משה חוגג (צילום: דודו בכר)
משה חוגג (צילום: דודו בכר)

דעה | העיקר זה הטפל: החלק של חוגג בחוסר ההצלחה של בית"ר

בעל הבית אמנם העמיד תקציב ענק ונתן יד חופשית לצוות המקצועי, אבל אם הוא ימשיך להתקוטט עם הקהל שום טוב לא יצמח לבית"ר | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.9.19 14:45

״אי אפשר מחירי רעננה וציפיות מכבי תל אביב״. כך, קבל עם ופייסבוק, בחר משה חוגג לענות לאוהד שהתלונן על העלת מחירי המנויים, והראה לנו למעשה את 2 הרעות החולות העיקריות אצלו:

1. מתן תשומת לב יתרה לשטויות בכלל ולפוסטים בפייסבוק בפרט.

2. שחצנות, יהירות וזחיחות שמעולם לא היו מנת חלקו של הבית״רי המצוי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לגבי הסעיף הראשון, התרעתי פה בטורים קודמים, התחננתי בפני שני הצדדים, מעולם בית״ר ירושלים לא הצליחה שהיא עסוקה בלהתקוטט עם חלקים גדולים מהקהל. לתבוע אוהד על סכום של 100,000 שקלים, רק כי העלה פוסט בפייסבוק זה מגוחך, מפלג את הקהל ומראה לכולם שהעיקר זה הטפל.

לא ראיתי תביעות נשלחות חדשות לבקרים לגופי התקשורת שמנציחים ומאדירים את הסטריאוטיפים על בית״ר בכל הזדמנות, ובכך פוגעים במותג הרבה יותר מאוהד בודד, שכתב את דעתו בפייסבוק.

חוגג אמר ביום שהוא רכש את הקבוצה ״הקבוצה שייכת לעיר ולאוהדים״, אבל נראה שבשנה שעברה מאז הוא קצת שכח את המשפט הזה. אוהדי בית״ר הם לא ״עדר פילים מהג׳ונגל״, כמו שאמר יושב ראש ההתאחדות דאז מר אבי לוזון, אוהדי בית״ר לא צריכים מישהו שיחנך אותם, ובעיקר לא צריכים להרגיש שבעל הבית שלהם מתנשא עליהם.

לגבי הסעיף השני, משחר ההיסטוריה הבית״רית באנו קטנים ויצאנו גדולים, מעולם השחצנות והיהירות לא הובילו אותנו, זאת לא התנהגות בית״רית ולא התנהגות ירושלמית.



וברגע שאתה משחרר שחקני בית, רב עם הקהל, ומתנהג בצורה שלא מתאימה לרוח המועדון אתה מאבד את בית״ר.

הבהרה קטנה: כל הנאמר פה הוא לדעתי ולכאורה. (הטור בעיתון לא מכסה תביעות).

מבחינה מקצועית העונה הזאת לא אבודה, צריך לעשות חישוב מסלול מחדש ובעיקר התאמת ציפיות, להגיד ״אליפות״ בעונה הראשונה האמיתית של משה חוגג כבעלים זה לא ריאלי. הסגל צעיר והוא יכול להיות הבסיס לשנים הבאות.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


הייתי שמח לראות את בית״ר מנסה לשחק עם שלושה בלמים. זה אולי נשמע הגנתי אבל בהיעדר קשר אחורי איכותי ובגלל שככה המגנים שלנו יבואו לידי ביטוי כדאי לנסות.

לגבי ליוואי גארסיה ופרדי פלומה, אי אפשר להמשיך לדרבל למוות, ולמרות שאין חלופות ברמה על הספסל עדיין, הם חייבים לבלות משחק-שתיים על הספסל. שחקן לא יכול לעלות לשחק בידיעה שלא משנה כמה רע הוא יהיה אי אפשר להוציא אותו. פלומה נראה כמו הצל של השחקן משנה שעברה וגארסיה דוהר על הקו ללא יעד.

אני עדיין לא תולה את האשמה ברוני לוי. השחקנים לא מספיק מחוייבים ולא מספיק רוצים. אפשר להפסיד וזה קורה בעולם הכדורגל, אבל עד עכשיו נראה כאילו היריבות של בית״ר רוצות יותר ממנה.

אתם לא מצליחים להביא את הכישרון שלכם לידי ביטוי? אין בעיה, לפחות תילחמו. לא מצליחים להביא את הנקודות ע״י משחק התקפי ומהנה? תביאו אותם בשיניים.

״בית״ר תילחמו ותחזירו ת׳אור, ונצבע ת׳מדינה בצהוב ושחור״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר