בית"ר ירושלים חגיגה (צילום: ניר קידר)

דעה | ביתי הוא כבר לא מבצרי: איך הפך אצטדיון טדי לבעיה עבור בית"ר?

נקודה אחת בלבד, אפס שערי זכות ושישה שערי חובה – זהו המאזן האיום של בית"ר באצטדיון הביתי. במוצ"ש מול כפר סבא חייבת להגיע התפנית | טור דעה

פורסם בתאריך: 31.10.19 11:20

יום ראשון האחרון, דקה 93 בבלומפילד המחודש, השופט רועי ריינשרייבר מכניס את המשרוקית לפה ומכריז על סוף המשחק. זיעה קירה מכסה את הגוף, הדופק עולה והלחץ נותן את אותותיו בכל יושבי היציע, נגמר הטיול הארוך ומסכת משחקי החוץ. במוצ"ש חוזרים לאצטדיון הכי מפחיד עבורנו, האצטדיון בו פעם קבוצות היו מאבדות נקודות כבר בשער הגיא, אבל כיום בית"ר היא זו שמאבדת בו נקודות. אצטדיון טדי כמובן.

מוצ״ש, 19:50, הפועל כפר סבא מגיעה לטדי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ועכשיו ברצינות – אני חושב שיש כאן נתונים היסטוריים:

מתוך 13 נקודות שצברה בית"ר רק אחת הושגה בבית (אי שם במחזור הראשון נגד הפועל באר שבע).

מתוך 12 שערי זכות שכבשה בית"ר, 0 נכבשו בטדי. כן, אין כאן טעות – 0 שערי זכות בטדי.

מתוך 8 שערי חובה שספגה בית"ר עד כה, 6 היא ספגה בטדי.

אם בית״ר מתיימרת להיות קבוצה שרצה בצמרת ומתמודדת על תארים, אסור לה לחשוב על שום תוצאה במוצאי שבת מלבד ניצחון. לאו דווקא בגלל שהיריבה שניצבת מולה היא העולה החדשה מכפר סבא, אלא כי קבוצת צמרת קודם כל משאירה את הנקודות בבית ואחר כך מלקטת את הנקודות במשחקי חוץ.

עם המומנטום והרוח הגבית של שלושה ניצחונות רצופים תוך שמירה על שער נקי, מול יריבה שדווקא כן באה לשחק כדורגל ולא ״להרוג״ את המשחק, שעה מצוינת למשחקים (שעון חורף, שבת יוצאת מוקדם), כל התנאים בשלים לניצחון בית ראשון העונה.

אני לא יודע מה הסיבות לכך, אולי הלחץ מהיציעים ואולי שבטדי קבוצות החוץ מסתגרות אפילו יותר מהרגיל, אבל השורה התחתונה נשארת זהה, במוצאי שבת זה הזמן להוציא מהמחסן את האמירה הישנה ״ביתי הוא מבצרי״, לנקות אותה טוב טוב מהאבק ולתלות אותה ביציע המזרחי אל מול עיני השחקנים.

שידע כל אוהד הפועל (לא עלינו) או מכבי (חס וחלילה): מטדי לא יוצאים שמחים.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


לא לספוג שלושה משחקים ברצף זה הישג, גם אם שיחקת מול ההתקפות החלשות בליגה. אור זהבי ודייגו וארדסקה מתחילים להיראות כמו צמד בלמים לשנים הקרובות.

ורדאסקה חכם, מתמקם נכון ויש לו משחק רגל מעולה. זהבי מהיר, חזק ועולה ראשון לכדורי הגובה.

במשחק נגד בני יהודה גם איתמר ניצן סיפק כמה הצלות מרשימות, ביחד עם מקסים גרצ׳קין ואנטואן קונט קו ההגנה של בית״ר מספק את הסחורה.

אם וכאשר בית״ר תוביל במהלך המשחק ביתרון מבטיח (חמסה חמסה חמסה), רוני לוי כבר צריך להתחיל לחשוב על המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה, בו תחסר הקבוצה את גדי קינדה, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. בין אם זה יהיה שלום אדרי או פרדי פלומיין, רוני לוי צריך להתחיל להריץ אותם כבר במשחק מול כפר סבא.



דעתי האישית לגבי פלומיין היא שהבחור עוד יתרום לנו במהלך העונה אם הוא יתפוס את עצמו בידיים.

הוא רגיל לליטופים והבנה, אבל כדאי שיכניס לראש שהוא לא ממוסמר להרכב, פה זה בית״ר ירושלים, מועדון גדול עם תחרות על כל עמדה.

וכמה מילים לסיום על תמיר עדי: כמה כיף לראות אותו, רץ לעומק, נלחם בהגנה ומבין את המשחק. רק לשפץ את הסיומת והפעולה האחרונה והשמיים הם הגבול.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר