בני בן זקן , מאמן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
בני בן זקן , מאמן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

"נראינו כמו כלום. בני פשוט לא מתאים לשאיפות של בית"ר"

יממה לאחר ההפסד למכבי תל אביב, בבית וגן שוב מותחים ביקורת נוקבת על המאמן: "נראה שהוא לא יודע מה לעשות"

פורסם בתאריך: 19.12.17 17:58

פחות מיממה לאחר ההפסד של בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, התחושות בבית וגן קשות מאוד, בעיקר בשל היכולת החלשה להחריד שהפגינה הקבוצה במחצית הראשונה, כשגם בשנייה, למרות שיפור מסוים, שחקני הקבוצה לא ממש תפקדו ולא בדיוק איימו על השער של איגור ראיקוביץ'.

בית"ר ירושלים נראתה למשך דקות ארוכות מאוד אבודה לחלוטין. השחקנים לא הצליחו להסתדר עם הלחץ של מכבי, היו אובדי עצות מול אלי דסה באגף ימין, מול ההצטרפות להתקפה של אבי ריקן ומול דור מיכה, שעשה ככל רצונו על כר הדשא. עם השריקה להפסקה התפרץ התסכול של כ-20,000 אוהדי בית"ר, שרבים מהם החלו בקריאות 'תתפטר' לעבר המאמן בני זקן, שנראה היה כי הוא לא מבין את ההתרחשויות ולא עשה שינוי שהיה מתבקש (והמעבר למערך של שלושה בלמים הוא לא השינוי המתבקש, שכן הוא רק חיזק את השליטה של מכבי במרכז הדשא).

"נראינו כמו כלום ושום דבר נגד מכבי תל אביב", אומר גורם במועדון ועולה למתקפה על המאמן: "התפקיד גדול על בני בן זקן. המעבר למערך של שלושה בלמים היה בלתי מובן בעליל גם בשל מה שקרה במגרש וגם בשל העובדה שכל השבוע הוא לא תרגל מערך כזה אפילו פעם אחת. זה נראה שבני לא יודע מה לעשות".

אותו גורם מוסיף ומבקר את ההכנה של הקבוצה למשחק ואומר: "ביום שני, כשהיינו בבית מלון, הוא עשה תדריך וידאו של שבע דקות בלבד. לא כך מתכוננים למשחק נגד מכבי תל אביב. גם לפני זה לא עבדו עם השחקנים על הכנה טקטית, הם לא היו מוכנים ללחץ של מכבי תל אביב".

בהפסקה ביצע בן זקן, כידוע, שני חילופים כשהוציא את אנטואן קונט וחן עזרא והכניס במקומם את אנתוני וארן ופול אדגר. בעקבות שני החילופים הללו החלו להישמע ביציעים דיבורים שבן זקן חיכה כביכול למחצית כדי לקבל הוראות מהבעלים אלי טביב באשר לשינויים שיש לבצע.

 

"בני לא חיכה למחצית כדי לקבל הוראות", טוען בנחרצות גורם בבית"ר. "את החילופים הוא עשה על דעת עצמו. בכל מקרה, במשחק הזה אפשר היה לראות את הבלוף של התקופה האחרונה – אנחנו לא משחקים טוב כבר המון משחקים ורק בנס ובזכות מזל ויכולות אישיות מצליחים לעשות תוצאות טובות. יש הרבה בעיות והעיקרית היא שהקבוצה לא מאומנת והמאמן לא יודע מה רוצה":

ובן זקן? אולי הציטוט הבא, שנתן המאמן בסיום המשחק מבהיר עד כמה הוא לא מחובר: "מחצית ראשונה מאוד לא טובה בלשון המעטה, אולי זה הגול הראשון אולי דברים אחרים. אי אפשר באמת להסביר". אולי הבעלים טביב ונציגו אלי אוחנה הסבירו לו בשעות הלילה המאוחרות.

הבלם טל כחילה התייחס גם הוא להפסד ואמר: "אני לא חושב שבגלל משחק אחד צריך להפסיק לדבר על אליפות. אני מאמין שכבר במשחק הבא כולם יראו בית"ר אחרת".

כחילה גם דיבר על השינו החיובי שחל במחצית השנייה והסביר כי "מה שעשה את השינוי זה שחזרנו לשחק שוב עם שני בלמים ולחצנו על כל המגרש. חבל שלא היינו מספיק חדים בסיום כי יכולנו להשיג את השוויון. אני לא חושב שהמשחקים מול באר שבע ומכבי אמורים להגיד משהו עלינו. אנחנו נצטרך לתקן את הרושם במשחק הבא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר