רוני לוי, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב)
רוני לוי, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב)

דעה | המשחק מול מכבי הוכיח – אין מה למהר עם חידוש החוזה של רוני לוי

המשחק ההגנתי המביש ביום שני רק הדגיש עד כמה רוני לוי לא מתאים לבית"ר | טור דעה

פורסם בתאריך: 15.1.20 15:38

כוחותינו שבו הביתה בשלום – המשפט הזה לקוח מידיעות על פעילות צה"ל בעומק האויב, אך נדמה שהן מתאימות מאוד לתחושה שאיתה יצא רוני לוי מאצטדיון סמי עופר ביום שני האחרון. מאמן בית"ר סיים את הפעילות בעומק האיוב במינימום נזק. הוא סיים את המשחק מול מכבי תל אביב בשלום, בלי לקבל בראש ועם נקודת חוץ חשובה.

אבל התיקו הזה לא שכנע רבים מאוהדי בית"ר שהצפינו עד לחיפה. "איזה מאמן פחדן, איזה מאמן פחדן", שרו האוהדים לאחר שריקת הסיום והבהירו למאמן שעליהם אי אפשר לעבוד. שהם לא קונים את "התוצאה הטובה". והם צודקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המחצית השנייה של בית"ר היתה המשך ישיר למחציות השניות הגרועות של הקבוצה לאורך כל העונה, וגניבת הדעת של המאמן בכך שהוא נקלע למשחק ללא שלושה שחקני מפתח היא בריחה מהמציאות. רק להזכיר – עם הרכב מלא מול אותה מכבי תל אביב בסיבוב הראשון בית"ר חטפה רביעייה בטדי. אז בוא נודה על האמת – רוני לוי רק רצה לעבור את המשחק הזה בשלום, במינימום נזק, והיטיב לתאר זאת מאמן מכבי ולדימיר איביץ' שאמר – "קשה כש-11 שחקנים מאחורי הכדור".

בשבוע שעבר טענתי כאן בריש גלי כי ברק בכר צריך להגיע לבית וגן כבר עכשיו. בעקבות הדברים ספגתי לא מעט ביקורות מאוהדי בית"ר. הם טענו בפני שרוני לוי מצליח, ולכן הוא צריך להישאר המאמן. מנגד, היו גם תגובות אוהדות של אוהדים שהסכימו עם עמדתי והעלו גם הם טענות על המחשבה המקובעת של המאמן.

רוני לוי נכשל בבית"ר בשתי הקדנציות הראשונות שלו, הוא גם נכשל לטעמי בקדנציה הנוכחית, למרות שהוא ומעריציו בתקשורת ובתוך בית"ר טוענים שמדובר בהצלחה מסחררת. מצטער, היכולת של בית"ר מול הקבוצות הגדולות והתוצאות נגדן מוכיחות שרוני לוי פשוט לא מתאים. הוא לא המאמן שיוכל לסחוף את בית"ר לגבהים שאליהם מכוון משה חוגג, ועל כן כדאי לחתוך כמה שיותר מהר.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


ביום שישי שעבר, לאחר כניסת שבת (דבר לא אופייני למשה חוגג שומר המסורת), הוציא המועדון הודעה כי הבעלים מרוצה מהעבודה של רוני לוי ובעיקר מהדרך, ולכן בימים הקרובים הם יישבו למשא ומתן על הארכת חוזה.

ואני שואל על מה מגיע לרוני לוי חוזה לעוד עונה? מה הוא כבר עשה השנה? בית"ר של רוני לוי היא קבוצה משעממת וחסרת תכלית. רוני לוי המשיך בדרכו של ניר קלינגר ונאבק בדי.אן.איי הבית"רי שדוגל בכדורגל התקפי לטובת קבוצת הגנה שחושבת בעיקר על איך לא לספוג.

התיקו ביום שני, ובעיקר היכולת והגישה הפחדנית, מחזקים את הטענה שרוני לוי לא מתאים לבית"ר. למשה חוגג אין מה לשבת עם המאמן על הארכת חוזה ובית"ר תצא נפסדת אם ההתקשרות בין שני הצדדים תימשך.



אמנם בית"ר מדורגת במקום השלישי בטבלה, אבל היא רחוקה שנות אור משתי המוליכות ובשום שלב של העונה היא לא נראתה כמי שעשויה לאיים על האליפות.

אם משה חוגג רוצה תארים, ובעיקר אליפויות, רוני לוי הוא לא האיש הנכון. בעל הבית הבית"רי צריך לחשב מסלול מחדש. מאמן מכבי איביץ', כפי שכבר ציינתי, קבע בסיום שבית"ר לא באה לשחק כדורגל וזה נכון בעיקר למחצית השנייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לגיא עם הצילום המגניב...

    לכתב הנכבד להסכים איתך אני לא אבל אתה כותב קולח ומראה רצון טוב להיות מאוזן מול האהבה שלך לביתר וחוסר הכרתך בהצלחת המאמן ….

  2. אייל

    גיא אדרי!!!
    צר לי אך אתה כתב עלוב ורדוד שמטרתו היא לחרחר מלחמות בקרב האוהדים.
    תגיד מר מומחה לכדורגל ומי שצפה במשחק של מכבי חיפה נגד מכבי ת״א לפני כשבועיים.
    חיפה הגיעה עם כל הכלים ההתקפיים שלה וחטפה רביעייה בבית מהסיבה שאסור לתת למכבי ת״א לרוץ למתפרצות עם הפנים קדימה.
    ביתר ירושלים הגיעה למשחק חוץ נגד מכבי ת״א עם שחקנים מורחקים ופציעות של חצי סגל שמתוכם כל כובשי השערים של ביתר ירושלים.
    אז לפי הפילוסופיה הרדודה שלך ציפית שביתר ירושלים עם סגל חסר מאוד תעשה שרירים על מכבי ת״א ותחטוף חמישייה ואז מה היית אתה ושאר עדר האוהדים צועק לרוני לוי???
    אני מנחש שקולות מהיציע של ״תתפטר תתפטר״
    ״ואין לכם כבוד תורידו את החולצות״ ועוד מרפרטואר שירי האנטי.
    אל תהיה חכמולוג כי כדורגל אתה רחוק מלהבין ובפעם האחרונה שבדקתי פפ גווארדיולה עדיין חתום בסיטי.
    (ואל תמכור לי את הלוקש של ברק בכר).
    תתקדם

  3. אליעד

    אפשר לחשוב איזה מאמנים יש פה.. וחוץ מזה מה אתם רוצים מרוני. השחקנים לא יודעים לשחק מה הוא משחק!?! תראה אותם ברחוב הולכים כמו טווסים ואין להם מושג בכדורגל. אז תרדו מרוני שהוא אחלה מאמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר