר עמרם, קשר בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס, באדיבות בית"ר נורדיה)
אופיר עמרם, קשר בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס, באדיבות בית"ר נורדיה)

עמרם: "המטרה היא החלק העליון, ולשם צריך להסתכל ולשאוף"

אחרי הניצחון השלישי ברציפות של נורדיה, גם הקשר שחזר מפציעה יודע מה הכיוון: "רוצה לעזור לקבוצה לטפס כמה שיותר גבוה"

פורסם בתאריך: 13.12.17 15:29

ההתאוששות של בית"ר נורדיה נמשכת. מועדון האוהדים מתחיל לייצר ניצחונות, ו-ויקטור גניש רושם את ניצחונו השלישי ברציפות מאז מונה למאמן הקבוצה, הפעם 1:3 על עירוני הוד השרון, האחרונה בטבלה. את השערים לזכות נורדיה כבשו מלך השערים אסף גובזה (צמד) וליאור היילה.

בית"ר נורדיה עלתה למקום העשירי עם 16 נקודות, רק שלוש נקודות פחות מהמקום המוביל לפלייאוף שם נמצאת ירמיהו חולון – הקבוצה שאותה היא תפגוש היום (שישי, 12:15, איצטדיון חולון החדש).

מי שחזר למגרשים לאחר חודש וחצי הוא הקשר אופיר עמרם, שנכנס כמחליף במשחק מול הוד השרון. הקבוצה תולה בו תקוות רבות ומגדירה אותו כשחקן שובר שוויון. "אין כמו המגרש", אומר עמרם בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אבל כשהקבוצה ניצחה היה כואב פחות לשבת בחוץ".

עד כמה היית מתוסכל?
"הפציעות הן הדבר המרכזי ביותר שמונע ממני לתרום. אם אחבר את כל המשחקים ששיחקתי אגיע אולי לשלושה משחקים וחצי, שזה אבסורד, אבל זו גם המציאות. אני מצפה להתחיל לתת את התרומה שלי ולעזור לקבוצה לטפס כמה שיותר גבוה".

גם הקבוצה עברה תקופה קשה.
"אי אפשר להתעלם מששת ההפסדים הרצופים. חלקם לא היו מחויבי המציאות. בשום משחק שהפסדנו לא היינו פחות טובים מהיריבות, זו הייתה יותר נאיביות".

אתם פוגשים את ירמיהו חולון מהצמרת. מאבק על הפלייאוף?
"בליגה הזאת רוב הקבוצות שוות. אפשר לנצח ואפשר להפסיד, אבל אין סיבה שלא נשחק טוב ונוציא תוצאה טובה. המטרה שלנו זה החלק העליון של הטבלה, ולשם צריך להסתכל ולשאוף".

בינתיים, בנורדיה ממשיכים לחשוב על חיזוק הסגל. ל"כל העיר" נודע כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם השוער אוהד סיידוף מהפועל חדרה, וכי האחרון אף הגיע לצפות במשחק הקבוצה נגד הוד השרון.

 

כך או כך, קשר נוסף שחזר באחרונה מפציעה שי ניסים, שבשיחה עם "כל העיר" מתייחס לניצחון האחרון של נורדיה ואומר: "ידענו שכולם ניצחו את הוד השרון, לכן היה חשוב לנו לנצח. זה היה משחק קשה, הם לא מתפרקים בקלות, למרות המקום שלהם בטבלה. שמח שניצחנו".

ניסים מנסה גם להסביר את השינוי שחל בקבוצה בשבועות האחרונים ואומר: "בכדורגל זה הרבה פעמים עניין של ביטחון. כשהיינו ברצף ההפסדים הכדור לא נכנס. צריך שיהיה גם מזל, ועם הביטחון אלה דברים שעוזרים לנו".

החילוף של המאמנים הוא זה שהשפיע?
"אין מה להשוות בין המאמנים. שניהם שונים לחלוטין וכל אחד טוב ואיכותי במה שהוא עושה. גם עם עמית היו דברים בסדר, אבל עם ויקטור דברים מסתדרים והולכים טוב יותר".

והשינויים בהנהלה השפיעו?
"אני יכול להגיד שזה ממש לא הורגש. מה שמיוחד במקום הזה הוא שדברים קורים בלי שזה יפגע בקבוצה, וזה ניכר גם בתוצאות".

מבחינה אישית, אתה חוזר לאט-לאט לכושר משחק אחרי הפציעה.
"אני חי גם היום עם הפציעה. עברתי שיקום מאוד אינטנסיבי. אני שמח מאוד שחזרתי. חבל שלא יכולתי לעזור עוד קודם לכן, כי אני תמיד רוצה לעמוד לרשות הקבוצה".

ביום שלישי, 19.12, תשחק נורדיה מול מועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה (19:30 בטדי). לפני המשחק יתקיים טקס הוקרה לחלוץ גרי ונדרמולן, אחד מגיבורי האליפות הראשונה וההיסטורית של בית"ר בעונת 1986/87. בנוסף, שערי האצטדיון ייפתחו שעתיים לפני המשחק לטובת הפנינג לכל המשפחה בחסות הספונסרים בנק ירושלים ואורטל תיירות ונופש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר