בית"ר ירושלים, מכבי חיפה (צילומים: ניר קידר)
בית"ר ירושלים, מכבי חיפה (צילומים: ניר קידר)

דעה | יש סיכוי למקום שני: בית"ר יכולה וצריכה לחלוף על פני מכבי חיפה בטבלה

הצהובים, למרות יכולת לא טובה במשחקים האחרונים, בהחלט מסוגלים לנצח את מכבי חיפה הלא יציבה ולסיים את העונה במקום השני המכובד | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.2.20 16:56

גם אחרי ההפסד המחפיר בתחילת השבוע נגד בני יהודה המלהיבה, בית"ר ירושלים יכולה לחלוף על פני מכבי חיפה הבלתי יציבה ולסיים את העונה במקום השני המכובד. האפשרות הזו תקבל דחיפה רצינית ביום שני הקרוב, זאת כמובן במידה שבית"ר תנצח את חיפה במפגש הצמרת המסקרן.

הביקורת על יכולת הקבוצה במשחקים האחרונים מוצדקת, ועל כן קברניטי בית"ר חייבים לשקוד על ערכים ישנים כמו גאוות יחידה ונכונות להילחם למען החולצה. לחיים בצמרת יש מחיר, ובית"ר תיאלץ להשקיע עוד כסף כדי לחזק את הקבוצה – בוודאי שלקראת העונה הבאה שבה לקבוצות כבר יהיו שאיפות למאבק אמיתי על האליפות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חסרונו של גדי קינדה המעולה יהיה בולט, אבל יש תחליפים בשוק, משה חוגג הוא סוחר מוכשר שהצליח אפילו לרסן את הקהל הפרוע (חלקו) ולשפר את תדמית המועדון. כל שחקני בית"ר אשמים בהפסד לבני יהודה וביכולת החלשה במשחקים האחרונים. משום מה נטפל הקהל דווקא למאמן רוני לוי, שעושה עבודה טובה בקבוצה. אני מקווה שחוגג ישים לזה סוף.

הכדורגל הישראלי איבד המון מזוהרו, וקבוצות כמו מכבי חיפה ובית"ר מוסיפות לו המון. השליטה של מכבי תל-אביב איננה טובה לענף. אפילו חסידיה מודים שהיא קבוצה משעממת להחריד. אני מקווה שבאר-שבע תתאושש תחת שרביטו של יוסי אבוקסיס. ברק בכר כבר ימצא לו קבוצה מתאימה. הוא ראוי לתודה מכולנו על העבודה הנפלאה שעשה בדרום.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


מחמאות למנצחים

החודש הגרוע ביותר בחיי הסתיים בניצחון יפה של הפועל קטמון על הפועל עפולה בחוץ. עפולה גרועה, אין שום טעם להתווכח על כך, אבל קטמון ניהלה משחק התקפה יפה מאוד הבקיעה שני שערים נפלאים ולא הניחה לשחקני העמק להתקרב לשערה. השער של וילי אגאדה היה ממש מלאכת מחשבת, והוא הוסיף לחדוות הניצחון.

היה מענג לצפות במשחק השוטף, בביטחון העצמי של כל השחקנים וביכולת המוכחת לסכן את שערה של עפולה. חברי רון קופמן הספיד אותנו בתחילת השידור וחרף חיבתי אליו קיללתי אותו, כמובן. קטמון שיחקה והתנהלה כמו קבוצת צמרת לכל דבר. גם אם לא נעלה לליגת העל נתברג ככל הנראה בצמרת הגבוהה בלאומית. זה יפה בעיניי. שי אהרון תיפקד כשר הקליטה לכל דבר וזה יספיק כדי לחגוג עונה משובחת. אם נחזיר את כוח ההרתעה נהיה אימת כל הקבוצות בלאומית.

בכל שבוע אנחנו חייבים לחשוב מחדש האם יש לנו קבוצה לליגת העל. בינתיים התשובה היא כנראה שלילית אבל אנחנו מקווים לשיפור נוסף. יש לנו שוער מעולה, הגנה סבירה פלוס והתקפה עם פוטנציאל. מכל זה ניתן לבשל קבוצה מצוינת ללאומית. לא כדאי לרכוש סתם שחקנים בלי זיקה למועדון. קטמון היא הרבה יותר מעוד קבוצת כדורגל; יש לנו יצירה קולקטיבית מבריקה.

אם נתבסס כאגודה תהיה לנו גם קבוצה. הדברים האלה אינם נוצרים מעצמם. הייתה לנו סיבה טובה למרוד בהנהלה הקודמת וליצור קבוצה משלנו. גם אם לא נעלה ליגה העונה מצפה לנו עתיד טוב.



חותמו של קלופ

בעוונותיי אני זוכר היטב את היום שבו ליברפול איבדה את האליפות לארסנל לפני 30 שנה. מאז עבדו במועדון מאמנים רבים, בתוכם מצוינים, אבל יורגן קלופ הוא זה שהפך אותה לקבוצה הכי טובה בעולם. תחת שרביטו – ליברפול היא קבוצה מפחידה אבל הרבה יותר סימפטית מאשר בעבר. אני לא חוזר בי מההגדרה שקלופ הוא המאמן הגרמני הכי לטיני באירופה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר