רוני לוי (צילום: שרון בוקוב)
רוני לוי (צילום: שרון בוקוב)

דעה | רוני לוי מצא את הנוסחה לקבוצה חזקה ומנצחת

הספסול של פלומיין והשילוב של עדי בהרכב יצרו לבית"ר הרכב חזק, שבינתיים לא מפסיק לנצח. המשימה הבאה: להשיג נקודות גם במשחקי הבית | טור דעה

פורסם בתאריך: 31.10.19 11:15

בית"ר ירושלים, לראשונה מאז מסע ההיחלצות שלה עם אלי כהן לפני 9 שנים, מצליחה לחבר ארבעה ניצחונות חוץ רצופים (בתווך גם היתה תבוסה ביתית כואבת למכבי תל אביב) בהם היא מבקיעה 11 שערים ולא סופגת אפילו שער אחד. למגרשים בקרית שמונה, נתניה והמושבה התווסף השבוע גם בלומפילד המחודש.

שם המשחק: יציבות.

רוני לוי קיבל החלטה שלא חייבים לתקן משהו שלא נשבר. הקלישאה החבוטה של "הרכב מנצח לא מחליפים", קיבלה משנה תוקף במשחקים האחרונים של בית"ר. ההרכב התייצב, למעט חילופים כפויים של נתנאל דלויה במקום איתמר ניצן המורחק מול נס ציונה ושי קונסטנטין במקום אנטואן קונטה הפצוע מול נתניה, נשאר המאמן נאמן לאותם שחקנים ולא התאכזב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עושה רושם שההחלטה של לוי ללכת עם אותם 11 לא תשתנה, למרות המשחק הלא טוב של אור זהבי נגד בני יהודה. לוי חושש לצוות את טל בן חיים האיטי לצידו של דיוגו ורדאסקה, שהיה טוב מאוד נגד בני יהודה.

כמובן שהמעבר לשלישיית קישור חזקה באמצע הוכיח את עצמו, כשתמיר עדי הכניס הרבה עוצמה לקישור. השחקן שהגיע מקטמון והראה ניצוצות של יכולת גבוהה כבר במשחקי ההכנה תפס מקום קבוע בהרכב, משחק באגרסיביות, מחלץ כדורים, משחרר את דן איינבינדר ועלי מוחמד קדימה (עלי מוחמד עם בישול ושער בשני המשחקים האחרונים) ולא חושש להצטרף להתקפה בעצמו (שער יפה בקרית שמונה ומצב טוב בבלומפילד).


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


בחלק הקדמי גדי קינדה שמצטיין מתחילת העונה, ליווי גארסיה שהשתפר מאוד במשחקים האחרונים ושלומי אזולאי שסוף סוף מצא את הרשת. רוני לוי מתעלם מרעשי הרקע שקוראים לו להרכיב את אנתוני וארן במקום אזולאי וממשיך לתת את הקרדיט לחלוץ הטברייני.

מעמדו של פרדי פלומיין הולך ודועך משבוע לשבוע, מאז הוצאתו מההרכב הפותח קרו הרבה דברים טובים לבית"ר, היא מנצחת, כל החלק הקדמי נמצא במגמת שיפור, מקסים גרצ'קין מרגיש בטוח יותר באגף ובמשחק האחרון נגד בני יהודה פלומיין אפילו לא שולב כמחליף. במשחקים הראשונים רוני לוי לא שעה לקולות שקראו לו לצנן את פלומיין בספסל והמשיך לתת לו אשראי. פלומיין איכזב. יהיה מעניין לראות מה יעשה איתו רוני לוי במשחקים הקרובים.

האם החליט לוותר עליו לחלוטין, מה שאולי יוביל לשחרור שלו מהקבוצה בחודש ינואר, או שייתן לו צ'אנס מחודש אולי אפילו לפתוח בעוד שבועיים נגד מכבי חיפה במקום קינדה המורחק? כרגע חוסר שביעות הרצון שלו מפלומיין בולט לעין, כלפי חוץ כמובן ממשיך לוי לטעון כי פלומיין שחקן ראוי שצריך להוכיח את עצמו אך בפועל ממשיך לתת לו פירורי דקות אם בכלל.



אם לא פלומיין, האם שלום אדרי יקבל קרדיט ויפתח? אולי דווקא לירן רוטמן, שנעלם קצת או שרוני לוי יחליט לפתוח עם וארן ואזולאי ביחד? יהיה מעניין לראות כיצד ישתלב עידן ורד כאשר יוכל לחזור ולשחק.

רגע לפני שמגיעים לסמי עופר ישנו עוד מוקש לא פשוט בדמותה של הפועל כפר סבא. עושה רושם כי אצטדיון טדי אליו תחזור בית"ר, מדיר שינה מעיניהם של אוהדי הקבוצה שרק מקווים לחגוג שער ראשון וניצחון ראשון העונה בבית שכבר מזמן לא מתפקד ככזה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר