במצב קשה - שחקני בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)
במצב קשה - שחקני בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | בית"ר עומדת בפני שוקת שבורה – מקצועית וכלכלית – נתראה בלאומית?

בית"ר במאבק כנגד הירידה ובפני פירוק - אלי כהן יכול להציל אותה. לפחות בפן המקצועי. סרט מלחמה גרסת בית וגן | טור דעה

פורסם בתאריך: 9.12.21 07:36

בית”ר ירושלים, זו שנחשבת ל”קבוצה של המדינה”, של אנשים קשיי יום לצד עשירים ושאוהדים אותה פוליטיקאים רבים, עומדת בפני התרסקות טוטאלית. מי שהאמין שמשה חוגג הוא המשיח והרים אותו על הכתפיים, קיבל חבטה עזה לפנים עם הידיעה על החשדות לעבירות בתחום ההון ובתחום עבירות המין. בית”ר נמצאת עמוק בפי התהום.

על ראשי הקבוצה כיום לקבל החלטות קשות ומידיות. בפני אלי אוחנה ועו”ד יצחק יונגר עומדת המשימה להשאיר את בית”ר בחיים מבחינה מקצועית וכלכלית. מי שחושב שהכסף מהבקרה התקציבית, כלומר הבטוחות שחוגג שם, הן אכן בטוחות טועה לגמרי. לא בטוח כלל שבית”ר יכולה להסתמך על כך, ובקרוב אוחנה יגלה מה השאיר אחריו חוגג ואיזה מהלכים הוא ועו”ד יונגר יצטרכו לעשות כדי להמשיך ולהנשים את בית”ר, כשעל הפרק שחרור ומכירת שחקנים כדי שבית”ר תשרוד את המשך העונה, זאת עד אשר הקבוצה תעבור לידיים פרטיות אחרות. שחקנים כמו אביאל זרגרי, ירדן שועה ואחרים עשויים ללכת לכל המרבה במחיר, ומה שישאר בבית”ר אחרי חלון ינואר המתקרב יהיה סגל דל אמצעים, שיעמוד לרשות המאמן הבא שימונה – מה שיכול לקרב עוד יותר את בית”ר לליגה השניה.

כדי לשרוד את העונה בית”ר צריכה מאמן שמכיר את המועדון, את הליגה ואת קרבות התחתית, אני חושב שאלי כהן (השריף) עונה על הצורך המיידי, והייתי מאפשר לו לנסות להציל את העונה, כלומר להשאיר את הקבוצה בליגה.

בית”ר עשויה ללכת לפירוק, כדי שהרוכש הבא יקבל את הקבוצה בחינם וללא חובות, ולא בטוח שזה מהלך רע עבורה במצבה, גם אם יורידו לה 9 נקודות. נקודה למחשבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר