משה חוגג, רוני לוי (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)
משה חוגג, רוני לוי (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)

דעה | הלך הביתה בצדק: הקרדיט שקיבל רוני לוי מראש לא היה מוצדק

חלוץ? קשר אחורי? מגן ימני? כל אלה חסרים. הכישלון בבניית הסגל יגרום לבית"ר לעוד עונה בינונית, מבלי להיאבק על התואר

פורסם בתאריך: 26.8.20 16:56

זו היתה אמורה להיות חגיגה גדולה עבור כל חובבי הכדורגל, אבל ביום שבת, נזכה לחגוג את שובו של הכדורגל הישראלי ממסכי הטלוויזיה.

בית"ר תתחיל ביום ראשון את המסע אל עבר התואר הנכסף שכל אוהדי הקבוצה משתוקקים לו כבר למעלה מ-12 שנה. ניצחון בודד במחזור הפתיחה, זה הנתון העגום שיש לבית"ר בשנים האחרונות ואיתו הם יצטרכו להתמודד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לצערי, היכולת של בית"ר בגביע הטוטו, ממשיכה להיות רעה, כפי שהיתה מאז פגרת הקורונה, ולדעתי יוסי בניון ורוני לוי נכשלו לגמרי בבניית הקבוצה. חסרים קשר אחורי איכותי ומגן ימני ברמה נאותה, אבל יותר מכל חלוץ, לזה אגיע בהמשך. ההתעקשות על רוני לוי, תהיה המבחן של יוסי בניון וכישלון של המאמן בהבאת תוצאות בתוספת יכולת התקפית דלה, תוביל לדעתי לפרידה שאותה אני צופה בעתיד הקרוב.

עבור המאמן זו תהיה שנת מבחן רצינית: הוא כבר מכין תירוץ בדמות "שנת בנייה". בעונה שעברה הוא תירץ את היכולת החלשה בקאדר שחקנים צעיר ופעם בקהל המלחיץ ופעם נוספת בקהל החסר. העונה הזאת, שבה מרבית הסגל נשאר, פלוס חזרתו של מיכאל אוחנה, תגרום לכך שתירוצים לא יהוו פקטור יותר עבור המאמן והוא יימדד בתוצאות. אני מקווה מאוד שאצטרך לאכול את הכובע, ואכן רוני לוי יואיל בטובו להצליח לשם שינוי בעונה הרביעית המצטברת שלו במועדון הבית"רי.

ועכשיו, שלומי אזולאי: החלוץ ממשיך את יכולתו החלשה וכפי שטענתי לא מעט פעמים, הוא פשוט לא מתאים להיות החלוץ המוביל של הקבוצה. אני לא מבין את ההחלטה להשאירו, במקום לשחררו להצעה שקיבל מפולין.

על פי משחקי המבחן, מי שלטעמי יהיה הפתעת העונה הוא החלוץ הצעיר אופילו האסלביינק, שמראה ניצוצות של כדורגלן איכותי עם מהירות וטכניקה טובה ויש לקוות שינצלו את יכולותיו. כיף גדול לראות בסגל את רועי פדידה, עוזיאל פרדו ואביאל זרגרי הצעירים שגדלו במחלקת הנוער, ועל חוגג לתת הוראה לתת לשחקנים האלה יותר דקות כחלק ממדיניות המועדון. אם להמר, אז בית"ר תסיים שוב במקום השלישי, בדיוק כמו שסיימה בגביע הטוטו.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


ביום ראשון, לאחר אינספור פרסומים על דן איינבינדר, סוף סוף יצאה ההודעה המתבקשת מטעם המועדון על הסאגה – ולפיה הקשר לא בתוכניות המקצועיות. טוב עשו במועדון הצהוב-שחור שהתייחסו לכך ומוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.

בנוסף, בסופ"ש האחרון החליטו ראשי בית"ר כי הם יורדים באופן סופית מעומר אצילי. לדעתי חוגג עשה החלטה מצוינת שלא החתים את אצילי, וזאת אמירה ערכית חשובה של בעלי בית"ר שדואג גם לתדמית המועדון. על האוהדים לתמוך בהחלטה זו. כדי "להרגיע" את הקהל, חוגג צריך להחתים שחקן אחר, שובר שוויון.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר