משה חוגג (צילום: דודו בכר)
משה חוגג (צילום: דודו בכר)

דעה | ייאוש לא נוח: בית”ר חסרת תשוקה והכשלון כבר בדרך

חוגג לא יוכל לברוח מאחריות גם אם העמיד את הקבוצה למכירה  - הוא האחראי הישיר לכדורגל הרע שבית”ר מציגה כשבנה סגל מלא חורים ועמוס בבעיות ומסביבו יש סימני שבירה מוקדמים

פורסם בתאריך: 29.9.21 22:00

עבור היכולת המבישה של שחקני בית”ר מול מ.ס אשדוד האוהדים לא יוכלו לקבל החזר כספי וגם לא פיצוי על עוגמת הנפש על הטרחה שהביאה אותם למגרש הי”א בעיר הנמל.

בניגוד למה שהתרחש במגרש, הקהל הגיע בגדול: תפאורה מעולה עם אבוקות, צעיפים באוויר, בלונים זזים מצד לצד, קהל שהגיע באלפים שדוחף ושואג ונותן רוח גבית. לשחקנים של ארווין קומאן זה כנראה לא הזיז, אבל לאלה ממול דווקא כן. שחקני בית”ר לא הצליחו לחבר מסירות, אבל הכעס שלי מופנה בכלל לעבר מי שבנה את הסגל – כידוע מדובר בבעלים (עדיין) משה חוגג האחראי הישיר לקבוצה המביכה שמזכירה יותר קבוצה בליגה הלאומית מאשר בליגת העל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אחת הבעיות הגדולות שנראו ביום ראשון האחרון היא התשוקה שחסרה לירושלמים, כאילו הם כבר הגיעו אחרי זכייה בחמש אליפויות רצופות. לא ייתכן שקבוצה כמו אשדוד שמגיעה מהמקום האחרון רצה, נלחמת ונראית הרבה יותר מחויבת מקבוצה עם תקציב פי שתיים ממנה שיש לה שאיפות צמרת. רק לראות איך מתאוסיניו שחקן זר חלש מהתל בשחקני בית”ר, מעידה עד כמה הבעיה בבית”ר קשה.

שלא תטעו, בית”ר הייתה יכולה לרדת מושפלת עם תוצאה גבוהה בהרבה, למזלה יש לה את אחד השוערים הטובים בליגה, איתמר ניצן, שגם הוא כאמור לא הצליח למנוע את ההפסד.

מרכז השדה הירושלמי כבר סופר שלוש שנים נטול קשר אחורי איכותי כששוב קברניטי בית”ר לא מבינים ששלישיית האמצע הם אלה שעושים את ההבדל עבור הקבוצות הגדולות. למכבי חיפה יש את נטע לביא, עלי מוחמד וצ’רון שרי, במכבי תל אביב שלקחה אליפות היה את דור פרץ, דן גלזר ואייל גולסה, בעוד לבית”ר יש את תמיר עדי, עומר לקאו ואת יאנקוביץ’ שלא משחק בתפקידו ונראה כאילו הוא לא רוצה להיות פה. מצאו את ההבדלים.

עוד אחד שמראה סימני ייאוש הוא קואץ’ קומאן. שפת הגוף שלו משדרת “לאן לעזאזל הגעתי?”, כי אין לי צל של ספק שמה שמשאיר אותו כרגע בבית וגן היא מערכת היחסים עם חברו הקרוב אלי אוחנה. אין לי ולו אחוז אחד של אשמה אל עבר ההולנדי החביב. אני חושב שהוא מנסה לעשות הכל על מנת שהקבוצה תצליח, אני גם די בטוח שהוא עובד קשה עם השחקנים באימונים, אבל כמו שהוא אמר בראיון האחרון אחרי המשחק, הוא זיהה די מהר את הסיבה העיקרית ליכולת החלשה  –  רמת האינטליגנציה של השחקנים. כשיש להולנדי חלוץ כמו ירדן שועה שעלה למועדון 1.4 מיליון יורו בגלל שטות טיפשית של בעל בית שאין לו מושג בבניית קבוצה, אז לא מפתיע שככה נראית בית”ר שתלויה בקפריזות של השחקן שלה.

ביקורת גדולה יש לי גם לעבר מאמן הכושר של הקבוצה, אותו אחד שהביא המנהל המקצועי הקודם יוסי בניון, טלמו דה אנדרס. לא ייתכן שבמשך שלוש שנים מאז שהוא כאן, הקבוצה עמוסת פציעות עם דגש בשרירי הירך האחורי, מה שמעיד על אימונים לא נכונים כשנראה ששחקני בית”ר נופלים מהרגלי ים בדקה ה-60. כמה עצוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר