אוראל דגני, טל בן חיים (צילומים: ניר קידר)
אוראל דגני, טל בן חיים (צילומים: ניר קידר)

דעה | דגני? משה חוגג ובית"ר חייבים להשאיר את טל בן חיים בבית וגן

בגלל המקצוענות, בגלל הרזומה, בגלל ההשראה - גם בגיל 38 הבלם הוותיק יכול לתרום רבות לבית"ר על המגרש ומחוצה לו. וזה יעלה הרבה פחות מ-400 אלף דולר | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.7.20 09:13

ככל שהזמן עובר, הסימנים מעידים על כך שמשה חוגג מתכוון להשאיר את רוני לוי לעונה נוספת בטדי. ברור לי השיקול הכלכלי בתקופת הקורונה, מובן לגמרי שחוגג לא מתכוון לשלם משכורת לשני מאמנים במקביל, אבל אם תשאלו אותי – הפתגם ״יצא שכרו בהפסדו״ תפור על הסיטואציה הזו. אני אישית אחדש את המנוי שלי, וזה לא משנה אם חוגג הוא הבעלים או רוני לוי המאמן – את המנוי אני קונה אך ורק בשביל סמל המנורה. אלא שאם רוני לוי נשאר – זה אומר עוד שנה של כדורגל משעמם וחסר מעוף.

במקביל, בניגוד לשנים עברו, הפעם אני בהחלט אוכל להבין אוהדים שלא יקנו מנוי או כרטיס כי עבור הכדורגל של רוני לוי אין מה לשלם. כדורגל זה בידור, האוהדים הם הלקוחות, ברגע שהלקוח סובל מהמוצר – הוא יפסיק לשלם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשנתיים של חוגג בבית"ר נשברו פעמיים שיאי המנויים, בהנחה שרוני לוי נשאר אני רואה איך השיא נשבר שוב – אבל הפעם לצד השלילי. אולי מישהו צריך להזכיר לחוגג ולשאר הקודקודים מה בית״ר שווה בלי הקהל – יודעים מה, אני אזכיר: בעשרה מחזורי פלייאוף ללא קהל השגנו ניצחון אחד (וגם זה על קבוצת הנוער המחוזקת של הפועל תל אביב).

נכון, כנראה שאף מאמן שיחליף אותו לא יביא את האליפות לירושלים, אבל כמו שכבר כתבתי לא פעם – אני מעדיף לסיים מקום שלישי או רביעי ואפילו שביעי אבל לפחות לדעת שהקבוצה ניסתה לתקוף וליזום.

לגבי השחקנים שיישארו פה בעונה הבאה, אם יש שחקן אחד שהייתי דואג להשאיר ואחר כך מתפנה לעצב את שאר הסגל זה טל בן חיים.

בשנתיים האחרונות עברו פה הרבה שחקנים. המשותף לרובם המוחלט זה שהקבוצה ממש לא היתה בראש סדר העדיפויות שלהם, חלק אגואיסטיים חלק פשוט לא מספיק מקצועיים וחלק יותר אוהב את האינסטגרם מאשר את הכדורגל.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


כבר שנתיים נפלנו בבניית סגל ששם דגש על פנטזיונרים ודריבליסטים ופחות על גרזנים ולוחמים. טב״ח אמנם מבוגר, אבל בתפקיד הבלם הניסיון הזה יכול לשחק לטובתו. אם יובנטוס לא היססה להחתים את ג׳ורג׳יו קייליני הוותיק לעוד עונה, גם אנחנו לא צריכים להסתכל על הגיל של טב״ח.

יש לנו בקבוצה כמה צעירים מוכשרים, לדוגמא אביאל זרגרי – על מי אתם רוצים שהוא יסתכל באימון וישאב השראה? על שחקן שאיך שנגמר האימון מתפנה לדברים החשובים כמו האינסטגרם ופוסבול (פינג-פונג עם כדור כדורגל), או שחקן שהיה בצ׳לסי אבל עדיין מגיע ראשון, הולך אחרון ובזמנו הפנוי עושה סשן יוגה כדי לשמור על הגוף?

טל בן חיים זה מילה נרדפת למקצוענות ועבודה קשה. שבענו שחקנים טכניים בלי תכל'ס. שבענו כבר מרכרוכיות בחוליות הקישור וההגנה. האיזון הנכון בקבוצת כדורגל, כפי שביל שאנקלי האגדי מליברפול אמר, ״קבוצת כדורגל היא כמו פסנתר. אתה צריך שמונה אנשים כדי לסחוב אותה ושלושה שיכולים לשחק (גם: לנגן) בדבר הארור הזה״.

עמדה שחייבת חיזוק אצלנו זאת עמדת הקשר האחורי. עלי מוחמד ממש לא קשר אחורי, וכל פעם שהוא מוצב בתפקיד הזה נעשה לו עוול ענק. גם דן איינבינדר ותמיר עדי הם לא קשרים אחוריים אלא קשרי 50-50. רוסלן ברסקי, שמיעט לקבל דקות במכבי, יכול להיות אופציה טובה.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר