משה חוגג (צילום: ניר קידר)
משה חוגג (צילום: ניר קידר)

דעה | שקיפות בבקשה: משה חוגג צריך להודיע לאן פני בית"ר בשנים הקרובות

התקציב מקוצץ, מחלקות נסגרות או מצטמצמות וההשקעה קטנה. נכון, משבר הקורונה פגע בכולם — אבל בעלי בית"ר צריך להבהיר איך הוא רואה את העתיד של המועדון | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.6.20 09:50

הייתי אחד האוהדים הגדולים ביותר של משה חוגג עם הגעתו לבית"ר (אני עדיין). שמחתי מאוד שסוף-סוף הגיע לבית"ר בעלים צעיר, אוהב כדורגל וכזה שיש לו חלומות גדולים ולא בהכרח להוט להגשים אותם כבר בשנה הראשונה. איך אוהבים לומר במכבי חיפה? סוף-סוף נראה תהליך.

בהתחלה הייתי מאוד אופטימי וחשבתי שהנה הגיע בעלים שבאמת אכפת לו, אחד כזה שיבנה מועדון ולא קבוצה. אחד כזה שיסתכל לטווח ארוך, יציג את החזון שלו ויבנה אסטרטגיה לשנים קדימה, אבל על הדרך לא ישכח שהקבוצה הבוגרת היא הפנים של המועדון וישקיע גם בה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כן, זה התחיל מבטיח מאוד. ההשקעה הורגשה בכל חלקי המועדון, החל ממחלקת נוער משודרגת (שיפור המתקנים והתשתיות והשקעה בהון האנושי) ועד לעיבוי מערך השיווק והפרסום. מתחם האימונים בבית וגן רושת במצלמות, על-מנת לתעד על צעד ושעל של כל שחקן מכל קבוצה. הובאו אנשי מקצוע רבים ואפילו הוקמה מחלקת סקאוטינג עם ראש מחלקה ואנליסטים לעזרתו. שינוי מרענן הורגש באוויר. היתה תחושה שמישהו פה חושב לא רק על היום, אלא גם על יום המחר.

אתם מרגישים שמגיע אבל, נכון?

אבל משהו השתנה בתקופה האחרונה. נכון, אני לא מתכחש למשבר הקורונה ואני מעריך כל שקל שהושקע במועדון. אין ספק שזו תקופה שכולם, בכל התחומים, יצטרכו לעשות חישוב מסלול מחדש, לצמצם עלויות ולחשוב על כל שקל שיוציא מהכיס. יכול להיות שחוגג מאוכזב מגישת הקהל, מחוסר ההגעה ליציעים (עוד כשהיה אפשר) ומחוסר ההצלחה המקצועית של הקבוצה הבוגרת (אבל בינינו, מקום שלישי זה בדיוק איפה שבית"ר צריכה להיות – לא הצלחה יתרה, אבל גם לא כישלון).


יוסי עדני - פרטי

יוסי עדני (צילום: פרטי)


אני לא נכנס לכיס של חוגג. אבל העתיד של המועדון נראה קצת לא ברור. איזו בית"ר נראה בעונה הבאה? בעונות הבאות?

משה חוגג, אני פונה אליך, אנא תשדר שקיפות! תודיע לאיזה כיוון המועדון הולך – האם פנינו לשנה פיננסית? האם המטרה היא לשרוד כלכלית עד שיעבור זעם? האם המטרה – מתכונת מצומצמת? לאן אתה מוליך את המועדון?

ואני מגיע לנקודה החשובה מבחינתי ומבחינת אוהדים רבים – מחלקת הנוער של המועדון. בעונה האחרונה באמת חשבתי שיש רצון לקדם את מחלקת הנוער. להפוך אותה למחלקה מהטובות בארץ. שאחרי הזנחה של שנים תקום מחלקה לתפארת, כזו שתגדל שחקנים ושיהיה אפשר להתפאר בה.

נכון, נעשו לא מעט עסקאות של שחקנים צעירים למחלקת הנוער, אבל מה עם הילדים הירושלמים? האם הם מקבלים את התנאים המקסימליים להתפתחות? האם יש להם את הכלים הטובים ביותר להתקדם ולהיות שחקנים טובים יותר?

לא פעם כתבתי שאחד הדברים שהקהל של בית"ר הכי מתחבר אליו, זו הזהות הירושלמית. אין יותר חזק מקשר של ילד שגדל במועדון ועושה את כל הדרך עד לקבוצה הבוגרת. זה חסר לנו קצת. בוא נגדל דור צעיר מוכשר יותר, איכותי יותר והכי חשוב גם ירושלמי. חיזוק הזהות והחיבור ישתלם לטווח הארוך.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר