בית"ר ירושלים, גביע הטוטו 2019 (צילום: שרון בוקוב)
בית"ר ירושלים, גביע הטוטו 2019 (צילום: שרון בוקוב)

דעה | ניצחון במוצ"ש – ובית"ר תאותת לכולם שהמשבר מאחוריה

זה לא יהיה קל כי מכבי תל אביב קבוצה נהדרת עם סגל עמוק, וגם כי לא קל לנצח את אותה יריבה פעמיים בתוך ימים ספורים – אבל בית"ר יכולה וצריכה לעשות את זה | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.9.19 17:39

לאחר ניצחון הליגה בקרית שמונה והזכייה בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב, תקווה בית"ר לניצחון ליגה נוסף על הצהובים מקרית שלום כדי לאותת לכולם שהמשבר של תחילת העונה מאחוריה.

רוני לוי עשה מיני מהפכה בהרכב לפני המשחק נגד קרית שמונה, והשינויים שערך גרמו לבית"ר להיראות מחויבת יותר, נחושה יותר והיא זכתה בניצחון מוצדק.

אנטואן קונטה שב לעמדת המגן הימני על חשבון שי קונסטנטין, פרדי פלומה סופסל סוף סוף וגדי קינדה הוסט לעמדה קדמית יותר באגף, אך עם כל הכבוד לשני השינויים האלה – השינוי המרכזי של רוני לוי היה חזרה לשלישיית אמצע ושילוב של קשר אחורי אמיתי ולא אלתור של דן איינבינדר או אופיר קריאף בתפקיד הזה.

רוני לוי בחר בתמיר עדי הצעיר שהגיע בקיץ מהפועל קטמון והראה ניצוצות של יכולת טובה במשחקי ההכנה והוא גמל לו במשחק מצוין ואף התכבד בשער השני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ביום שלישי בגמר גביע הטוטו שוב ראינו בית"ר מחויבת ונחושה שרצתה את התואר הרבה יותר מאשר מכבי תל אביב.

תמיר עדי פחות בלט הפעם אך שני שותפיו לטריו באמצע, דן איינבינדר ובעיקר עלי מוחמד שיחקו מצוין, במיוחד אמורים הדברים לגבי עלי מוחמד שהיה כהרגלו בכל פינה במגרש והוסיף בישול נהדר לאורי מגבו שסגר את המשחק, והביא לבית"ר תואר ראשון אחרי כמעט עשור שחון.

אבל משחק הליגה במוצ"ש יהיה אופרה אחרת. ראשית, קשה מאוד לנצח את אותה קבוצה פעמיים באותו שבוע, בוודאי כשמדובר באלופה הגאה.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


יהיה מעניין לראות האם רוני לוי ייצמד לשינויים שהוכיחו את עצמם בקרית שמונה, או שיבחר לתת קרדיט לשחקנים כמו דיוגו ורדאסקה, פלומה ולירן רוטמן, שפתחו בגמר גביע הטוטו.

בעיניי רוני לוי צריך להיצמד לאותו הרכב שפתח בקרית שמונה בעיקר לאור העובדה כי השחקנים שהזכרתי קודם לא ממש הרשימו בגמר.

אנתוני וארן אוהב מפעלי גביע. השער שלו בשלישי היה העתק של השער שהבקיע בעונה שעברה נגד אותה יריבה בדיוק בסיבוב ח' בגביע המדינה (שלא הספיק לבית"ר לעבור) על רקע היכולת המאכזבת שמגלה שלומי אזולאי, שלמען ההוגנות נאמר שלא יוצרים עבורו מספיק הזדמנויות, צריך רוני לוי לשקול בחיוב לפתוח עם וארן בתקווה שיתפוס מומנטום חיובי.



ליוואי גארסיה בישל נפלא את השער הראשון, אבל בית"ר חייבת ממנו יותר מספרים משום שדריבל יפה ומהירות בלבד לא יובילו אותו ואת בית"ר לשום מקום.

בית"ר תפגוש מכבי ת"א אחרת בשבת, מכבי שכנראה תשחק עם המגנים הקבועים שלה ג'ראלדש וסאבוריט שישובו להרכב, עם דור מיכה בקישור, אולי שוב עם אלירן עטר אחרי שעבר את סדרת החינוך התקופתית ואולי גם עם בלקמן ואופאדו על חשבון שכטר ואילון אלמוג. מכבי קבוצה מצוינת עם סגל רחב שיכול בקלות להעמיד שני הרכבים של קבוצת צמרת. בית"ר תצטרך להתעלות על עצמה כדי להביט שוב למכבי בלבן של העיניים ולומר לה ולכל הליגה בקול רם וברור "הנני כאן ולא ברחתי לשום מקום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר