רוני לוי (צילום: ניר קידר)
רוני לוי (צילום: ניר קידר)

דעה | זמן תגובה: רוני לוי לא מגיב להתרחשויות על כר הדשא

מאמן בית"ר לא מגיב בזמן ולא עושה שינויים בהרכב או במערך. נגד הפועל תל אביב החלשה זה הספיק, אבל נגד קבוצות הצמרת בית"ר שילמה ועוד תשלם ביוקר | טור דעה

פורסם בתאריך: 2.12.19 13:08

זה לא חוכמה לשנות כשאתה בפיגור.

אנדי קול כבר היה עייף, ואלכס פרגוסון, שרק 14 דקות לפני כן זרק חלוץ שלישי למערכה, כי מה כבר יש לו להפסיד, החליט לעשות עוד חילוף. השלט הורה על כניסתו של מספר 20, אולה גונר סולישאר, בערב שעוד ייכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל.

סולישאר היה שותף לאחד המהפכים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי אי פעם, עם שער הניצחון הכי דרמטי בתולדות ליגת האלופות (מצטער, סרג'י רוברטו) ואלכס פרגוסון יצא ענק, הוא הימר אול אין וזכה בכל הקופה, כי הוא שינה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לא צריך להיות אמיץ כדי לעשות חילוף כשאתה בפיגור והמומנטום נגדך, זה מתבקש. הקבוצה לא רצה טוב ואין לך באמת מה להפסיד, צריך לשנות. לפעמים תצא ענק כמו אלכס בלילה ההוא בקאמפ נואו, לפעמים הניסיון ייכשל, אבל אם נכשלת אתה בדיוק באותו מצב, ולכן זה לא אומץ, זה נקרא היגיון, היגיון פשוט.

ואם רוני לוי לא שינה כשהוא היה בפיגור מול מכבי חיפה לפני שלושה שבועות, אז למה שישנה כשהוא מוביל מול הפועל תל אביב?

רוני, הגיע הזמן שתגיב.

בית"ר שיחקה נהדר במחצית הראשונה, באמת, אבל מהרגע הראשון במחצית השנייה היה ברור שהמומנטום הולך נגד בית"ר, העפות הכדור של ההגנה שוב חשוב וחוסר הסדר במרכז המגרש (או בעצם בכל מקום על המגרש) בלטו במיוחד, בית"ר איבדה את זה וצפתה ברחבה שלה הופכת לטיילת אדומה, ומה רוני עשה בתגובה?

המאמן הצהוב שחור הכניס את שלום אדרי במקום קינדה ואת וארן במקום אזולאי, זה לא ששני השחקנים האלה לא טובים ויכולים לתרום לבית"ר במהלך נתון, אבל הם לא מסוגלים לשנות את המשחק, הם משחקים על אותה עמדה כמו קודמיהם. בית"ר היתה זקוקה נואשות לקשר אחורי כמו קריאף שיכניס קצת סדר לקישור של בית"ר שהיה פרוץ באותן דקות ולא היה מעורב במשחק, לקח לו 80 דקות כדי להיכנס, 25 דקות מאוחר מדי.


תומר אלקיים (צילום: פרטי)

תומר אלקיים (צילום: פרטי)


אפשר להתווכח האם בית"ר נראית טוב תחת שרביטו של רוני לוי או לא, האם הוא משחק כדורגל התקפי או הגנתי והאם ההוראה ללכת אחורה נגד חיפה הייתה שלו או נבעה מלחץ של השחקנים. אבל אי אפשר להתווכח בנוגע לדבר אחד – התגובות של רוני לוי בזמן המשחק לוקות בחסר, ולא בפעם הראשונה.

הוא גמר את המשחק של בית"ר נגד מכבי תל אביב כשהוציא את תמיר עדי ואיבד את מרכז השדה שלו, הוא לא עשה את החילופים המתאימים נגד מכבי חיפה בסמי עופר וגם בראשון כשל כשלא הגיב כמו שצריך לאיבוד מרכז השדה של בית"ר במחצית השנייה. חילופים בכדורגל נועדו כדי לחזק את הקבוצה, לשנות את המומנטום כשצריך – בבית"ר זה לא קורה.



לבית"ר היה מזל גדול שהיריבה שלה הייתה הפועל תל אביב, זאת שבמשך 45 דקות לא השכילה לנצל את ההתפרקות של בית"ר וכמעט לא איימה על השער, אבל לא כל שבוע הפועל, ואם בית"ר שואפת לצמרת היא לא יכולה להרשות לעצמה להתפרק ככה במשחקים ולא בפעם הראשונה, רוני לוי יצטרך ללמוד להגיב כמו שצריך לאיבוד המומנטום, כי בראשון אולי ניצחנו, אבל זה לא היה ניצחון שיש הרבה מה להתגאות בו, לא ניצחון שיספיק לעתיד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר