פרדי פלומיין, רוני לוי (צילומים: אילן אסייג, שרון בוקוב)
פרדי פלומיין, רוני לוי (צילומים: אילן אסייג, שרון בוקוב)

דעה | פלומיין הוא רק סימפטום: רוני לוי ממשיך לקבל החלטות לא נכונות

ההתעקשות של המאמן על הקשר הצרפתי לא ברורה ומרגיזה, אבל כך גם ההתעקשות שלא לתת קרדיט לאנתוני וארן ושלום אדרי | טור דעה

פורסם בתאריך: 2.10.19 19:03

הפרעה דו-קוטבית הידועה גם בשם "מאניה דפרסיה" היא הפרעה נפשית המתאפיינת באפיזודות של שינויים, לעיתים קיצוניים מאוד, במצב הרוח.

אין דרך טובה יותר לתאר את השבוע שעבר על בית"ר מאשר "מאניה דפרסיה".

המאניה התחילה בעלייה קלה במצב הרוח בעקבות הניצחון בקרית שמונה, והגיעה לשיא של אופוריה וזחיחות עם הניצחון על מכבי תל אביב והזכייה בגביע הטוטו. כן, עם כל הכבוד לצימאון לתואר אחרי עשור יבש, בבית"ר איבדו קצת פרופורציות.

במוצאי שבת שוב חזרה גברת דפרסיה לביקור, היא הביאה איתה 4 מכות קשות וכואבות, שבן רגע הנחיתו את בית"ר לקרקע המציאות הכואבת של תחתית הליגה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בית"ר ירושלים מחזיקת גביע הטוטו הטריה, עמוסת הציפיות וכוכבת הקיץ הבלתי מעורערת מחזיקה לאחר 5 מחזורים במאזן עלוב של 4 נקודות, זהה בדיוק למצבה אשתקד באותה נקודת זמן. אם בשנה שעברה עוד ניתן היה למצוא נקודות לזכותו של גיא לוזון בדמות הסגל המאוחר שגובש והקיץ המעורפל שעבר, הרי שלרוני לוי אין ולו תירוץ קלוש אחד.

רוני לוי קיבל שורה של החלטות לא נכונות שהיתה להן השפעה גדולה על התבוסה.

ראשית, לא ברורה ההתעקשות שלו על פרדי פלומיין. בית"ר שיחקה טוב מאוד כאשר הוא סופסל נגד קרית שמונה, בית"ר הבקיעה שני שערים לאחר שיצא בגמר גביע הטוטו. ההיגיון הבריא היה לתת צ'אנס לאנתוני וארן, אבל לוי ממשיך להתעקש וגם כשהחליט לצרף חלוץ היה זה שוב שלומי אזולאי המאכזב וחסר הביטחון (אגב שריקות הבוז של הקהל וודאי לא יוסיפו לכך). מבולבלים? גם אנחנו.

הלאה, השחקן היחיד ששיחק כדורגל במוצ"ש היה תמיר עדי. לערוך חילוף התקפי כשאתה בפיגור זה מתבקש, אבל להוציא דווקא את עדי ולאבד לחלוטין את האמצע – זה לא ברור.

נמשיך, כמעט בכל משחק שבו נכנס לשחק, שלום אדרי הפיח רוח חיים בהתקפה הבית"רית. גם בגמר גביע הטוטו כדור יפה שלו לעלי מוחמד הביא לשער של מגבו שסגר את המשחק. כאשר ליווי גארסיה בעיקר מתעקש לכדרר את עצמו לדעת או להחמיץ מצבים קורצים, ראוי לתת לאדרי הרעב יותר דקות משחק.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


ביום ראשון הקרוב בית"ר מגיעה למשחק מול קבוצה שנמצאת, כמוה, במצב לא פשוט בליגה. מכבי נתניה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה רחוקה מלהזכיר את הקבוצה הנהדרת מהשנתיים האחרונות. בית"ר מתקשה כבר שנים מול נתניה במגרשה הביתי, אבל היא חייבת להתעלות על עצמה ולהביא נקודות, אחרת המשחק הבא שלה מול סקצייה נס ציונה יהפוך להיות קרב תחתית לכל דבר ועניין.



אף אחד לא ציפה השתמש בצמד המילים הזה "קרב תחתית" בהקשר של בית"ר ירושלים העונה אך מה לעשות שלעתים המציאות עולה על כל דמיון.

רוני לוי צריך להמשיך את מה שהתחיל בקרית שמונה, להמשיך עם שלישייה חזקה באמצע, לפתוח עם אנתוני וארן בחוד ולשקול להרכיב את שלום אדרי במקום פלומה או גארסיה המאכזבים. ביום ראשון נדע האם החליטה גברת דפרסיה להישאר לחגים או ששוב המאניה תגיע לבית וגן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נכתבה ממש קולעת בול כןעבים יש רק בשמים.חבל שרוני לוי .לא סופר את ןארן .ונעול על אסןלאי המאכזב.חסר שבנתניה ביתר לא תביא 3 נקוגודות.

  2. ירושלמי כועס..כואב ביותר...

    חובה חובה לחריש עמוק כולל המאמן שלא סופר את וארן ונעול על אזולאי המאכזב .סידרת חינוך לא תזיק לפלומין שאינו משתף ואינו מוסר ובכלל כל שחקן שהביאומשהביאו חושב שהוא מסי….ומקבל אלפי שקלים הצוות המוביל אוחנה בניון חושש מצעדים כואבים וחובה כעת ללא עיכוב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר