משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

משה חוגג – נכשלת. תקבע תג מחיר, כדי שאפשר יהיה להתחיל בתהליך ההבראה

מלחמה באלימות ובגזענות זה טוב וחשוב אבל לבטח לא העיקר, ונראה שמשה חוגג לא מבין שבלי קבוצה תחרותית שמתמודדת על תארים, אין לו מה לחפש בבית וגן

פורסם בתאריך: 2.9.21 19:04

משחק פתיחת העונה של בית”ר נגד הפועל באר שבע היה אמור להיות חגיגי. במקום זה קיבלנו יציעים דלילים, שמסבירים את המצב העגום בו הקבוצה נמצאת. זו תעודת עניות למשה חוגג שכשל שיווקית, מיתוגית ומקצועית כאחד. לבוא ולדרוש מחירי כרטיסים גבוהים ולא מציאותיים (115 שקל) מאוהדי הקבוצה שנראית עלוב מאוד זו בושה וחרפה. הוא ביקש לקצץ 30 אחוז משכר השחקנים, אבל במקביל הוא דורש בחוצפה רבה מחירים אסטרונומיים בלי לדפוק חשבון. האוהדים השיבו לו בהיעדרות הפגנתית. בצדק.

לבעלי בית”ר היו ארבעה חודשים להעמיד סגל ראוי אך הוא לא עשה זאת. לא יכול להיות שאין פה קשר אחורי, אין בלם, אין חלוץ ואם נוסיף לכך את השחקנים הרבים שנעדרו עקב פציעה – מקבלים הופעה חלשה להחריד והפסד. יש מחיר לכושר הירוד ולהכנה הלקויה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הבעיה המרכזית היא שנראה שאת חוגג זה בכלל לא מעניין כרגע. בעל הבית עסוק במלחמה בארגון האוהדים “לה פמיליה”, שהחברים בו החרימו את המשחק. חוגג, כך נדמה, לא מוכן להוריד מהאגו שלו והוא משלם על כך. אבל שיהיה ברור, מספר הצופים המועט לא קשור ללה פמיליה. הרבה מהאוהדים "השפויים" הצביעו ברגליים, ובצדק. הם לא מאמינים בחוגג, לא במותג ולא בסגל השחקנים. הם לא באים כי הקבוצה שהעמידו חוגג ואלי אוחנה לא מעניינת ולא אטרקטיבית. חוגג הפך את בית”ר להפועל רעננה.

לא נותר לי אלא לקנא בבני סכנין עם חלק התקפי מרשים ועוד בתקציב זעום. זה מסביר שחוגג הוא איש יח”צ נטול תוכן ולא איש כדורגל וניהול . אחרי כל הסיבות הללו שמניתי אין מנוס מפרידה. חוגג צריך לתת תג מחיר כדי שיגיעו רוכשים במקומו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ראובן

    הוא שמלאן והתקשורת גררה אותו להלחם בקהל שלה ממתי אנשים קופים על אנשים רק היה חסר שיגיד להם לבחור מרץ לך תמכור אתה לא מתאים הכי מצחיק שכותבים מיעות

  2. אוהד עצוב

    ואאאו איזה כתבה מעולה,כל מילה בסלע,הקבוצה נראת זוועה,הקבוצה כושלת,אין שום מיקצועיות במגרש,ונראה שהכל מתמוטט,בבקשה חוגג אם אתה לא מבין בכדורגל,צא לנו מהחיים.אין מצב שנבוא לראות את המחדל הזה.לך

  3. מאיר שקשוקה

    בליל שטויות . ביתר לא ניתנת לניהול ושום ארגון חברה או מוסד לא ניתן לארגון בשעה שאספסוף פורץ לאימונים כמו בבית וגן, עובדי מועדון מחממים את הגזרה של הרשתות החברתיות מבפנים להצדיק את קיומם, תמיד יש משברים וזה משפיע על אקלים של שחקנים וקבוצה. ההרחקה של דגני מלמדת הרבה כי אף קפטן בקבוצה סבירה לא היה נוהג ככה . דגני בנבחרת הוא אמין רגוע עשוי ברזל בביתר הוא נדבק לצערי בהיסטריה. בביתר אין חלופה של ניהול מסוג אחר כי הקהל ניזון ומגיע בגלל האקלים העכור . יש בביתר מעט מדי אוהדים שאוהבים כדורגל . מעט מדי ירושלמים שישמרו ברציפות על המסורת ומעט מדי אוהדים שיעמדו מול לה פמיליה במובן הרחב שלה.
    חוגג רצה לבנות קבוצה סולידית עם קהל מסור כמו שמכבי חיפה או מכבי תל אביב נראות. בקבוצות האלה השלד הרבה יותר בריא חברתית ויש פחות פוליטיקה. פוליטיקה לאומית ופוליטיקה ביתרית . האוהדים מן הסוג השפל לקחו את הקבוצה בשבי ואין דרך לשחרר את זה.

  4. הודעה לראובן

    ראובן היקר חג שמח
    אתה לא מועיל למתנגדי חוגג כמוני שאתה כותב "קופים על אנשים" במקום כופים או "מיעות" במקום מיעוט. זה משרת את כל מי שטוען שאנחנו ברברים או אנאלפבתים. אני בטוח שיש לך חבר שיכול לכתוב בלי שגיאות כתיב אז לפני ששולח תראה לו. טרחת להגיב וחשוב שדברים ישמעו ואני אפילו מסכים עמם חלקית אבל בכל זאת באת בטוב ויצאת מקלקל את הדימוי של ביתרים וליכודניקים.
    חוץ מזה יש פעילויות של העירייה להשלמת לימודים ואלו קורסים מצוינים של מורים טובים. לא כולם הצטיינו בבית ספר יסודי ויש שנסיבות החיים הוליכו לכך שלא שולטים באופן מוחלט בקרוא וכתוב זה לא עושה אותם פחות טובים או שעמדתם לא רלבנטית. אז בכל מקרה חג שמח ובאמת שווה ללמוד . יש כאלה שעשו בגרות ואפילו יותר מזה בעקבות הלימודים האלה בעירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר