משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | לחשוב על העתיד: למרות המשבר, ואולי בגללו, ההשקעה בנוער מתבקשת

אחד המהלכים הגדולים של משה חוגג בבית"ר הוא פתיחת בתי ספר לכדורגל ברחבי הארץ. ההשקעה הזו תישא פרי בעתיד ואסור לוותר עליה | טור דעה

פורסם בתאריך: 21.5.20 11:31

השבוע התבשרנו שבית״ר פתחה עוד שלוחה של בית הספר לכדורגל של המועדון – הפעם בגדרה. השלוחה הזאת מצטרפת לשלוחות בנהריה, דימונה, בית שמש, עוטף עזה וחבל לכיש. זהו מהלך מבורך, אולי אפילו המהלך הכי מבורך שמשה חוגג הנהיג פה, כך בית"ר תוכל לגייס כישרונות מכל רחבי הארץ בתקווה שישרתו יום אחד את הקבוצה.

למה זה חשוב? העונה הבאה, וזה כבר ברור לכל, תהיה במדיניות של קיצוץ בהוצאות. מצד אחד זה ברור ומובן אם משה חוגג יחליט לקצץ, מצד שני העונה התחלנו תהליך ואי אפשר לעצור אותו באמצע ולצפות לאותם תוצאות. אמנם מפתה למכור את הזרים, ואכן אשמח אם אנטואן קונטה ופרדין פלומיין ימכרו, אבל לגבי עלי מוחמד וליווי גארסיה לכל הצדדים יש אינטרס שיישארו עוד עונה-שתיים בבית”ר, יתפתחו כשחקנים ואחר כך ימכרו למרבה במחיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוד פרמטר חשוב לעונה הבאה (ולכמה עונות אחריה) הוא שילוב של כישרונות שצמחו במחלקת הנוער. במדיניות כלכלית מחושבת, שיתוף של שחקני נוער חוסך גם דברי העברה וגם משכורות מנופחות וטמון בזה גם אופציה לאקזיט עתידי.

אמנם כבר מניתי את השמות, אבל אמשיך עד שנראה את הילדים שלנו טורפים את הדשא למען המנורה – אביאל זרגרי המוכשר, רוי דוגה, עוזיאל פרדו שנותן עונה נהדרת באשקלון, עוז סיטון שהיה אחד השחקנים המצטיינים העונה בהכח רמת גן, הרכש דוד דגו וכמובן השוער נתנאל דלויה.

עוד הצלחה של העונה הנוכחית, שבית"ר חייב לשחזר, היא מבחני טרום העונה לשחקנים מהליגות הנמוכות. אם לפני כל עונה נחתים 2 שחקנים במשכורות מגוחכות ברמה של עדי תמיר ושלום אדרי – דיינו.

וכמובן, מי שיהיו חייבים להתגייס לעזרת המועדון אלו אנחנו האוהדים, אני עוד לא יודע מה יחליטו לגבי נוכחות הקהל במשחקים, אבל אני בטוח ששוב נשבור את שיא המנויים ואת שיא מחזיקי כרטיס בית"ריסט, וכך נוכל להעניק לקבוצה משענת יציבה.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


לא הייתי מקצץ בעובדי המועדון כי לדעתי זה מצב של ״שכרך יצא בהפסדך״ – כל תזונאי, מאמן כושר, אנליסט או פסיכולוג ספורט שמועסק על ידי המועדון חוזר אלינו בריבית בתור נקודות ליגה יקרות. זאת סערה כלל עולמית, אבל העיר אחת העתיקות בעולם, ששרדה את טיטוס, את נבוכדנאצר וכמעט כל כובש גדול לאורך ההיסטוריה תשרוד גם את הנגיף.

אני יודע שקצת יומרני לחשוב על רכש כרגע, אבל צריך לזכור שכמה שהמצב שלנו קשה המצב של שאר הקבוצות אפילו קשה יותר, בעיקר אצל מכבי נתניה והפועל באר שבע. מלבד הבנים האובדים דוד קלטינס ואנתוני וארן הייתי מגייס משורות הפועל באר שבע גם את המגן אורן ביטון, המעולה התקפית ומתקשה הגנתית, וממכבי נתניה הייתי מביא את גיא מלמד, חלוץ ישראלי מעולה עם קילר אינסטיקנט בעמדה שאנחנו זועקים לחיזוק כבר שנה שלמה, וכמובן גם את היהלום שומר המצוות (וכן, זה רלוונטי, שומר מצוות אוטומטית צריך להיות מקושר לבית״ר) גבי קניקובסקי – ילד מוכשר ברמות עם קסם ברגליים.

בכל מקרה, גם אם הולכים לעונה פיננסית וגם אם מנסים לנצל את המשבר לטובתנו, שתדעי בית"ר – אני אוהב אותך.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר