קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)
קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

תמימות דעים בבית וגן: "קלאודיו מבצע בעיטות חופשיות נדירות"

השער שכבש קלאודמיר מול אשדוד היה השישי שלו העונה והשלישי בבעיטות חופשיות. בבית"ר לא נשארים אדישים: "הוא הפך להיות כלי נשק משמעותי"

פורסם בתאריך: 28.12.17 12:20

יום ראשון האחרון. שעה 21:00 באצטדיון הי"א באשדוד. חן עזרא מוכשל כ-17 מטר מהשער של אשדוד. השריקה של השופט צביקה לוי לבעיטה חופשית, הובילה כמעט את כל אוהדי בית"ר ירושלים שנכחו במשחק (כ-2,000) להוציא את הסמארטפונים כדי לתעד את הבעיטה. הם ידעו מה הם עושים.

את הכדור, אתם בוודאי כבר יודעים, שיגר קלאודמיר פריירה היישר לחיבורי הקורות של יואב ג'רפי, עם שער שנתן לבית"ר יתרון 1:2 ממש על סף הירידה להפסקה. והאוהדים של בית"ר ירושלים? הם היו מאושרים כמובן, גם מהשער וגם מכך שהצליחו להסריט עוד שער נהדר של הקשר.

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

השער מול אשדוד היה השישי של קלאודמיר העונה, שלושה שערים הוא כבש בפנדלים ועוד שלושה בבעיטות חופשיות נהדרות דוגמת זו שהכניעה את ג'רפי (השתיים הראשונות היו מול הפועל קרית שמונה ומכבי תל אביב). אל השערים הללו תוסיפו עוד ארבעה בישולים, שגם הם כמובן הגיעו מבעיטות חופשיות או קרנות, ותקבלו את רב האמן החדש של בית"ר ירושלים.

ואם תהיתם, השערים הללו הם תוצר של הרבה שעות של בעיטות חופשיות באימונים, כשבבית וגן יודעים לספר כי הברזילאי עומד על אחוזים מדהימים כשהוא בועט באימונים. "קלאודמיר בועט למעלה מ-80 אחוז מהבעיטות למסגרת", אומר גורם בבית וגן ומוסיף: "כ-70-60 אחוז מהבעיטות האלו גם נכנסות. יש לו טכניקה נדירה ולמרות שנראה שהוא בועט פס, הוא מכניס את הרגל כמו שצריך ויודע לתת לכדור את הסיבוב והעוצמה הנכונה".

"קלאודיו מבצע בעיטות חופשיות פשוט נדירות", מוסיף ומחמיא שחקן בבית"ר. אפשר לומר שבעיטה חופשית שנשרקת עבורנו במרחק של 20 מטר מהשער היא כמו פנדל. אנחנו יודעים שזה הולך פנימה. אנחנו שמחים מאוד בשביל קלאודיו, הוא עובד מאוד קשה והוא חזר להיות השחקן הכי משמעותי בקבוצה".

שחקן שני בבית"ר מוסיף ומספר כי "לפני הבעיטה של קלאודיו חישבתי את מסלול הריצה שלו אחרי הבעיטה, כי ידעתי שהכדור ייכנס ורציתי לחגוג איתו. האחוזים שלו נדירים. הוא עובד על זה מאוד קשה באימונים, וגם בבית וגן הוא מבקיע באחוזים גבוהים. הוא הפך להיות כלי נשק חשוב ומשמעותי עבורנו".

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

ואכן, בחודשים האחרונים, במיוחד מאז מינויו של בני בן זקן, הבעיטות החופשיות של קלאודמיר הפכו להיות נשק רב עוצמה, כזה שמוביל לפחות לשער אחד לזכות בית"ר ירושלים בכל משחק.

"רוב השערים שלנו בזמן האחרון באים ממצבים נייחים", מדגיש גורם בבית וגן ומסביר כי "אנחנו מתקשים להבקיע ממשחק מסודר והמזל הוא שיש את קלאודיו".

הברזילאי, כאמור, כבש עד כה שישה שערים ואף נבחר על ידי האוהדים לקשר המצטיין של הסיבוב ולשחקן השלישי בטיבו בקבוצה (אחרי עידן ורד ואיתי שכטר). למרות זאת, הקשר, שמסיים את חוזהו בסוף העונה עדיין לא קיבל הצעה לחידושו. בסביבתו של קלאודמיר מציינים כי על אף העובדה שהוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות החל מתחילת חודש ינואר, בכוונתו להמתין להצעה של בית"ר ירושלים עד לסיום העונה.

"קלאודמיר מאוד מחובר לבית"ר ומאוד אוהב את הקהל ואת הקבוצה", מסביר סוכנו איתן מזרחי ומוסיף ש"מההיכרות שלי עם דרכי העבודה של אלי טביב, הוא לא ינהל משא ומתן עם שחקנים זרים עד סוף העונה. יש לנו הצעות, אבל קלאודמיר נותן עדיפות לבית"ר כי הוא רוצה להמשיך".

למרות הדברים הללו, לחלק משחקני בית"ר לא ברורה ההתמהמהות. "אם יש מישהו שצריך להשאיר זה קלאודיו", טוען בנחרצות אחד מהם. "הוא מחזיק לנו את כל מרכז השדה. גם הנתונים מראים את זה, כי הוא אחד מהשחקנים עם הקילומטרז' הכי גדול בקבוצה. אסור לוותר על שחקן כזה בשום פנים ואופן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר