אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)
אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

דעה | אלי – הבמה שלך: אוחנה חייב להשמיע את דעתו על הנעשה בבית"ר

איך הפך אלי אוחנה הדעתן, זה שלא מפחד להביע עמדה ברורה ונחרצת, לאחד שקולו לא נשמע? | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.7.20 19:27

שוב חוזר הניגון, שעמום כרוני ומחריד, שגורם לי ולחבריי (ולעוד רבים מקרב אוהדי בית"ר ואוהבי כדורגל בכלל) לזפזפ לערוצים אחרים ולצפות בתוכניות מעניינות הרבה יותר בימים אלה. ואת זה אני אומר בתור אחד שבזמנים אחרים לא מפספס אפילו דקה אחת ממשחק של בית"ר.

אז נכון, המקום כמעט והובטח (לבית"ר יתרון 6 נקודות על פני באר שבע כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה), אך הוא לא הושג בדרך הנכונה. ולכן, אם רוני לוי עדיין לא הבין, האוהדים מתלוננים ומתלוננים. אחזור שוב על המנטרה שכבר אמרתי בעבר ואמרו גם הרבה אחרים – אוהדי בית"ר מעדיפים משחק תוסס, חם והתקפי גם אם הדבר יעלה מדי פעם באיבוד נקודות. והאמת, אחרי עוד 0:0 נוראי של בית"ר, האופציה של הפסד היא לא כזו רעה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מרבית אוהדי בית"ר, מאז וככל הנראה גם לתמיד, לא יהיו מוכנים לקבל משחק שבלוני, משעמם, מרדים וטקטי מדי. במצב הה, המקום השלישי הוא הישג, אבל הוא גם מעיד על רמת הכדורגל הדלה בליגה שלנו, כי על פי היכולת – בית"ר לא ראויה למקום שלישי. אני אקצין ואומר שאפילו מקבוצות הפלייאוף התחתון ראינו השנה הצגות וכדורגל איכותי יותר מזה שאנחנו רואים בבית"ר.

לזכותם של השחקנים ניתן לומר שהיציעים הריקים בשל מגבלות הקורונה כנראה משפיעים עליהם. קשה מאוד לשחק בלי אוהדים ועם יציעים שוממים. לפני הקורונה עוד היו פה ושם הבלחות של כדורגל יפה.

בכל התוהו הזה, קולם של האנשים המרכזיים בבית"ר חייב להישמע. הייתי רוצה לשמוע מה חושבים אלי אוחנה ויוסי בניון על המצב, איך הם מתכוונים לשנות אותו. בזמן שאת משה חוגג שומעים בכל מקום, ובצדק מוחלט כי הוא בעל הבית, חסר לי (ואני מניח שלעוד רבים אחרים) שלא לשמוע מה אוחנה ובניון חושבים.

גם רוני לוי לא מתחבא ושומעים אותו מדבר על כל התרחישים, גם כאלה שעשויים להוביל אותו החוצה מהמועדון. לעומתו, יוסי בניון מתבטא פה ושם ברשתות החברתיות, אבל בעיקר נשמעים דברים שהוא אומר מפי מקורביו. לא בפרונט, לא ישיר.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


את דעתו ועמדתו של אוחנה שומעים כולם עוד פחות. אוחנה, שהוא האליל של אוהדי בית"ר (בצדק מוחלט, כמובן), מסתתר. מעדיף שלא למסור לתקשורת, שאנשיה ישמחו לראיין ולדבר איתו, פשוט לא מתבטא. זה מוזר וזה בעיקר תמוה. אוחנה תמיד היה דעתן, תמיד אמר את מה שהוא חושב. מאז שאוחנה קיבל את תפקיד היו"ר כמעט ולא שומעים ממנו. אני לא יודע מה הסיבות או הטקטיקה מאחורי זה, אבל לדעתי אוחנה חייב לעמוד מול המצלמות ולדבר. והרבה.

שוב, האוהדים חולים עליו ואולי רק הוא יוכל לתת כדור הרגע לכולם. אין לי ספק שגם אוחנה לא אוהב את שרואות עיניו ובטוח שהוא מביע את דעתו ועמדתו בחדרי חדרים, אבל בתור אחד שנמנה על ראשי המערכת – הקול שלו חייב להישמע יותר. גם כי ככה הורגלנו על ידו. מעבר לכך, אולי הדברים שלו יניחו את הדעת ויצליחו להרגיע את המערכת הלחוצה בבית וגן?

אלי, הבמה שלך – כולנו מחכים למוצא פיך.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר