אוהדים בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
אוהדים בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

דעה עם השותפים הפוטנציאליים מאיחוד האמירויות – אוהדי בית"ר ישובו לחלום

חוגג צריך לדחוף לשיתוף פעולה עם הכיסים העמוקים של אנשי עסקים מאיחוד האמירויות, שיחזיר את בית"ר לימי הזוהר ואת התקווה של אוהדים לתארים

פורסם בתאריך: 17.9.20 14:46

ביום חמישי שעבר, נוכח הדיווחים על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות, הועלו ידיעות על כך שבעקבות קירוב היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות והנורמליזציה, מתכוונים אנשים המקורבים לבני המלוכה בדובאי לתמוך כלכלית וייתכן שאף ירכשו את בית"ר ירושלים. כן, היא ולא אחרת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כאמור, בעקבות אותם דיווחים משה חוגג צפוי לטוס לדובאי לאחר צאת החג (אם יתאפשר) כדי לשמוע על האפשרות לקבל כשותף משקיע בינלאומי – "סיטי פוטבול גרופ". אני לא צריך לציין עבורכם את משמעות הדבר בעניין ומה יקרה במידה ואחד מבני המלוכה מהמפרץ אכן ירכוש את בית"ר.

מעבר לפן הכלכלי ,שבו בית"ר תהפוך ברגע אחד לקבוצה הכי עשירה בכדורגל הישראלי(גם לפני מכבי של גולדהאר) מה שיפתח עבורה אפיקים אחרים שאף אחד לא חלם עליהם. כזכור, לקבוצת "סיטי פוטבול גרופ", יש כבר מספר קבוצות שהיא מחזיקה. המוכרות  – מנצ'סטר סיטי, ג'ירונה הספרדית וניו יו ק סיטי מליגת ה-MLS האמריקאית.

בעקבות אותם דיווחים שאושרו על ידי המועדון  וממעקב אחר הקבוצות השונות של אוהדי בית"ר ברשתות החברתיות, הנקודה  מפתיעה ביותר היא שרוב אוהדי בית"ר שמחים על האפשרות שהמועדון יעבור לידיים של בעל ממון מהמפרץ הפרסי והאפשרות לבעלים מוסלמי לא מהווה התנגדות בקרב רוב האוהדים. נהפוך הוא, רבים מהאוהדים שמחים מהאפשרות שסוף סוף הקבוצה תוכל להשתדרג כלכלית ולהביא שחקנים ברמה גבוהה.

למרות זאת, כמו תמיד יש אוהדים המתנגדים לצירוף משקיעים מוסלמים לקבוצה  – אני לא מתחבר לכך, עדיף ורצוי שאת הגזענות והפוליטיקה הם ישאירו בצד. קשה לי להבין למה לא לתמוך באנשי עסקים שבא=99ם בסופו של דבר להשקיע בקבוצה סכומי כסף גדולים עם אפשרות להגיע לרמות שלא הכרנו?

הגיע הזמן שבשנת 2020, רוב אוהדי בית"ר ישנו דיסקט ויבינו שפוליטיקה וכדורגל לא הולכים ביחד. הדברים נכונים במיוחד אם יש שחקן שהוא טוב עבור המועדון ויכול להוביל אותה לתארים. לי לא משנה אם קוראים לו עלי, ביברס או יוסי.

השקעה בסדר גודל שלא נראה זמן רב בכדורגל הישראלי, עשויה להפוך את בית"ר למותג בינלאומי ולהחזיר את בית"ר לימים בהם התמודדה וזכתה באליפויות בזירה המקומית.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


אפשר יהיה לראות באצטדיון טדי שחקנים איכותיים שלא נראו שנים ולמנף זאת להשתתפות משמעותית במפעלים האירופיים. חוגג, לבדו לא יוכל להגיע לאזורים האלה ולכן יש צורך בעזרה והיא עשויה להגיע ממקור לא צפוי.

בעלי בית"ר לא קרוב ליכולות הכלכליות של מיץ' גולדהאר או יעקב שחר, ואין לו את הכיסים העמוקים של  בעלי העסקים העשירים הכדורגל הישראלי, כך שתמיכה כזאת היא יותר מהכרחית.  עם העזרה המפתיעה מהמפרץ הפרסי, הוא יוכל להגשים את חלומותיו, כשהוא עדיין בפרונט .



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יצחק

    אני לא יודע… ג'ירונה משחקת בליגה השנייה בספרד, וניו יורק סיטי לא זכתה באליפות עדיין. רק מנצ'סטר סיטי הגדולה נהנית מהשקעות רציניות, וגם אצלה העניין מוגבל בגלל חוקי הפייר-פליי (שיוויון בהוצאות לעומת ההכנסות).

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר