ליווי גארסיה, גדי קינדה (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
ליווי גארסיה, גדי קינדה (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

דעה | מתחמם – ליווי גארסיה פורע שטרות ראשונים

נס ציונה אמנם חלשה להחריד, אבל לגארסיה יש פוטנציאל אדיר, ויעידו על כך המחמאות שקיבל בעבר מאחד - מרקו ואן באסטן שמו @ וגם - הפריצה של קינדה | טור דעה

פורסם בתאריך: 23.10.19 14:07

בשני המשחקים האחרונים שלה נגד מכבי נתניה ונס ציונה, נתנה בית"ר ירושלים לאוהדים שלה בפרט ולחובבי הכדורגל בכלל טעימה קטנה מהפוטנציאל ההתקפי שיש לה. היא מימשה את אותם מהלכים שראו בדמיונם יוסי בניון ורוני לוי שבנו את הקבוצה בקיץ וכמובן משה חוגג, שהחליט לתקצב את כל העסק.

נכון שהיריבות היו חלשות להחריד, אך כפי שאומרת הקלישאה החבוטה – גם נגד קונוסים צריך לדעת להבקיע – ובית"ר היטיבה לתרגם את הקלישאה למבחן המציאות וכבשה שבעה שערים בשני המשחקים הללו – יותר מפי שניים מאשר היא כבשה בחמשת המשחקים הראשונים של העונה (3 שערים בסך הכל).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שניים שבלטו במיוחד בשני המשחקים מול נתניה ונס ציונה הם גדי קינדה, שהוא ללא ספק השחקן המצטיין של בית"ר מתחילת העונה, וליווי גארסיה, שאחרי פתיחת עונה חלשה מתחיל להראות שמץ ממה שיש לו ברגליים.

הטרינידדי הצעיר, בן 21 בסך הכל היה בעצם סנונית הרכש הראשונה של בית"ר בקיץ. ראשית, העסקה עם הפועל קרית שמונה נרקמה בחשאיות מוחלטת ורק במועד החתימה יצאה ההודעה לאור והפתיעה רבים. בית"ר, כידוע, שילמה לא מעט כסף על הקיצוני הצעיר, 600 אלף יורו על מחצית מכרטיסו, סכום לא קטן על שחקן שבכל קריית הבוגרים שלו כבש 6 שערים בסך הכל.

הצוות המקצועי בבית"ר ידע מן הסתם שמדובר בשחקן שלא מרבה לכבוש ולבשל, אך הטכניקה שלו ובעיקר המהירות הפנומנלית צריכה להספיק מול מגני ליגת העל, שרובם לא בדיוק אצנים.

במשחקי גביע הטוטו ראינו בדיוק את מה ששמענו עליו, מהירות מסחררת אבל סיומת לקויה. במשחקי הליגה הראשונים נראה היה כי הוא הולך לאיבוד (זכורה ההחמצה הגדולה מול שער חשוף בקרית שמונה).

בשני המשחקים האחרונים משהו נפתח שם. אולי זה ההגנות החלשות של נתניה ונס ציונה ואולי הוצאתו מההרכב של פרדי פלומיין האנוכי והנרגן, שהובילו את גארסיה להציג יכולת משופרת בהרבה ובנוסף לבשל נפלא לקינדה מול נתניה ולכבוש מול נס ציונה.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


המשחק הבא של בית"ר יהיה נגד הקבוצה המאומנת של יוסי אבוקסיס. יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה של גארסיה ואנטואן קונטה באגף מול מערך שלושת הבלמים של בני יהודה.

יהיה מעניין לראות בהמשך העונה האם יצליח רוני לוי ללטש את היהלום הזה שבשנת 2017, לפני שנתיים בסך הכל, דורג במקום ה-37 ברשימת השחקנים המבטיחים בעולם מתחת לגיל 20 (לשם השוואה ויניסיוס ג'וניור שמשחק היום בריאל מדריד דורג 30 מקומות אחרי גארסיה).



האם השחקן שבגיל 17 אמר עליו מאמנו, אגדת הכדורגל מרקו ואן באסטן ש"יש לו יכולות מדהימות", אכן יממש זאת?

בינתיים עם הלוק החדש אחרי פגרת הנבחרות נחוש גארסיה להוכיח כי הוא הרבה יותר ממנוע טורבו. מה שבטוח שבמשחקים הקרובים, מול בני יהודה, כפר סבא ובעיקר מול מכבי חיפה זה הולך להיות הרבה יותר קשה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר