קהל אוהדים בית"ר ירושלים (צילום: רמי שלוש)
קהל אוהדים בית"ר ירושלים (צילום: רמי שלוש)

דעה | מלחמות קורות גם בחורף – רוני לוי נגד אוהדי בית"ר ירושלים, וההפך

האוהדים עם הפה המלוכלך מאחורי הספסל ורוני לוי אחד שיוצא נגדם לא מועילים לבית"ר. למה? כי כולם יודעים שבמלחמות יש רק מפסידים | טור דעה

פורסם בתאריך: 29.1.20 13:50

מאז התיקו המאופס של בית"ר מול מכבי תל אביב נמצאים רוני לוי וחלק נכבד מהקהל הבית"רי בסוג של מסלול התנגשות, שרק הולך ומידרדר וסופו טרם נראה באופק.

חלק מהקהל הבית"רי הרעים את קולו בשריקות בוז בסיום המחצית השנייה של המשחק נגד מכבי תל אביב, לנוכח משחקה הנסוג של הקבוצה שלא תאם את ציפיות הקהל למשחק התקפי. רוני לוי כבר אז לא הבין כיצד זה ייתכן שהקהל שורק בוז לקבוצתו, שזה עתה סיימה משחק בתיקו מאופס מול המועמדת מספר 1 לאליפות. ברשתות החברתיות פרץ ויכוח האם היתה אפשרות לשחק משחק התקפי יותר ולנסות לנצח או שמא הבחירה לשחק משחק הגנתי יותר וטקטי היתה הכרחית לנוכח היריבה, ולאור ההרכב החסר איתו עלתה לבית"ר למשחק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


השבוע שוב נשמעו בטדי שריקות בוז. בסיום המשחק עמד רוני לוי מול מצלמות הטלוויזיה והמיקרופונים הפתוחים, וכשנשאל על הבוז החליט לא להיות דיפלומט ועקץ את האוהדים בצביטה לא חכמה לגבי יכולתה של הקבוצה בעונה שעברה. מעשה טיפשי, לא ראוי ולא מקובל, שעורר עליו זעם גדול בקרב הקהל הבית"רי.

אין צדיקים בסיפור הזה. לא חלק מיושבי היציע המערבי שממוקמים מאחורי הספסל הבית"רי ועל פי לא מעט עדויות מקללים את רוני לוי קללות מכוערות, ניבולי פה, ולפעמים ללא כל קשר למתרחש על כר הדשא; לא חלק מהקהל שממהר לשרוק בוז לקבוצה על כל מסירה שמגיעה ליריב ובכך מוריד לשחקנים את הביטחון; וגם לא רוני לוי שלא היה צריך להתעמת עם הקהל ולעקוץ אותו עקיצה לא מכובדת בסיום המשחק.

מעטים מאוד המאמנים שזכו להיות קונצנזוס ביציעי בית"ר. דרור קשטן האגדי פילס את דרכו בזהירות ותוך כדי זלילת תארים הרוויח ביושר את מקומו בלב הקהל הבית"רי. גם לואיס פרננדז זכה לתמיכה ביציעים בעקבות הכדורגל ההתקפי והמלהיב ששיחקה בית"ר בעונה ההיא.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


פרט לשניים האלה "זכו" מאמנים רבים לתקופות שנעו בין גאות, שפל וחוסר עניין מוחלט כלפיהם כמובן בכפוף לתוצאות שהגיעו. כדי שהעימות לא יילך ויחריף צריכים שני הצדדים להפגין בגרות.

טוב יעשה רוני לוי אם יתנצל בפני הקהל על העקיצה המקוממת. אמנם מדובר בראיון מיד לאחר משחק מאוד אמוציונלי אך היה עליו לחשוב פעמיים לפני שהוא מוסיף עוד קיסם למדורת המתח. ספר על הסגל החסר, העזיבה של גדי קינדה, הקור, היריבה. לא משנה מה. תגיד שאתה מחכה לרכש ושצריך סבלנות, באמת שלא חסר על מה לדבר. אבל ללוי עקצצה התגובה לקריאות הבוז.



טוב יעשו יושבי היציע המערבי מאחורי ספסל הקבוצה שיירדו מרוני לוי, רוצים לשרוק בוז? בבקשה. אין צורך לקלל קללות קשות את האיש ואת משפחתו, אם לא בשבילו אז בשביל בית"ר.

גם אם רוני לוי לא יתנצל, אסור לאוהדי בית"ר לפנות לכיוון של משחקי כבוד והורדת ידיים, פשוט לשכוח את האמירה הזאת ולהמשיך לתמוך בקבוצה במאבק שלה במשחקי הליגה והגביע.

במלחמות כל הצדדים מפסידים, בוויתור הדדי כל אחד ירוויח. יאללה סולחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר