גדי קינדה (צילום: אורן בן-חקון)
גדי קינדה (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | מפתח התקפי – גדי קינדה הפך לשחק הכי חשוב של בית"ר

הוא מאיים על השער הכי הרבה, במקום השני בקבוצה במסירות מפתח ומדורג ראשון בין כובשי השערים – כדי לנצח את נס ציונה מחר, בית"ר צריכה את קינדה חד | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.10.19 13:22

בורחה הררה הספרדי התלונן על סחרחורות במהלך המחצית באצטדיון בנתניה. אפשר להבין אותו, הוא בדיוק עבר 45 דקות של התעללות תוצרת ליווי גארסיה, שנזכר לערב אחד כמה כישרון יש לו ברגליים וכמה טוב יהיה אם הוא גם ישתמש במוח בפעולות שלו. אבל גארסיה לא היה הסיפור של הערב הזה.

קינדה כנראה היה מתוסכל מאוד ממצב החלוצים של בית"ר – שלומי אזולאי לא פוגע, אנתוני וארן לא מקבל הזדמנות לפגוע – אז הוא החליט להיות חלוץ בעצמו, וכשהכדור הגיע אליו אחרי עוד מהלך טיפוסי של גארסיה באגף הוא פשוט עשה סיבוב על המקום ובעט לחיבור. בלי בעיה. רק חודש לפני כן, באצטדיון המושבה הוא זרק את אסף צור ואת ההגנה של רעננה על הרצפה בדרך לשער וירטואוזי. רק לפני חצי שנה כבש במספרת – אז מה זה כבר סיבוב על המקום?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אה, והוא לא משחק בעמדה שלו.

בית"ר ייעדה לקינדה העונה את עמדת ה-50-50, בעיקר במשחקים בהם היא תרצה ליזום עם שלישיית קישור התקפית הכוללת את עלי מוחמד-מיכאל אוחנה-גדי קינדה. קינדה עצמו הוא בכלל קשר התקפי, על העמדה של אוחנה, משחק הרבה יותר טוב כשיש לו את החופש ההתקפי במרכז והוא יכול לעשות כניסות לתוך הרחבה, אבל אוחנה יועד לעמדה הזו.

ואז אוחנה נפצע ובית"ר, כאמור, עשתה את הדבר המתבקש במצב הנוכחי, פשוט וויתרה על העמדה הזו והציבה את קינדה באגף, גם ואולי בעיקר בגלל האכזבה מפרדי פלומיין, אבל גם בגלל הרצון להחזיק במרכז השדה עם קישור מעובה (ואכן, דן איינבינדר יותר דפנסיבי מקינדה) ואיכשהו, מכל הבלאגן הזה, מחוסר העמדה האמיתית – קינדה הוא השחקן הכי טוב של בית"ר.


תומר אלקיים (צילום: פרטי)

תומר אלקיים (צילום: פרטי)


אין ספק שקינדה הוא כישרון, הוא תמיד היה נחשב לאחד כזה וכל מי שאימן אותו או שיחק איתו מעיד על כך. אבל קינדה התבגר במשחק שלו בשנה האחרונה. הוא הפך את הדריבלים והוירטואזיות לתכלס, למספרים. כל שלושת השערים שלו העונה הן כתוצאה מתנועה שלו לעומק, לתוך הרחבה – היחיד בבית"ר שמייצר תנועה כזו. הוא מאיים הרבה יותר לשער, מוסר הרבה יותר, הוא שחקן שלם הרבה יותר. סוף סוף, בגיל 25.

המספרים מדברים בעד קינדה. הוא השחקן שאיים הכי הרבה למסגרת העונה בליגה עם 11 איומים כאלה (מתוך 15 איומים בכלל, 73 אחוזי דיוק), הוא יצר 8 מסירות מפתח העונה (רק מוחמד יצר יותר בבית"ר) וכמובן, כבש 3 שערים – מלך השערים של בית"ר עד כה. זו העונה השנייה בטיבה בקריירה שלו מבחינת כיבוש שערים, ואנחנו רק 6 מחזורים לתוכה, מה צופן לו העתיד?



לאט-לאט, בית"ר מתאוששת מהפצע של פציעת אוחנה ותגלה שבלי לשים לב, צומח לה כוכב חדש, קוראים לו גדי קינדה. רק נקווה שלא ניחסתי אותו.

בית"ר וקינדה יוצאים למשחק סופר חשוב נגד נס ציונה, אולי הכי חשוב עד כה העונה, שהמטרה הברורה היא לייצר המשכיות ומומנטום חיובי שיעלה אותה על הגל בעונה הזו, בעונה שעברה לקחו לבית"ר 21 מחזורים עד שחיברה 2 ניצחונות רצופים, הפעם, נקווה שייקחו לה שבעה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר