רוני לוי, ליווי גארסיה (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
רוני לוי, ליווי גארסיה (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

דעה | לכבוש את תל אביב: רוני לוי ובית"ר חייבים לנצח את הפועל

למרות ההיסטוריה והאיבה בין הקהלים, הפועל תל אביב היא עדיין קבוצת פלייאוף תחתון, ונגד קבוצות כאלה בית"ר נתנה השנה הצגות | טור דעה

פורסם בתאריך: 27.11.19 18:03

מי המנוול, הציני והרשע שהחליט שפגרת הנבחרות ופגרת השזרוע יתאחדו לפגרה אחת כל כך ארוכה דווקא לפני משחק חוץ בבלומפילד המחודש מול הפועל תל אביב בבלומפילד?

אין מספיק סופרלטיבים כדי לתאר את המשחק הרותח הזה. כל ילד בירושלים יודע שאת הפועל תל אביב חייבים לנצח, זה לא רק מאבק על שלוש נקודות. היוקרה והכבוד מהאוהדים מונחים פה על הרצפה – ולכם שחקנים יקרים בצהוב-שחור נותר רק להרים אותם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מבחינה מקצועית, ברור שבית"ר מגיעה כפייבוריטית ברורה, הפועל תל אביב קבוצת תחתית לכל דבר עם התקפה מאוד חלשה והגנה לא רעה.

לצערי, הפגרה הגיע להפועל בדיוק בזמן, מאמן חדש, ניר קלינגר, שמתמחה בעיקר בהגנה (ומה שלא התאים לדי.אן.איי של בית״ר יכול לשבת בול על הדי.אן.איי של הפועל תל אביב), זמן להכיר את הסגל, להתגבש ובעיקר לעבוד על התיאום בהגנה.

ההתקפה של האדומים מתל אביב, שגם ככה היא צולעת, תחסר את שני החלוצים עומר דמארי ושחר הירש, מה שלמעשה משאיר את קלינגר והפועל עם חלוץ בודד בסגל – דמבה קמארה.

השמות הבולטים בקישור של היריבה המרה מתל אביב הם האקסים מאור בוזגלו ואור אינברום שיבואו להוכיח אקסטרה נגד בית״ר. בוזגלו, כידוע, בספק גדול למשחק וזו בשורה חיובית (שיהיה בריא כבר ביום שני).

את ההגנה האדומה מנהיג אוראל דגני, אולי השחקן הטוב ביותר בסגל האפור שלהם, ובשער נמצא יואב ג׳רפי, שמקדים את איתמר ניצן בתחרות על התואר ״השוער השלישי של הנבחרת״. אני בהחלט מקווה שאיתמר ניצן יהיה מובטל ביום ראשון, אבל אם לא – זאת הזדמנות נהדרת להוכיח לאנדי הרצוג שלפחות פה הוא טעה.

סימן השאלה לגבי ההרכב של בית״ר נמצא בכנף שמאל. גדי קינדה לא כשיר לחלוטין ולא בטוח שישחק. מול מכבי חיפה, כידוע, לירן רוטמן החליף אותו, עזר מאוד במשחק ההגנה אבל כמעט לא הורגש בהתקפה. אולי זה המשחק בשביל פרדי פלומיין לחזור ולהיות שחקן כדורגל.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


בניגוד למשחקים באצטדיון המושבה, שבהם רק 1,000 ברי מזל זכו ללוות את בית"ר מהיציע, בבלומפילד המחודש הוקצו לאוהדי בית״ר כ-7500 כרטיסים שכולם נמכרו כבר שבוע לפני המשחק. הצבא הצהוב-שחור יגיע כמו בכל משחק לדחוף את הקבוצה לניצחון ולתת הרגשה ביתית.

עד כה בית״ר צוברת נקודות בקצב מרשים מול קבוצות הפלייאוף התחתון (והפועל, עם כל ההיסטוריה והאיבה, היא קבוצת פלייאוף תחתון לכל דבר), אסור לתת לאמוציות של המשחק ולאווירה מהקהלים להשכיח את הבדלי הרמות.



שער מהיר יוריד המון לחץ ויחייב את הפועל לצאת לתקוף, מה שהם לא עושים בהצלחה יתרה, וישאיר אותם חשופים מאחור למתפרצות הקטלניות שלנו.

יאללה שתיגמר כבר הפגרה הזאת, יום ראשון באים לכבוש את תל אביב!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. האמת

    שחקני ביתר חולים במחלת הנשיקה,לא יתכן שהשקיעו בהם 80 מליון והם משחקים בשווי 5 שקל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר