עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

דעה | שיר געגועים: בית"ר משוועת לחזרתו של עידן ורד – גם האוהדים ממתינים בציפייה

המחווה המרגשת של אוהדי בית"ר השבוע בבלומפילד הוכיחה כמה כולם רוצים לראות את עידן ורד חוזר למגרש | טור דעה

פורסם בתאריך: 4.12.19 18:36

שריקת הסיום בבלומפילד ביום ראשון האחרון נתנה את האות לדבוקת שחקנים צוהלת של בית"ר לרוץ לעבר שערים 11-10 כדי להודות לאלפי האוהדים בצהוב-שחור על הדחיפה לאורך המשחק.

בין שלל השחקנים המזיעים שסיימו 90 דקות על הדשא ושחקני הספסל שהזיעו פחות מן הסתם, בלט לו אדם נמוך קומה, לבוש בגדים אזרחיים ולא מדי משחק ודווקא הוא מבין כולם היה זה שזכה לקריאות העידוד הרמות ביותר מהקהל.

"עידן ורד, עידן ורד, אין כמוך בעולם. עידן ורד, עידן ורד, אוהבים אותך כולם…", שרו האלפים את שיר העידוד, שמלווה את ורד מאז עונת הדאבל (2007/08). ורד, בצניעות האופיינית לו, הצביע על חבריו לקבוצה כמו אומר זה שלהם, רק שלהם, אני לא חלק מזה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אבל כמה שהוא רצה להיות חלק מזה, לסיים כבר את הבד-לאק הזה שמלווה אותו כבר כל כך הרבה זמן ומונע ממנו שוב ושוב ללבוש חולצת משחק ולהרגיש שוב את הדשא.

ורד, כזכור, שב לבית"ר בעונת 2016/17 ובהדרכת רן בן שמעון ושרון מימר הבקיע 11 שערי ליגה ובישל 4 נוספים. הוא היה שותף מלא לקמפיין המוצלח ביותר של בית"ר אי פעם באירופה כשהעפילה לפלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגה האירופאית.

ורד פתח את העונה שאחריה בסערה עם 5 שערים בשבעה משחקים ואז חלה במחלת מעיים שמנעה ממנו לשחק תקופה ארוכה. הוא חזר לקראת סוף העונה, הוסיף שער אחד בלבד וסיים את העונה באקורד צורם וכואב כשישב על הספסל בגמר גביע המדינה במה שנתפס כמעשה שנעשה בכוונה תחילה בהוראת בעל הבית הקודם אלי טביב.

בקיץ 2018 הוכיח את נאמנותו למועדון כאשר נשאר למרות הצעות שהיו לו ועל אף כאוס לגבי הבעלות על הקבוצה, בעונה שעברה שבה סבל מפציעה ברגלו, הבקיע 5 שערים.

ורד מצטרף לקשרים נוספים בליגה שסובלים מפציעות ומחלות שונות העונה והושבתו לתקופה ארוכה. יחד איתו נמצאים חברו לקבוצה מיכאל אוחנה, חברו לשעבר לקבוצה מאור בוזגלו ומאור מליקסון. כולם בשלב זה יושבים בחוץ ורק מליקסון עושה רושם של שחקן שחוזר לעניינים לאט-לאט.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


נשאלת השאלה האם לאחר היעדרות כה ממושכת יש לורד עדיין מה "למכור"?

בעיניי התשובה היא בהחלט כן.

בית"ר זקוקה לפעלתנות בחלק הקדמי. בהיעדרו של מיכאל אוחנה, שסיים את העונה בשלב מוקדם מאוד, בית"ר משוועת ליכולת של ורד – לדריבל שלו, ליכולת המסירה, לשינוי הקצב. אך בבית"ר צריכים גם לקחת בחשבון שיש סיכוי גבוה שהוא יתקשה מאוד לשחזר את יכולתו הטובה.

רוני לוי יצטרך ללמוד לשלב את ורד בהדרגה ולא לזרוק עליו מיד אחריות להוביל את הקבוצה.



ורד במעמדו החדש יהיה שחקן משלים, שיכול לשחק גם באגף ימין וגם במרכז מאחורי החלוץ, הוא יוכל לשמש כאקס פקטור, כחולץ פקקים, כאיש שעולה מן הספסל לשנות משחקים תקועים. הספסל של בית"ר די חיוור בחלק הקדמי ורוני לוי משווע לג'וקר ברמתו.

במשחק הבא מול הפועל בסיבוב השני, כולנו תקווה שורד כבר יהיה חלק בלתי נפרד מדבוקת השחקנים, הפעם במדי משחק וזיעה ולא בבגדים אזרחיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר