נערים א' צו פיוס של בית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
נערים א' צו פיוס של בית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

קבוצת הנוער הירושלמיות – והפעם, נערים א' של בית"ר ירושלים

נערים א' "צו פיוס" של בית"ר, נמצאים במקום הרביעי – ומתכוונים להמשיך לטפס במעלה הטבלה

פורסם בתאריך: 4.4.19 12:21

קבוצת נערים א' 'צו פיוס' של בית"ר, שאותה מאמן סימי כהן, תסיים בעוד חמישה מחזורים את העונה, והתחושה היא שהמטרות שלשמן הוקמה הקבוצה – הושגו: כרגע מדורגת בית"ר במקום הרביעי עם שני משחקים חסרים.



"אני מרוצה מאוד מהעונה ונהנה מאוד להגיע לאימונים", מדגיש המאמן כהן. "היומרות לא היו לעלות ליגה, בטח לא עם קבוצה שהוקמה רק בעונה שעברה. עשינו את שלנו: עצם זה שאנחנו משחקים טוב ונראים טוב, זה משהו שמספק אותנו. אני גאה מאוד בנערים, ביכולת האישית והקבוצתית שלהם".

יוסף דויטש מבית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

יוסף דויטש מבית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

כהן ממשיך ומספר כי "רוב השחקנים הגיעו מרחבי הפריפריה של ירושלים, וזאת הצלחה גדולה למועדון. זה מראה כמה אוהבים אותו. חוץ מהפריפריה הירושלמית, יש לנו שחקנים שבאו מאמריקה, מפרו ומהודו, חבר'ה שגרים בהתנחלויות, במודיעין, באדם, בבית שמש, שחקנים דתיים ואפילו שני חרדים – המגן הימני יוסף דויטש ושחקן הכנף שאולי מקס. כולם ילדים טובים, מחונכים, יש להם דרך ארץ. לפני אימון אומרים שלום, אחרי אימון לוחצים למאמן יד".

אליעזר גוזלן מבית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

כהן מציין כי "למרות שאנחנו רחוקים שמונה נקודות מהמקום השלישי, שם נמצאת נורדיה, עדיין יש לחבר'ה את הדרייב הזה לעלות מקום נוסף. נקווה שננצח את הפועל ירושלים תובל בשבת הקרובה בדרבי, וכך נוכל לצמצם פערים. אני מרוצה מאוד מההגנה ומהקישור שלנו, ועדיין בהתקפה אנחנו מחכים לשחקן שימשוך את כולם. כרגע כולם לוקחים חלק במשחק ההתקפי. בעונה הבאה חלק מהנערים ינסו להשתלב בקבוצת הנוער של בית"ר. מאמן הנוער יחליט על כך, וכולי תקווה שילכו עם הפרויקט הזה של צו פיוס גם לקבוצת הנוער – כלומר במקום שניאלץ להשאיל שחקנים לקבוצות אחרות, שנוכל להשאיר את החבר'ה של שנתון 2002 ושהמועדון ישכיל לפתוח קבוצת בת לנוער, אבל לא בנוער עילית, אלא בליגה אחת או שתיים מתחת. יש לנו סיוע גדול מהאגודה. יש לנו מאמן מנטאלי בשם אוהד בק שהתחיל לעבוד איתנו, וזה עוזר לנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר