רוני לוי (צילום: שרון בוקוב)
רוני לוי (צילום: שרון בוקוב)

דעה | מקובע – לרוני לוי אין את היצירתיות כדי להוביל את בית"ר לאליפות

הסגל של בית"ר לא הכי משובח, אבל גם ממה שיש נראה שהמאמן לא מוציא את מלוא הפוטנציאל, וההתעקשות שלו על שלומי אזולאי היא רק בעיה אחת | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.11.19 10:26

בחודש האחרון קיבל רוני לוי מחמאות רבות, ובצדק. מספר החלטות שקיבל המאמן, גם אם הגיעו באיחור, היו שוות לבית"ר ארבעה ניצחונות רצופים. אבל אז הגיע המשחק מול מכבי חיפה, שבדיוק כמו במשחק מול מכבי תל אביב, הוכיח כמה המאמן של בית"ר מקובע.

אני באמת שואל – האם רוני לוי, עם כל הידע והניסיון שלו, באמת האמין שמה שטוב נגד נס ציונה וקרית שמונה וכפר סבא יספיק גם נגד מכבי חיפה? לירוקים יש השנה התקפה קטלנית, ותעיד על כך העובדה שהם כבשו את מספר השערים הגדול בליגה, אז למה לא לנסות ולאתגר את מרקו בלבול?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אז נכון, הסגל של רוני לוי ושל בית"ר מלא בבקיעים, אבל קצת יצירתיות ודמיון ובעיקר השתחררות מהקיבעון היו עוזרים לבית"ר. האם במשחק הזה, דווקא לאור ההיעדרות של גדי קינדה, לא היה צריך המאמן לחזור לאופציית פרדי פלומיין? אני מבין את הרצון שלא לשנות נוסחה מנצחת, אבל קינדה היה מושעה עקב כרטיסים צהובים – ההחלטה לפתוח דווקא עם לירן רוטמן, שכמעט ולא שיחק העונה, היא תמוהה. אז בסדר – לא פלומיין, אבל אולי שלום אדרי? אולי דווקא לנסות לשנות מערך ולפתוח עם שני חלוצים? קיבעון, כבר כתבתי?

ומה עם החילופים? רוני לוי הגיע עם חילופים מהבית, בלי להתחשב בהתפתחויות על כר הדשא. החילוף של רוטמן היה מתבקש וגם הכנסתו של שלום אדרי, אבל אפשר היה לבצע אותו עוד קודם. אנתוני וארן נכנס מאוחר מדי, ולבטח ששלומי אזולאי, שעליו עוד רגע ארחיב, נשאר על המגרש יותר מדי. והכי מדהים – אורי מגבו. מה? למה? באמת רוני? אני לא גאון גדול, אבל אין לי בכלל ספק ששי קונסטנטין היה מועיל יותר. יעידו על כך המספרים של המגן. וגם לשחרר על ידי הכנסתו את אנטואן קונטה. קיבעון? כן – בהחלט.


רמי מנדל (צילום: פרטי)

רמי מנדל (צילום: פרטי)


ועכשיו לאם כל הקיבעונות של רוני לוי העונה – שלומי(אלי) אזולאי. אז כן, הוא כבש שער נאה (ותודה לעלי מוחמד על עבודת הכנה נפלאה), אבל חוץ מזה הוא לא תרם בכלום ושום דבר. לא הציק להגנה הירוקה, לא לחץ מספיק ובעיקר לא היה עירני מספיק כמתבקש מחלוץ. ההחמצה השלומיאלית שלו בדקה ה-59 היתה יכולה לשנות את כל התמונה, אבל מול שער ריק הוא הצליח איכשהו שלא לכבוש. את רוני לוי זה לא שכנע, הוא נתן לו להישאר על המגרש 15 דקות נוספות שבהן הוא עשה כלום ושום דבר. ואז הגיעה עוד החמצה אדירה של אזולאי, אלא שהפעם הקוון הציל אותו עם הרמת דגל מאוחרת לנבדל. או אז – לרוני לוי זה הספיק והוא עשה את החילוף.



רוני לוי צריך להתעורר. גם מבחינת הקיבעון וגם מבחינת לדפוק על השולחן של בעל הבית. עם הסגל הזה בית"ר לא שווה יותר ממקום רביעי, ואת המסר הזה המאמן חייב להעביר למקבלי ההחלטות. ומהר, כי חודש ינואר הולך ומתקרב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר