אלירן עטר (צילום: ניר קידר)
אלירן עטר (צילום: ניר קידר)

דעה | מתאים כמו כפפה ליד: אלירן עטר הוא החלוץ שבית"ר צריכה בינואר

בית"ר חייבת חלוץ, ואלירן עטר שלא זוכה לקרדיט במכבי תל אביב, עונה על כל הצרכים – הוא מוכשר, הוא וירטואוז והוא צפוי להפוך לחביב האוהדים | טור דעה

פורסם בתאריך: 4.12.19 18:34

בית"ר חייבת חלוץ. הוכחה נוספת לכך התקבלה גם לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע כשבית"ר פגשה את הפועל תל אביב החלשה ולא הצליחה להבקיע יותר משער אחד.

בית"ר חייבת חלוץ. הקבוצה משוועת לשחקן איכותי בחלק הקדמי. אחד שיודעת לתת את המספרים ששלומי אזולאי ואנתוני וארן לא יודעים. כזה שמרכז אליו את תשומת הלב של ההגנה ומפנה מקום לחבריו (בעיקר גדי קינדה וליווי גארסיה – אבל התקבלו איתותים נחמדים גם מגזרת פרדי פלומיין).

בית"ר חייבת חלוץ. רוני לוי צריך שחקן עם רקורד מוכח. אני מודה שהרעיון להנחתתו של וילי אגאדה מהפועל קטמון עדיין נשמע כמו שידוך מצוין, אבל זה צריך להיות בנוסף לחלוץ שיכול לתת תפוקה כאן ועכשיו ולא רכש לעתיד.

בית"ר חייבת את אלירן עטר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הוא פשוט עונה על כל הקריטריונים. ואני די בטוח שהוא פנוי להובלות ולאתגר חדש. וגם שמכבי תל אביב לא תערים יותר מדי קשיים על שחרורו.

עטר, בן 32, מסיים את חוזהו במכבי תל אביב בקיץ הקרוב. המאמן ולדימיר איביץ' לא מתלהב ממנו יותר מדי, ואם מוסיפים לכך את הפציעה, מבינים מדוע הוא רשם רק ארבע הופעות בליגה וכבש אפס שערים.

מהנתונים הללו ניתן להבין שעטר ומכבי תל אביב זה לא זה. וכך הופכת הדרך לבית וגן לנוחה יותר. כל מה שצריך זה רק להרים את הכפפה ואת הטלפון לקריית שלום.

אלירן עטר מתאים לבית"ר כמו כפפה ליד. מדובר בשחקן וירטואוז, כזה שהקהל בטדי יאהב. הוא מתאים לדי.אן.איי הבית"רי, זה שאוהב ממזרות ואוהב דריבלים ושערים יפים ואמוציות.

בעוד כחודש ייפתח חלון ההעברות של חודש ינואר – רכישה של אלירן עטר תהיה בינגו עבור בית"ר, ואני די משוכנע שהיא גם תתניע מחדש את הקריירה של אלירן עטר.

***

בינתיים, בצד האדום של הכדורגל העירוני, החזרה מהפגרה הסתיימה במפח נפש. אחרי שמונה משחקים רצופים ללא הפסד (שבעה ניצחונות ותיקו מול העולה הבטוחה מכבי פתח תקוה) קטמון הפסידה את המשחק הביתי שלה מול כפר קאסם ביום שישי שעבר.


רמי מנדל

רמי מנדל


אני משוכנע שבקטמון חותמים על הפסד פעם בתשעה משחקים, אבל אני גם בטוח שבקטמון זוכרים היטב את מה שהיה בעונה שעברה.

אל פגרת חודש נובמבר בשנה שעברה יצאה קטמון כשהיא במחזור הראשון בטבלת הליגה הלאומית. המאזן של האדומים היה 9 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים ובסך הכל 29 נקודות ויחס שערים מצוין של 26 כיבושים מול 12 ספיגות.



הפגרה, כידוע, עצרה את המומנטום. קטמון נכנסה לאחריה לסחרור מסוכן שהוביל לעזיבתו של המאמן ליאור זדה ולרכישה הכושלת של ערן לוי. את העונה סיימו האדומים עם תחושת כישלון נוראית וללא הכרטיס הנחשק לליגת העל.

זה מה שהופך את המשחק היום (שישי) מול הפועל עכו לחשוב מאוד עבור קטמון. זיו אריה ושחקניו חייבים לסיים את המשחק הזה עם 3 נקודות בקופה, רצוי תוך הפגנת כדורגל משכנע, שיראה שאין סיכוי שהמשבר הגדול של העונה שעברה יחזור שוב על עצמו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר