יונתן כהן (צילום: ניר קידר)
יונתן כהן (צילום: ניר קידר)

דעה | לא בשלה לאליפות: בית"ר עדיין לא מספיק טובה בשביל התמודדות על התואר

משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום שני הוכיח עד כמה בית"ר רחוקה משתיהן ובעיקר מהצהובים מתל אביב. ועדיין - ביום שני אפשר להשתיק לרגע את פסטיבל יונתן כהן | טור דעה

פורסם בתאריך: 8.1.20 14:54

דווקא שבוע לפני המשחק הגדול והחשוב מול מכבי תל אביב, בית"ר מעדה במוצ"ש האחרון מול קרית שמונה והאכזבה הגדולה היא מהתוצאה ובעיקר מהיכולת. קרית שמונה, כמעט מיותר לציין, היא קבוצה נחותה מבית"ר. הצהובים-שחורים היו חייבים לגרוף את שלוש הנקודות בטח במשחק ביתי.

אכזבה, חשוב להודות, היתה גם מנת חלקה של קרית שמונה. לא היה חסר הרבה כדי שהקבוצה הצפונית תחזור לביתה עם מלוא הנקודות, ולמזלנו הרב זה לא קרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו שכתבתי בשבוע שעבר, הדיבורים והמחשבות על אליפות מיותרים. המקום השלישי ריאלי עבור בית"ר, ומספיק היה לראות את הרמה והקצב במשחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום שני כדי להבין עד כמה רחוקה בית"ר משתיהן. מוטב לה לבית"ר שתסמן את תאריכי הגביע, תשמור על מי שצריך לשמור ותסתער על התואר הריאלי היחידי שהיא יכולה להשיג.

עוד קצת על משחק העונה – צריך להוריד את הכובע בפני מכבי חיפה ובעיקר בפני מכבי תל אביב שנתנה חתיכת הצגה. התוצאה הסופית, עד כמה שהיא מהנה, קצת משקרת כי הצהובים מתל אביב היו טובים משמעותית מהירוקים. ביום שני תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב וניתן לקוות ולהאמין שה-4:0 המשפיל מהסיבוב הקודם לא יחזור.

בחזרה למשחק מול קרית שמונה. בית"ר כידוע פתחה היטב את המשחק ושער היתרון המוקדם נתן הרבה ביטחון ונראה שאנחנו בדרך לקונצרט שני ברציפות. אבל בניגוד למשחק מול הפועל חיפה, הפעם בית"ר לא דרסה ולא נתנה בראש. חבל ומתסכל.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


מרכז ההגנה ממשיך להיות איטי. לטל בן חיים קשה במיוחד מול חלוצים מהירים. בקישור הורגש מאוד חסרונו של דן איינבינדר, שהוא הדבר של הקבוצה. גם היום הבינוני, שלא לומר חלש, של גדי קינדה לא בדיוק סייע. לעומת זאת, החוד של בית"ר – אנתוני וארן ושלומי אזולאי – שוב עשו עבודה טובה ושיתוף הפועלה ביניהם נראה מצוין ויש לקוות שרוני לוי ימשיך לתת לשניהם את הקרדיט.

***

אכזבה גדולה נרשמה גם אצל הפועל קטמון, שחטפה בראש מהפועל רמת גן. האם הלוזריות האדומה שוב מרימה את ראשה או שמדובר היה במעידה חד פעמית? נקווה כמובן שהתשובה השנייה היא הנכונה.

חוסר היציבות של קטמון הפך להיות הדבר הכי יציב בקבוצה, וזה צריך להדליק נורה אדומה אצל קודקודי המועדון. המקום הראשון בלאומית אמנם רשום כבר על שמה של מכבי פתח תקוה, אבל המקום השני הוא בהחלט ריאלי ובפני קטמון יש העונה הזדמנות אמיתית להעפיל לליגה של הגדולים.



לעומת האכזבה משתי הקבוצות הבכירות של העיר, בית"ר נורדיה סיפקה בסוף השבוע האחרון הצגה מצוינת ונראה שחילופי המאמנים הוכיחו את עצמם והקבוצה פשוט התפוצצה.

אין לי בכלל ספק שליאור זדה ישדרג את נורדיה, ואני מקווה שמלבד לייצב את השורות הוא גם יוביל את מועדון האוהדים הצהוב לצמרת ולמאבק על העלייה לליגה הלאומית. אני מאוד מקווה שנורדיה תעשה זאת השנה, גם בגלל האנשים הנהדרים שמובילים את המועדון וגם בשביל שבזדה לא תדבק התדמית של מאמן שמגיע רק כמעט להישגים. בהצלחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר