משה חוגג, איתמר ניצן (צילומים: ארנון בוסאני, ניר קידר)
משה חוגג, איתמר ניצן (צילומים: ארנון בוסאני, ניר קידר)

דעה | כדור קסם: ניצחון על הפועל באר שבע יוביל להרגעת המצב

המתיחות בין בעלי בית”ר לבין ארגון הלה פמיליה שמקרין על כל האוהדים תתפוגג בעזרת הצלחה מקצועית, אחרת זה ימשך. וגם: מאז איציק קורנפיין לא היה לבית”ר שוער עם אישיות ואיכות כמו של איתמר ניצן | טור דעה

פורסם בתאריך: 29.8.21 19:56

השבוע יזמו בבית״ר פגישה עם 30 אוהדים מכל קצוות הקשת בקהל, ובה נדונו נושאים כמו מחירי המנויים, מחירי הכרטיסים, הנתק בין הקבוצה לקהל, נושא ארבעת המורחקים (חברי לה פמיליה) ועוד.

במשך לא פחות משלוש שעות ישבו משה חוגג, אלי אוחנה, ומוני ברוש עם האוהדים, פרשו את משנתם, והקשיבו לאוהדים שדיברו מדם ליבם והביעו תרעומת על המצב הגרוע מבחינה מקצועית ומוראלית.

שני הצדדים ניסו יחד לפתור את המשבר העמוק בבית״ר. הפגישה הולידה בשורה אחת חשובה – מנוי מוזל במחיר ב-850 ש”ח ליציע הצפוני, בלי טריקים ובלי שטיקים, שיאפשר להרבה אוהדי שנמנעו עד כה לרכוש מנוי. ארגון האוהדים “שער האריות” הודיע שיגיע בהמוניו, ומשב רוח מרענן נושב ביציעי בית״ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לרבים בקהל, השמרנים, אלו שהתרגלו ללכת אחרי לה פמיליה לכל מקום – גם אם לא הזדהו עם כל ערכיהם, לא קל לעכל את המצב החדש.

הם מביטים בדאגה על היציעים היחסית ריקים, ותולים זאת בסכסוך המתמשך בין הארגון לבעל הבית, אלא שהאמת היא שבית״ר פשוט לא מושכת. ברגע שהיא תשחק טוב ותנצח, הקהל יצביע ברגליים.

וברור שאי אפשר לבנות תלכיד של קהל מגובש שירים תצוגות עידוד ביום אחד, אבל הרצון והמטרה המשותפת יובילו גם לזה.

נגד באר שבע הקהל של בית״ר חייב להגיע בהמוניו, להתגייס למען הקבוצה ברגע האמת, ולשים בצד את המחלוקות. המשחק הראשון של העונה חשוב מאוד. ניצחון ינסוק בקבוצה ביטחון אדיר, וגם תיקו יספק. הפסד יכניס את המערכת ללחץ מיותר ומוקדם.

כמה נקודות חיוביות מהמשחק של בית״ר בנוף הגליל: הקבוצה נראית טוב יותר, אך עדיין לא מצליחה לכבוש, אבל כן מגיעה למצבים ושולטת במשחק. מצד שני, כל זה קורה נגד הקבוצה הכי חלשה בליגה לכאורה, אז אני לא יודע למה לצפות לקראת המשחק נגד באר שבע במחזור הראשון של הליגה.

עד שבואצ׳י, שועה וג׳אסי ייכנסו לכושר הבקעה, לפחות ההגה התייצבה. אוקמפוס מעצבן את הקהל עם האיבודים הרבים, אבל אני ראיתי מהלכים יפים, הגבהה תוך כדי תנועה לראש של דגו שהחמיץ, ודריבל יפה שהסתיים בבעיטה נאה. למגן מפרגוואי יש יכולות טובות וסיכוי להתפתח למגן מעולה, גם אם לא השנה.

בית״ר חייבת להיות סבלנית איתו. הוא לא רק נראה כמו ילד, הוא באמת ילד, אבל מאוד מוכשר.

דוד חוג׳ה נתן עוד הופעה טובה והוכיח שיש לו מקום בסגל. אם הבלם החדש יהיה בינגו, לבית״ר יהיה מרכז הגנה שיקרין הרבה מאוד שקט, ביחד עם דגני המעולה והשוער שניצב מאחור. איתמר ניצן ממשיך להיות מניה בטוחה בשער, לא משנה מתי, איך ואיפה, לבית״ר יש שוער יציב וטוב.

מישהו בבית וגן סיפר לי השבוע כמה ניצן מוערך ואהוב בקרב באי המתחם, ואיך הוא מתייחס בחום ובאדיבות לכל מי שרק מבקש להצטלם. אחר כך הוא שאל אותי מי עדיף, ניצן או קורנפיין.

״שאלה קשה״, חשבתי לעצמי. מה שבטוח זה שמאז שהגיע לבית״ר, ניצן הולך ומשתפר, והוא בהחלט לא נופל מהשוער המיתולוגי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר