ירדן שועה (צילום: שרון בוקוב)
ירדן שועה (צילום: שרון בוקוב)

דעה | בית"ר ירושלים חייבת להביא את ירדן שועה בינואר

ההתקפה של רוני לוי משוועת לחלוץ, ושועה, שנמצא בעימות מתמשך עם מרקו בלבול, יכול להתאים כמו כפפה ליד. לקשיים – תג מחיר גבוה ואופי לא קל – יש פתרונות. אז קדימה חוגג – לטיפולך | טור דעה

פורסם בתאריך: 14.11.19 14:49

המטרה: הבאת ירדן שועה
המוקש: תג מחיר גבוה
הפתרון: יעקב שחר ישתתף בשכר
עוד מוקש: אופי לא קל
הפתרון: יוסי בניון ו/או אלי אוחנה ייקחו אותו כפרויקט.

בית״ר צריכה חלוץ, ירדן שועה צריך לשחק. איך זה מסתדר ביחד? ובכן, במכבי חיפה יודעים שכל עוד שועה לא בהרכב, וכרגע הוא לא שם כי ניקיטה רוקאביצה, מה לעשות, עושה עבודה מצוינת, יושבת להם פצצה מתקתקת על הספסל.

ירדן שועה לא מרוצה זה משהו שקשה מאוד להכיל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


קשה לראות איך הדברים יסתדרו מעצמם, וכמו שזה נראה כרגע דרכו של החלוץ הצעיר בכרמל נראית על סף סיום, כאשר היחסים בינו לבין מרקו בלבול כבר מזמן עלו על שרטון, ובבית״ר צריכים להתעשת, לפעול מהר ולעוט על המציאה.

בית״ר נואשת לחלוץ 9 אמיתי, ירדן שועה בהחלט אחד כזה, והיא צריכה לעשות הכל על מנת להנחית בבית וגן את החלוץ המוכשר שאשתקד עשה צרות לכל הגנות הליגה במדי בני יהודה.

משהו לא מסתדר בחיבור בין חיפה לשועה.

שועה נכנס כמחליף במשחק הראשון העונה נגד הפועל רעננה, פתח שלוש פעמים לאחר מכן בהרכב, אולם לא הצליח לבסס את מעמדו ולכבוש, ולאחר מכן עלה מהספסל בשלושת המשחקים הבאים אבל שוב לא הצליח להשפיע על המשחק.


ירדן שועה (צילום: רמי שלוש)

ירדן שועה (צילום: רמי שלוש)


עכשיו הוא כבר מחוץ לרוטציה של בלבול, והוא מתוסכל. וכשירדן שועה מתוסכל הוא לא מצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי, זה כבר ברור כשמש.

ירדן שועה הוא טאלנט מהסוג הישן, כזה שלא יודע לשמור על הפה, אומר בדיוק את מה שהוא חושב, מתעצבן כשהוא מוחלף, משתגע כשהוא לא משחק, אבל כשזה מתחבר לו, הקבוצה נהנית מאחד השחקנים הכי מוכשרים בארץ, על זה אין ויכוח.

שועה דורש טיפול צמוד ויחס אישי וחם, כזה שאבוקסיס ידע לתת לו בשכונה ולהפיק מזה תוצרת נהדרת. בעונה הקודמת בבני יהודה הוא פרח לצידו של מאוויס צ׳יבוטה וכבש 9 שערים עד שעזב לחיפה בינואר, ושם הוסיף רק שלושה, שבתווך בעיות ואירועי משמעת כאלה ואחרים בעקבותיהן הורחק ממשחקי ליגה ואימונים.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


יעקב שחר אמנם הצהיר שלא יוותר על שועה בקלות אבל באותה נשימה במועדון החיפאי הציעו את החלוץ לאוסטריה ולראפיד וינה אבל אלה נרתעו בשל העלויות הכבדות.

שועה הוא שחקן אמוציונאלי. אם דברים לא הולכים כמו שצריך, כולם מרגישים את זה. אבל כמו איתי שכטר, חן עזרא ועידן ורד, גם הוא יודע שיש דברים שלא הולכים בקלות בחיפה ויכולים להסתדר באורח פלא בבית״ר, עם החום שיקבל מהקהל, והפידבק שיחזיר להם על המגרש, בדמות שערים שיבואו בצרורות.



מבחינה מקצועית שועה יכול לתרום הרבה לבית״ר, מעבר לעומק שדרוש בעמדת ההתקפה, הטכניקה המצוינת שלו, יכולת כיבוש השערים, העובדה שהוא אחד השחקנים המהירים בליגה, מהירות שבטח לא באה לידי ביטוי על הספסל של חיפה, אבל יכולה להוות סכנה ממשית להגנות הליגה, כשמצדדיו ליווי גארסיה וגדי קינדה הנהדרים.

בשיאו אצל הכתומים הוא השיג מהירות שיא של 33 קמ״ש.

גם הגיל שלו – חגג 20 ביוני האחרון, משתלב מעולה עם החזון של חוגג לבנות פה משהו טוב להרבה שנים קדימה, ומהווה עוד סיבה מצוינת לרכוש את הכישרון הצעיר, ויפה שעה אחת קודם.

אולי עדיף לכל הצדדים לחתום על עסקת השאלה עם אופציה להמשך, כי במצב הנוכחי אף אחד לא רווה נחת, לא מכבי חיפה, לא ירדן שועה ובטח שלא בית״ר. אבל עסקה כזו, יכולה לעשות רק טוב לכל הצדדים המעורבים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מה זה משנה

    כן, יענקל'ה שחר ישתתף בשכר אחרי מה שחוגג עשה לקהל של מכבי חיפה השבוע. כל אירועי קונטה גרמו למשבר במערכת יחסים בין המועדונים. ודבר שני, ירדן שועה מקבל המון אהבה במכבי חיפה, מהאוהדים וגם מאנשים במועדון. רוסו איתו כל הזמן. גם בבני יהודה היה עושה בעיות וזה לא היה יוצא כי אין שמה סיקור תקשורתי. אז תפסיקו לבלבל בשכל, הוא ישאר ירוק ואתם תשארו רק עם הקנאה הניצחית שלכם ותסתכלו מהצד.

  2. A

    ירדן יצטרך לחכות בסבלנות במכבי חיפה. השיח לגביו שהוא כבר כוכב רק פוגע בו. המעבר לבית"ר לא יעשה לו טוב, לרוני לוי אין את העצבים לשחק את הגננת. בלבול הוא המאמן האידאלי בשבילו. כח הרעש האחרון לגביו יצא מפורפורציות, ירדן שועה צריך להבין שמה שהוחלט זו החלטה של רופא. ועצם זה שהפכו את זה לבעיות הן מצד ירדן שועה והן מצד התקשורת זה חוסר אמוו ברופא, במאמני הכושר ובגדול חוסר אמון בסגל המקצועי שהחליט שמסוכן בשבילו להתאמן בעצימות גבוהה. ירדן שועה לא יכול להחליט שהוא גם הרופא, גם מאמן כושר, גם מאמן שקובע את ההרכב בקבוצה- זה יותר מדי עצים שהוא עולה עליהם ואף אחד לא מוריד אותו מזה. לא המשפחה, לא הסוכן, לא התקשורת- אף אחד! ויותר גרוע מכך, התקשורת משמשת לו כסוכנים ומציעים לקבוצות ולו לאן ללכת ומי צריכה לקחת אותו. אם שועה רוצה לחזור למעמדו כמו בבני יהודה הוא חייב לייצר שקט סביבו. שקט מהתקשורת. זה שהוא התלונן על הדלפות זה היה מעשה נכון ונבון וכאחד שרוצה שיניחו לו, אבל באותו צד הוא צריך גם להניח למצבי רוח המשתנים שלו – Win win situaion.
    חבל שירדן שועה לא מקבל את הרמזים בדמות החוזה שלו ובדמות תג המחיר ששולם רק 60% מכרטיסו, ירדן חייב להתבגר ולהבין שזה לא סתם, והוא צריך להיות סבלני, אחראי ומנהיגותי. מעבר לפן האישי, ההתנהגות שלו פוגעת ומזלזלת בחבריו. גישתו אומרת כך- "לאף אחד לא מגיע לשחק לפניי!" וגישה זו אינה מכבדת. כרגע אין קבוצה שתוכל לשלם לו 1.5 מיליון יורו ורק מה שראו ממנו זה בעיות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר