רוני לוי, ולדימיר איביץ' (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
רוני לוי, ולדימיר איביץ' (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | קרב המוחות שיכריע את המשחק בין בית"ר למכבי

האלופה מתל אביב חזקה יותר, איכותית יותר ועמוקה יותר, מה שאומר שרוני לוי יצטרך לשלוף איזה שפן כדי לסיים את המשחק עם נקודות | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.9.19 17:42

מי שמאמין לא מפחד – ככה שרים אוהדי בית"ר, ולקראת המשחק מול מכבי תל אביב הם צריכים לקוות שרוני לוי יאמין ולא יפחד, אחרת בית"ר תתקשה לקחת את הנקודות.

לוי ובית"ר יפגשו את אחד המאמנים הטובים והקפדניים שהיו בארץ – ולדימיר איביץ'. אז כן, אחרי הטיול הקליל בשנה שעברה, הצהובים מתל אביב לא מבריקים השנה, אבל עדיין – הקבוצה של איביץ' סופרת כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ספיגה, וזאת בזמן שבית"ר סופגת ממוצע של שער למשחק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


איביץ' לא פוחד לעמוד מול שחקני המפתח שלו ולספסל אותם אם הוא מרגיש צורך – ותשאלו את אלירן עטר, איתי שכטר, דור מיכה ואחרים. הוא הבוס, הוא זה שמחליט ואם מישהו לא מיישר איתו קו – הוא יהיה על הספסל. לוי, מנגד, התרכך בשנים האחרונות. נראה שהוא נתון יותר לקפריזות של שחקניו ומעבר לכך – לא מצליח להשתלט עליהם. אחרת, איך תסבירו את הדריבלים האינסופיים של פרדי פלומה וליוואי גארסיה?

בנוסף, המאמן הבית"רי, בשונה מאיביץ', ויתר קצת על העקרונות הטקטיים שלו לטובת הכדורגל ההתקפי שרוצה בעל הבית לראות. וזה בדיוק ההבדל בין ההפסדים שספגה בית"ר לבין המאזן הנקי מהפסדים ומשערי חובה של מכבי תל אביב.

זה לא יהיה פשוט, אבל כדי לנצח רוני לוי צריך לשלוף עוד שפן ובעיקר לא לפחד.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


אל המשחק במוצ"ש הקרוב מגיע המאמן אחרי שסיפק לעצמו מנת חמצן בדמות שלוש נקודות מול קרית שמונה. הלחץ הגדול שהיה על בית"ר, וגם על לוי עצמו, הוקל במעט אך גם בניצחון בצפון חזרו הבעיות המוכרות – חוסר מחץ בחלק הקדמי.

מנגד, לוי יכול ליהנות מהעובדה שההגנה שלו הצליחה לשמור על שער נקי. טל בן חיים אמנם כבר לא בשיאו, אבל המנהיגות והניסיון שלו הוסיפו הרבה שקט לקו האחורי. גם החזרה של אנטואן קונטה לאגף הימני תרמה רבות – הן בהגנה והן בתמיכה של הצרפתי בהתקפה.



צריך גם לומר לרוני לוי שאפו על השילוב של תמיר עדי בהרכב, וניתן רק לקוות שלא היה מדובר בהבלחה חד פעמית. עדי נותן עבודה ולא עושה הרבה רעש וצלצולים, ואחרי ההופעה הטובה הוא ראוי לקבל קרדיט נרחב.

ולמרות זאת – אין מה להסתנוור מהניצחון מול קרית שמונה. בית"ר עדיין נראית חסרת להט ותשוקה, ובעיקר היא חסרה את השחקנים שיודעים להרשית וחסר לה גם את השחקן שיודע לתת פס לגול – מן עידן ורד כזה, שכולם מחכים שכבר יחזור.

במוצאי שבת מצפה לבית"ר סוג של משחק עונה. צומת דרכים חשוב שיקבע לאן פניה. ניצחון ואפשר יהיה לחזור לחלומות על צמרת, הפסד לעומת זאת ונדמה שאפשר יהיה לקפל עוד עונה, ואפילו לפני ראש השנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר