ולדימיר איביץ, רוני לוי (צילומים: ניר קידר)
ולדימיר איביץ, רוני לוי (צילומים: ניר קידר)

דעה | אופטימיות זהירה: מכבי הכי טובה בארץ, אבל בית"ר יכולה לנצח

כי מכבי תל אביב פחות טובה במשחקי בית, כי אין לבית"ר מה להפסיד, כי אצטדיון סמי עופר מאיר פנים ובעיקר כי בית"ר ירושלים לא מפחדת מאף אחד | טור דעה

פורסם בתאריך: 8.1.20 15:01

אחרי התיקו המאכזב של בית"ר מול קרית שמונה והניצחון האדיר של מכבי תל אביב על מכבי חיפה במשחק העונה ביום שני האחרון, אפשר לומר שביום שני הקרוב מצפה לנו התמודדות מול הקבוצה הכי טובה בליגה (מכבי תל אביב), במשחק שיערך בסמי עופר בגלל עונש הרדיוס שקיבלו התל אביבים זכר לאירועי הדרבי.

ולמרות מה שכתבתי – אני חושב שבית״ר מגיעה במצב טוב להתמודדות הזו – אין לנו מה להפסיד, וכל תוצאה פרט להפסד תהיה בגדר הפתעה.

אין עמדה שאפשר להצביע עליה ולהגיד באופן חד משמעי שאנחנו עולים בה על מכבי: ההגנה שלהם הכי חזקה בליגה, קישור קשוח ויצרתי והתקפה שכוללת (לעניות דעתי) שניים מהשחקנים הכי מוכשרים בארץ – יהונתן כהן ועומר אצילי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תוסיפו לזה ספסל רחב ועמוק ותקבלו את הפייבוריטית לאליפות.

למה בכל זאת מתגנבת לליבי תחושת אופטימיות זהירה? מכבי (בדומה לבית״ר) מתקשה יותר בבית (למרות שכאמור המשחק יערך בחיפה) – את כל התיקו שלה העונה (4) היא עשתה במשחקי הבית.

אחרי שהוכחנו בפעם המי יודע כמה שאנחנו אלופי העולם בלבעוט בדלי, מאבק האליפות נראה סגור והלחץ יורד מכתפי השחקנים וייתן להם לשחק חופשי יותר.

אני חושב שהמפתח לניצחון יהיה הקישור שלנו, שבמשחק נגד קרית שמונה לא היה טוב, וזה בלשון המעטה.

אני מקווה שזה לא נקרא לשחוט פרה קדושה, אבל חייב להגיד את אשר על ליבי: עלי מוחמד, נכון לעכשיו, הוא מעט אובר-רייטד בעייני.

הוא מכדרר במקומות מסוכנים מאוד (כמו החטיפה של איסמעיל ריאן שבנס ובזכות האנוכיות של ריאן לא נגמרה בשער), מאט את המשחק ולא תורם מספיק בצד ההתקפי. אני מעריך מאוד את העבודה ההגנתית שהוא עושה, אבל מבחינתי הוא רחוק מאוד מהתואר ״גדול על הליגה״ שהודבק לו.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


עוד התלבטות שתהיה לרוני לוי זה לגבי שלומי אזולאי ואנתוני וארן. במשחקים האחרונים השילוב של שני חלוצים הוכיח את עצמו (מספיק להסתכל על המספרים – וארן עם שלושה שערים, אזולאי שער ושני בישולים) ויהיה מעניין לראות מה הוא יבחר לעשות נגד קבוצה רצינית ומאומנת כמו מכבי תל אביב.

מול קבוצה כמו מכבי תל אביב ההתקפה שלנו חייבת להיות מפוקסת מהדקה הראשונה ועד לשנייה האחרונה. אין מקום להחמצות כמו שראינו במשחקים האחרונים ולא תהיה גם אפשרות לתקן.



צריך להזכיר שעד עכשיו אנחנו עומדים על 0 מ-6 בצבירת נקודות מול קבוצות אשר מדורגות מעלינו, ואני בטוח שאף אוהד לא שכח את תחושת ההשפלה אחרי התבוסה הביתית נגד אותה מכבי בסיבוב שעבר. זה הזמן של השחקנים להילחם ולהחזיר את הכבוד.

לסיכום: למשחק ביום יום שני הקרוב נגיע אמנם כאנדרדוג מובהק ונתמודד מול הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל כל זה לא אמור להוות תירוץ – אנחנו בית״ר ירושלים ואנחנו באים לנצח בכל משחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר