חברי עמותת האוהדים עם משה ליאון, משה חוגג (צילומים: עמותת בית"ר ירושלים - מדליקים את המנורה, אורן בן חקון)
חברי עמותת האוהדים עם משה ליאון, משה חוגג (צילומים: עמותת בית"ר ירושלים - מדליקים את המנורה, אורן בן חקון)

דעה | חוזה לא ישים: לעמותה אין יכולת אמיתית לעמוד בהסכם מול חוגג

בהסכם שנחתם בין העמותה לבין משה חוגג, נתגלעו כצפוי הרבה בקיעים ובעיקר סכומי כסף גדולים שאותם חברי העמותה יתקשו לגייס. לצערי, העמותה ממשיכה לשחק לידיו של חוגג שרק רוצה להרוויח זמן | טור דעה

פורסם בתאריך: 30.6.22 14:08

אחר כמעט שלושה שבועות של משא ומתן, עמותת האוהדים הודיעה חגיגית שחתמה על הסכם עם משה חוגג, הסכם שכפוף לבדיקת נאותות וגיוס 12 מיליון שקלים תוך שבועיים. רק מה עשו במשך שלושה שבועות חברי עמותת האוהדים שהם זקוקים לעוד שבועיים? מה יעזרו להם שבועיים נוספים לגיוס הכספים כשעד כה הסכום שהם גייסו לא קרוב לסכום הדרוש?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כשנחשפים לפרטי ההסכם מבינים יותר כמה חברי הוועד של העמותה חתמו על תנאים שנראה שלא יוכלו לעמוד בהם. מתוך 12 מיליון שקלים שהם צריכים לגייס לצורך תשלום החובות שיצר חוגג, תשעה מיליון שקלים יופקדו בחשבונו של הנאמן יונגר, וחוגג יהיה זה שיחליט מה ישולם למי ולתעדף נושים כראות עיניו.

העמותה מתחייבת על פי ההסכם לשלם לחברת סינגולריטים, אחת מהחברות של חוגג, 11 מיליון שקלים לטובת החוב כשבית"ר תשעבד את ההכנסות מזכויות השידור עד לקבלת סכום של שישה מיליון שקלים לצורך תשלום החוב לסינגולריטים. לקרוא ולא להאמין. מה בדיוק עמותת האוהדים השיגה פה? לשלם את מלוא החובות על סך 33 מיליון השקלים שיצר משה חוגג. הרי ברור לכולם שמה שהם לא השיגו בשלושה חודשים הם לא ישיגו בשבועיים. חברי העמותה ממשיכים לשחק לידיו של חוגג ולתת לו להמשיך למשוך זמן יקר.

הבקרה התקציבית דרשה מבית"ר להציג תקציב עד לסוף החודש הנוכחי. הצחקתם את חוגג, יש לו את העמותה שמספקת לו מסך עשן מושלם בכדי להמשיך לחשוב על הספין הבא ולהתעלל במועדון.

עמותת האוהדים הנוכחית לא מייצגת כלל את הקהל של בית"ר אלא רק את עצמה. בנוסף לכך, העמותה בחרה את עצמה, מייצגת את עצמה ומנהלת משא ומתן שנידון לכישלון מראש. מסתבר שהעמותה חתמה על ההסכם בשם עמותת האוהדים הישנה שבכלל נמצאת בהליך פירוק, מבולבלים? גם אנחנו.

לאף אחד לא ברור מה המניע של חברי העמותה החדשה שמפזרים הצהרות מנותקות לכל עבר ומייצגים בעיקר את עצמם, ובנוסף לכל, מדוע נחתם ההסכם עם מספר העמותה הישנה, שהיא כלל לא חלק?

כל שניה שבה עמותת האוהדים מספקת לחוגג את מצג השווא כאילו הם מנהלים משא ומתן יעלה לנו, האוהדים, ביוקר הרי ברור שהמיזם שלהם נידון לכישלון ושהם לא מסוגלים לגייס את הסכומים המדוברים.

 

 

הם לא מסוגלים לנהל מועדון כדורגל, לעבור בוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל ולספק ערבויות לבקרת התקציבים.

אדם שחשוד במעשים שחוגג חשוד בהם, צריך להתרכז במאבק המשפטי הארוך שמצפה לו ולדאוג שלא יכנס לכלא במקום לייצר ספינים על גבה של בית"ר. הפתרון בסיטואציה שנוצרה הוא פירוק, חוגג מסרב ללכת לפירוק, כי במצב זה עלולים להתגלות אולי מחדלים שלא היה רוצה שידעו וייתכן שגם את עומק הבור הכלכלי האמיתי שיצר בבית"ר בעקבות ניהולו הכושל. חוגג לקח מועדון פאר בכדורגל הישראלי והמהלכים שלו מבשרים שהוא לא ינוח עד שבית"ר תתרסק לתהומות הליגה השלישית, ולצער כולנו בעזרת העמותה שמייצגת לרוע המזל את האינטרסים של חוגג בלבד.


מחפשים דירות גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר