מיכאל אוחנה (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | היערכות מהירה: הפציעה הקשה של אוחנה מחייבת חשיבה מחדש

מה תעשה הפציעה של אוחנה לעונה של בית"ר? הקבוצה חייבת להנחית שחקן מחליף איכותי שיוכל למלא את החלל של הג'וניור | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.8.19 14:33

זה היה אמור להיות טור חגיגי לרגל פתיחת העונה, עם פנטזיה על תואר, אך הפציעה ביום ראשון של מיכאל אוחנה גדעה אותה והשאירה אותנו חמוצים. ביום שני כשהתבשרנו את מה שכבר ידענו רגע אחרי הפציעה, שאוחנה ג'וניור גמר את העונה, זה כבר היה סופי.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ההגעה של אוחנה לבית"ר היתה בקול תרועה – במערך השיווקי והמיתוגי של הקבוצה הצהובה הכריזו על ה-11 החדש, שובו של אוחנה לירושלים ריגש המונים. גם הסכום המטורף שאותו שילם משה חוגג לאלונה ברקת לא עניין אף אחד כי אוחנה סוף-סוף בבית"ר. ההתחלה היתה כמו חלום – אוחנה ג'וניור התחבר במהרה לביתו החדש, לקהל, לשחקנים ואף למאמן רוני לוי שכבר הצהיר שהוא לא תיאר לעצמו שככה נראה הכוכב החדש של הבירה.

ביום ראשון האירוניה חזרה שוב כמו לפני 22 שנה שבה פציעה ארורה קרעה לרסיסים את כל אוהדי בית"ר באשר הם. הפציעה של מיכאל אוחנה החזירה אותי למעלה משני עשורים אחורה –  בית"ר של דרור קשטן הגדול היתה במרוץ האליפות יחד עם היריבה המושבעת הפועל תל אביב. מחזור שביעי, אצטדיון המושבה, בית"ר מול הפועל פתח תקווה של מוטי קקון, אלי אברבנאל וגאבור מרטון. אלי אוחנה כובש את הראשון וקקון מאזן בפנדל, ואז הגיעה המחצית השנייה. אוחנה דורך לא טוב על כדור, נפצע ומוחלף. מתברר כי הוא סובל מקרע ברצועות הברך, מה שהופך לימים כפציעה שגמרה לו את הקריירה. בית"ר, למרות הפציעה זכתה באליפות שנייה ברצף בזכות 'משחק השרוכים'.

22 שנה עברו ובית"ר יחד עם אוחנה קיוותה לצאת לדרך חדשה. אוחנה של אז היה בשלהי הקריירה, בשונה ממיכאל אוחנה הצעיר שכל העתיד לפניו, אך באמתחתו טכנולוגיה רפואית מתקדמת שתוכל להשיבו למגרשים.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


על מיכאל אוחנה להיות חזק ובעל כוח התמדה לשוב במהרה למגרשים, ועל בית"ר החובה להנחית בבית וגן במהרה שחקן מחליף איכותי, שיוכל למלא את החלל הריק והגדול שהותיר אוחנה בעמדתו.

רוני לוי הרכיב העונה קבוצה יוצאת מן הכלל, רואים את זה באיכויות שעל המגרש. לכן אני חושב שמשה חוגג ויוסי בניון חייבים לנצל את המומנטום ויחד עם היכולת הלא משכנעת של הפועל באר שבע ושל מכבי תל אביב הם חייבים להבין שהזדמנות כזו לא תחזור עוד פעם. עם חיזוקים נכונים והבאה של שחקני מפתח בעמדות הקשר והחלוץ – בית"ר יכולה השנה לקחת אליפות.

במידה ובית"ר תישאר עם הסגל הקיים, לצערי היא תסיים במקומות 5-3. מכאן אני רוצה לשלוח איחולי החלמה מהירה למיכאל אוחנה, שבשביל שחקנים כמוהו קונים כרטיסים למשחקי כדורגל.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר