רוני לוי, בית"ר ירושלים אוהדים (צילומים: שרון בוקוב, נ יר קידר)
רוני לוי, בית"ר ירושלים אוהדים (צילומים: שרון בוקוב, נ יר קידר)

דעה | בעונה הבאה בית"ר תהיה חייבת להציג שיפור עצום ביכולת

התואר הנכסף יכול לחכות עוד קצת, אבל רק אם היא תשדרג משמעותית את היכולת ותעניק לאוהדים את חוויית הצפייה שהם רוצים. רוני לוי - לטיפולך | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.4.20 18:36

"אנא תנו לנו זמן לעשות את העבודה, אבל כשאני אשב כאן ארבע שנים אני חושב שאולי יהיה לנו תואר אחד. אם לא, אולי [אני אזכה בתואר] הבא בשוויץ".

כך פתח יורגן קלופ את הדרך שלו בליברפול. אז, באוקטובר 2015, עם הרבה ציפייה והתלהבות בעקבות החתמתו של קלופ נפתח הפרק המשמעותי ביותר של המועדון בדור הזה. המאמן הגרמני הצליח להפוך את ליברפול ב-180 מעלות מתדמית ה"לוזרפול" שהייתה טבועה כל כך היטב בתוכה לקבוצה הטובה באירופה בעונה שעברה ולדומיננטיות חסרת תקדים באנגליה העונה. אז הצליח לקלופ, לא? הצליח מאוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ההקדמה הזו הכרחית. משה חוגג הגיע לבית"ר עם מטרת על ברורה (ונתעלם לרגע משאר המטרות) – לזכות בתארים. "בית"ר חייבת להיות מועדון מוביל, לא יכול להיות שבית"ר תשביח שחקנים ותמכור. בית"ר צריכה להיות המועדון שקונה ולא זה שמוכר ולזכות בתארים. השינוי לא יקרה מחר בבוקר, צריך להיות סבלניים", כך הכריז חוגג במהלך מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כבעלים.

חוגג לא נקב במספר שנים כמו קלופ, אבל תהיו בטוחים שהוא התכוון לשנים הקרובות (ולא, לא שכחתי את גביע הטוטו. כבודו במקומו מונח, אבל בכל זאת, גביע הטוטו). אז כמעט שנתיים עברו ובית"ר לא זכתה בתואר גדול. השאלה איפה זה עומד ולאן בית"ר הולכת? האם התואר הראשון הגדול של בית"ר בעידן משה חוגג נראה באופק?

אם נסתכל על כלל הפרמטרים של בית"ר מאז שחוגג בעלים, אין ספק שמדובר בשיפור והתקדמות. כמעט בכל פרמטר. כבר דיברנו בעבר על כך שחוגג בונה מועדון כדורגל וזה לוקח זמן, ורק על זה מגיע לו צל"ש. אבל מה עם הקבוצה? האם בעונה הבאה נוכל להרגיש תואר ראשון? מה בית"ר צריכה לעשות כדי להתקדם לעבר התואר הנכסף?


יוסי עדני - פרטי

יוסי עדני (צילום: פרטי)


אירופה. כבר אמרנו שזו המטרה העיקרית של בית"ר העונה. עוד מוקדם לדעת מה יקרה עם העונה, אבל בואו נקווה שבעונה הבאה נשחק באירופה. ועל מנת שסוף-סוף נראה גם הצלחה בזירה האירופית, צריך להבין שהקבוצה צריכה להיבנות במטרה להילחם גם שם. וזה מתחיל מלמעלה.

הקבוצה נואשת עד מאוד לחלוץ כובש שערים. ראינו את זה במהלך העונה עד כמה זה נחוץ לשחקן שלא רק מייצר מצבים, אלא אחד כזה שמסיים. העמדה השנייה שצריכה שדרוג היא ללא ספק עמדת הקשר האחורי. אחד כזה כמו דרק בואטנג כנראה שכבר לא יגיע לישראל, אבל שחקן קישור דומיננטי בסגנון יתקבל בברכה.

בלי קשר לחיזוק ושדרוג הסגל, שמאוד הכרחי, הבעיה העיקרית של בית"ר העונה היתה היכולת על כר הדשא.

ברוב המשחקים זה היה נראה שהכל מקרי והניצחונות הושגו הודות ליכולת אישית של שחקנים. פעם זה היה גדי קינדה (עד שעזב), פעם ליווי גארסיה (שהראה גרף התקדמות נהדר, אבל גם הוא לא היה יציב). בית"ר לא הראתה כדורגל איכותי ויציב לאורך זמן.

יוסי בניון הוא האוהד הכי גדול של רוני לוי. הוא מאמין בו ובטוח שהוא האיש המתאים ביותר למשרת המאמן. אין ספק שרוני לוי בעל היכולות המתאימות להוביל מועדון כמו בית"ר ירושלים, אבל האתגר הכי גדול שלו יהיה זה לדאוג לכך שבית"ר תשחק את הכדורגל שמצפים ממנה לשחק.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר